Hoe toch nog kamer vinden?

08-01-2019 21:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een student, die bijna in haar eindfase zit. Nog steeds heb ik geen kamer gevonden.
(Heb tot vorige jaar 4 jaar op mezelf gewoond, maar moest er weer uit.)
Mijn thuissituatie is enorm ellendig, waardoor mijn mentale gezondheid alleen maar verslechterd.
Elke dag probeer ik tot 's avonds laat op school te werken, zodat ik geen negativiteit hoef aan te horen.

Toch sloopt het me, want het gereis is 1 uur en 45 min.
Hospiteren doe ik, maar tevergeefs. Ben erg slecht in 'small-talk' en überhaupt praten. Hiervoor ben ik ook naar de huisarts gegaan, want bepaalde dingen lukken gewoon niet in het leven. We zijn nog verder aan het onderzoeken wat het precies is.
Facebookgroepen in de gaten houden doe ik, ik sta bij sommige studentenwoningvesters ingeschreven.

Ik weet het niet meer, ik ben al blij met een kamertje van 7m2. Voor even, want ik weet dat ik mezelf enorm kan isoleren in zo'n kamer.

Heeft iemand tips?
Ik trek het niet meer, en het is elke nacht huilen. Mijn studieresultaten zijn ook niet zo best nu.

Altijd probeer ik positief tegen dingen te kijken, maar het gaat nu echt niet.

#dewanhoop
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
08-01-2019 21:49
https://www.stadswonenrotterdam.nl

Dit moet lukken. Kind hier had binnen een paar weken een kamer.
Precies! Dat dacht ik dus ook!
Sta nu een jaar ingeschreven, en heb 3 keer mogen hospiteren! En nog steeds niks toegewezen gekregen.. snap er niks van. ;)
Het-groepje schreef:
08-01-2019 21:52
Kamers op die.manier zat maar erg duur.
Tja... Als de nood zo hoog is dan moet je afwegingen maken. Hier is grote kamernood, dus genoeg die een kamer voor een iets hoger bedrag willen hebben. Dan maar een biertje (of twee) minder drinken.
PatatjeEmma schreef:
08-01-2019 21:57
Precies! Dat dacht ik dus ook!
Sta nu een jaar ingeschreven, en heb 3 keer mogen hospiteren! En nog steeds niks toegewezen gekregen.. snap er niks van. ;)