Hoe kom ik van hoogslaper af?!
dinsdag 29 juni 2021 om 22:48
Vanwege een verhuizing ben ik al een tijdje bezig om een hoogslaper van eigenaar te laten veranderen; we hebben al van alles geprobeerd maar we hebben nog niemand kunnen vinden.
Het is niet dat we teveel vragen want hij mag desnoods gratis weg; de kringloop wil hem niet hebben want die nemen geen spullen aan die weer gemonteerd moeten worden.
In het uiterste geval gaat hij binnenkort met het grofvuil mee maar ik vind het zo zonde; het is een mooie hoogslaper van een niet nader aan te duiden Zweeds warenhuis, compleet met bureau en kledingkast en ik zou er graag iemand blij mee maken.
Weet iemand nog organisaties die dergelijke goederen graag willen hebben?
Ik hoor het graag!
Het is niet dat we teveel vragen want hij mag desnoods gratis weg; de kringloop wil hem niet hebben want die nemen geen spullen aan die weer gemonteerd moeten worden.
In het uiterste geval gaat hij binnenkort met het grofvuil mee maar ik vind het zo zonde; het is een mooie hoogslaper van een niet nader aan te duiden Zweeds warenhuis, compleet met bureau en kledingkast en ik zou er graag iemand blij mee maken.
Weet iemand nog organisaties die dergelijke goederen graag willen hebben?
Ik hoor het graag!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
woensdag 30 juni 2021 om 00:32
Hahahaha, ik zie het meteen helemaal voor me. Een TO die al dagenlang vast zit op die metershoge hoogslaper, de ladder is omgevallen en de telefoon ligt beneden. Ze heeft gelukkig wel een iPad bij zich en heeft al allerlei noodkreten verstuurd via FB en Instagram, maar niks werkte. Dus in arren moede, nu de iPad bijna leeg is dan maar het Vivaforum proberen
woensdag 30 juni 2021 om 06:14
Deze ga ik de volgende keer proberen.flipje2 schreef: ↑29-06-2021 23:59Naar elke kant een been, dus niet met beide benen aan dezelfde kant proberen. Dan kun je namelijk gewoon "recht" opstaan in plaats van schuin. En als je dan staat, stap je zo over de hangmat heen.
Je hebt je hangmat toch gewoon vrij dicht boven de grond hangen als het goed is (kniehoogte ofzo)?
Eruit proberen te "schommelen" doe ik al, maar mijn zwaartepunt ligt behoorlijk laag.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 30 juni 2021 om 08:00
Eerst je benen eruit, beide aan 1 kant en dan een beetje schommelen zodat je vaart hebt, dan wip je jezelf er zo uit!Snoesje666 schreef: ↑29-06-2021 23:39Beetje off-topic, nu mensen zich toch afvragen hoe je uit een hoogslaper komt.
Hoe kom je in vredesnaam uit een hangmat? Liefst een béétje charmante manier.
Ik ben blij met mijn hangmatstander, ik lig elke vrije minuut in de zon in mijn hangmat. Maar er weer uit klauteren...
woensdag 30 juni 2021 om 08:40
woensdag 30 juni 2021 om 16:51
Dank voor alle reacties, er zitten zeker nog wel kanalen bij die ik nog niet heb geprobeerd.
De titel is inderdaad een beetje dubbel ja, al is het als volwassene af en toe niet eenvoudig om uit zo’n ding te komen!
En er zijn ook niet echt charmante manieren om uit een hangmat te komen; des te meer je dat probeert, des te groter de kans dat je er enorm oncharmant uitdondert...
De titel is inderdaad een beetje dubbel ja, al is het als volwassene af en toe niet eenvoudig om uit zo’n ding te komen!
En er zijn ook niet echt charmante manieren om uit een hangmat te komen; des te meer je dat probeert, des te groter de kans dat je er enorm oncharmant uitdondert...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!