Hoe kan dit nu weer?

18-06-2018 13:44 10 berichten
Er gaan de hele tijd dingen stuk, zo irritant! Net wilde mijn dochter haar fiets pakken om naar het station te gaan, kreeg ze haar sleutel niet in het slot. Het lijkt alsof er een afgebroken sleutel in zit, maar dat is niet die van ons! Zouden ze geprobeerd hebben de fiets te stelen met een willekeurige sleutel? Dat is al niet al te slim, maar waarom hebben ze de fiets dan uiteindelijk toch laten staan? En waarom zijn ze niet gegaan voor de nieuwe fiets die ernaast stond, in plaats van het oude barrel? Asociaal is het in ieder geval, en irritant. Nu kan ik weer op zoek naar een tangetje om te kijken of ik nog wat kan redden.
Geen echte vraag, maar ik moest het even kwijt :-)
Hebben jullie ook wel eens dat er binnen twee weken verschillende dingen stuk gaan? En altijd net vlak na je vakantiegeld.
Gewoon iemand die dacht dat het zijn fiets was? En toen de sleutel afbrak erachter kwam dat het toch niet zo was?
MiniMe3 schreef:
18-06-2018 14:01
Gewoon iemand die dacht dat het zijn fiets was? En toen de sleutel afbrak erachter kwam dat het toch niet zo was?
De fiets die in mijn voortuin stond... Dat zou natuurlijk kunnen.
Iemand die in de buurt was, had een drankje te veel op en dacht dat het zijn fiets was?
Of het was een dief met empathie: ik heb goddomme nu een fiets nodig maar laat ik niet lullig doen door de nieuwe fiets mee te nemen. Dat ouwetje brengt me ook waar ik moet komen.
Of de nieuwe fiets stond beter vastgeketend aan een lantaarnpaal ofzo.

Kan me voorstellen dat dat fietsslotpeuteren niet jouw favoriete bezigheid is. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
heb het wel eens gehoord bij een auto.
Slot van achterklep geruïneerd omdat iemand geprobeerd had het slot open te draaien/breken. Niet gelukt. Maar slot wel stuk.
Het zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat er iets in het slot is afgebroken. Een palletje of zo.
Alle reacties Link kopieren
Hm, raar verhaal. Geen verklaring, maar intussen zit je er maar mooi mee.
Dat er meerdere dingen tegelijk stuk gaan ken ik. Maar blijkbaar heb ik dan toch bepaalde apparaten rond dezelfde tijd gekocht (verhuizing ofzo) en hebben ze dan allemaal min of meer een zelfde levensduur.
Of er ook een relatie inzit met mijn vakantiegeld heb ik nog niet onderzocht :proud:
(maar dat is eigenlijk wel handig, toch? Op dat moment heb je in elk geval geld genoeg om alles te vervangen....)
Nothing happens for a reason
Hier niet met mijn vakantiegeld maar vlak ma mijn bonus in februari.

Computer ging kapot en ik moest n nieuwe matras aanschaffen. Ergens fijn dat je dan net het geld hebt daarvoor maar tegelijkertijd had ik van dat extraatje graag leuke dingen gedaan.

Herkenbaar dus ja,
Alle reacties Link kopieren
Ik durf hier in huis nooit hardop te zeggen hoeveel geld er over is als het salaris binnen is en de rekeningen betaald.

Is dat vijf tientjes? Dan gaat waarschijnlijk het koffiezetapparaat kapot. Is het 300 euro, dan geeft de wasmachine de geest. Bij 600 euro of meer kan ik rekenen op twee apparaten, vaatwasser en strijkijzer bijvoorbeeld.

En toen dacht ik; laat ik dat maar niet meer hardop zeggen in huis, dus ik besprak het toen we in de auto zaten; fijn, we hebben het vakantiegeld, bijna 1500 euro waarmee we kunnen doen wat we willen.
Rijdt er iemand achterop de auto...
(Auto rijp voor het stort, je krijgt nog 2/3 van de waarde en de rest? 2500 Euro. Dus we mogen nog bijleggen ook (6)

En bedankt.
ceylon wijzigde dit bericht op 19-06-2018 23:53
4.13% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Lekke band, wasmachine en stofzuiger stuk en een bril compleet foetsie, dat alles binnen nog geen 10 dagen :cry:
Vorige week was ik mijn groeidiamant kwijt, grondig kwijt, die vond ik gelukkig 2 dagen later op een onbegrijpelijke plek terug (lang verhaal) dus ik blij en omdat karma lijkt te bestaan viel een half uur later mijn lievelingsvaas stuk (en die vaas had ik liever nog gehad dan die stomme peperdure ring :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven