Hoe trek ik kopers voor mijn huis? 3

11-03-2011 11:00 3077 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ook je huis te koop staan? Schrijf met ons mee!

Ook kopers zijn welkom! (Wij hebben heel wat leuke huizen in de aanbieding ).

Ook als je nog niet meeschreef vanaf het begin, iedereen is welkom .

Dit is het vervolg op

deel 1 - hoe trek ik kijkers voor mijn huis?

deel 2 - hoe trek ik kopers voor mijn huis?
Hallo allemaal, vanochtend zijn bij mij de foto's gemaakt en waarschijnlijk staan ze aan het einde van deze week op Funda...

De vorige keer heb ik geschreven over de hoge opstartkosten. Heb nog niet betaald (ook niets over gehoord) maar nu alles in gang gezet is, ga ik dan ook maar betalen. Lijkt me wel zo netjes.

Heel veel succes voor alle verkopers en kopers. Spannend dat ik er nu zelf ook een van ben
Anne75: ik zou lekker wachten tot ze er zelf mee komen, die melden zich straks vast wel. Het lijkt me waarschijnlijker dat ze alles in één keer factureren, maar je weet het niet.

Morgen de tweede kijker hier. Van de eerste niks meer gehoord, makelaar gaat hem nu bellen. Dat vind ik echt zo stom: kijkers die zeggen nog iets te laten horen en dat dan niet meer doen. Die hebben vast zelf nog nooit een huis verkocht

En tja, kijktips heb ik niet echt. Ik zorg dat mijn huis netjes is en alle prullaria uit het zicht zijn, gordijnen/lamellen helemaal open en de makelaar komt altijd iets eerder zodat de schuifpui naar het terras alvast open staat enzo.

Wat ik een enorme afknapper vond in een huis waar we gingen kijken, was zo'n muffe 'slaapgeur' in de slaapkamer, ieuwww.
idd kerplunk, of zorg dat je makelaar in een mapje wat je klaarlegt snel kan opzoeken van wanneer de keuken e.d. is. Toen wij huis gingen bezichtigen wist de makelaar bijna niets(en dat terwijl hij het huis al een jaar te koop had staan). Zelfs de eenvoudige vraag wanneer de opbouw er op was gezet kon hij niet beantwoorden. (net zoals de vraag waarom er in 1 kamer lekkage was, Lekkage? Hij wist van niets). je betaalt een hoop, maar verwacht niet dat iedere makelaar zich zo degelijk voorbereidt op kijkers.
Even een mini-inbraak van een meelezer.

@Kerplunk: ik zou die tegelstickers er gewoon snel zelf afpeuteren...
...
Ankalida, ik weet niet hoor, ligt eraan hoe het er nu uitziet. Ik heb ook stickers over mijn tegels in de keuken (huurappartementje, dus mocht niks anders), maar als je die eraf haalt zie je verschrikkelijk ouderwetse bruine tegels. Dan ogen mijn zwarte nep-tegels nu een heel stuk netter.

Kerplunk hoe is het afgelopen met de gekopieerde tekst? Nog wat mee gedaan?

Rosa hadden we jouw huis al eens gezien? Ben nieuwsgierig!
Oh sorry kerplunk, lees nu dat je het naast je neergelegd hebt. Ik denk toch dat jouw huis beter vindbaar is als het op funda staat. Dus jij zal meer kans hebben .
prulletje, en zo is het maar net!!

ankalida, ik vind mijn tegelstickers heel mooi, en de meeste andere mensen die ik ken ook, dus ik laat ze erop zitten! Maar voor het geval dat iemand anders het niet mooi vindt wil ik dat ze weten dat het makkelijk te verwijderen is.

Ander voorbeeld: mijn woning is ieniemini, dus ik heb een mooie inklaptafel waarvan je amper ziet dat het een grote tafel is als je hem inklapt, het lijkt dan een klein kastje met laden (IKEA rules). Als er kijkers komen is deze altijd ingeklapt, maar heb de makelaar geïnstrueerd erbij te vermelden dat het een inklaptafel is. Op die manier krijgen mensen ideeën over wat er allemaal met de kleine ruimte mogelijk is en zijn ze misschien eerder geneigd de vele mogelijkheden te zien.

Is leuk trouwens dat we hier meelezers hebben. Je bent altijd welkom mee te kletsen!
Hallo allemaal,

Ik kom mij vandaag officieel afmelden voor dit topic: mijn huis is officieel verkocht. Hij is nu verplaats van de tab 'te koop' naar de tab 'verkocht' op de site der sites.

Dank voor alle tips, steun, versleten bidmatjes, mooie anecdotes, dank zelf aan f'*k leden die langskwamen om die rare Romeo even op zijn plaats te zetten. Ik heb hier heerlijk met mensen kunnen praten. En realiseer me dat ik tot de 'lucky people' behoor doordat ik mijn huis snel kwijt was.

Maar nu is het tijd om afscheid te nemen.

Ik heb geen huis meer die te koop staat. Wel veel tips voor mensen die dat leuk vinden.

En ontzettend, maar dan ook ontzettend veel succes gewenst aan iedereen met de verkoop. Als jullie het niet erg vinden kom ik nog af en toe (of regelmatig) langs om te kletsen. Want het schept wel een band, zo'n topic.
Dank voor de tips! Ik heb wel vertrouwen in onze makelaar. De details zitten er wel goed in, ook was ze ruim op tijd zodat ze nog even rondje huis kon doen. Om te zien of alle ramen bijv openstonden. En dat stonden ze ;) alleen maar frisse lucht in m'n huis.

Huis showen: dat doe ik omwille privacy liever niet, sorrie. Er blijft wel heel weinig van m'n privacy over als ik hier m'n adres neer plemp het is een hoekwoning in een landelijke gemeente op 10 km afstand van grote stad in zuid Holland.

Kijkers van zaterdag vonden woonkamer wat te klein, dus die gaan t niet worden.
Dag liselotte, wat fijn dat je huis nu als verkocht op funda staat!! Jij ook heel erg bedankt voor je tips en bemoedigende woorden! En groetjes aan mijn vader hè
Zal ik doen kip! En binnenkort staat bij jouw huis ook de magische woorden 'verkocht'. Ik kan je vertellen dat dat zo'n geweldig gevoel is. Ga jij ook zeer binnenkort mee maken!
Gefeliciteerd Liselotte, heel veel geluk in het nieuwe huis! En gewoon langs blijven komen hoor!
voor Liselotte!! Gefeliciteerd!
Dag Liselotte, bofkont, heel veel plezier in je nieuwe droompaleis!

Voor de anderen blijft mijn bidmat uitgerold hoor!
Liselotte, gefeliciteerd, en veel plezier en geluk in je nieuwe huis.

Ik heb inmiddels 2 biedingen gedaan, 2x afgewezen omdat verkoper niet wil zakken met de vraagprijs, ik heb nu vraagprijs geboden met verzoek of ik voor die prijs wat zaken uit het huis kan overnemen zonder extra kosten. Scheelt mij weer kosten om bepaald meubilair te kopen en minder verhuisgedoe.

Denk vandaag wat meer te horen.

Ik heb niet alle recente reacties doorgelezen ivm trage computer maar hoop dat het voor iedereen positief verloopt (verkoop / koop).
Dag Liselotte! Heel veel geluk in jullie nieuwe huis en geniet van de verkoop van het andere huis!

Wel jammer dat je gaat hoor, maar niet getreurd, het is juist iets heel erg leuks dat je er vanaf bent!
Spannend cappi! Ik hoop dat je snel wat hoort. Dit moeten ze toch wel accepteren?
Hoop 't ook kipkerrie, hou jullie op de hoogte.
Liselotte, gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

Ga nu naar huis, laatste rommeltjes opruimen voordat de kijkers komen. Het liefst zou ik stiekem om een ehoekje meekijken
Ik ga voor je duimen straks rosa!
Ben net gebeld dat mijn bod is geaccepteerd, zat er ook wel in aangezien ik helaas de vraagprijs heb moeten bieden, kan wel 2 items zonder kosten overnemen, dus ben blij. Definitieve koop hangt uiteraard af van financiering van mijn nieuwe appartement en dat koop van mijn huidige appartement helemaal rond komt.
Gefeliciteerd cappi! Dat is goed nieuws!!! Het kon natuurlijk ook bijna niet dat ze het bod van de vraagprijs niet zouden accepteren, maar het lijkt me toch fijn voor je dat je weet dat di huis straks zeer waarschijnlijk van jou is.
Gefeliciteerd cappi!!
Dank jullie wel, idd goed nieuws, nu nog afwachten of het allemaal rondkomt maar daar gaan me maar wel vanuit.
Kijkers worden m niet! Ze komen uit veel groter huurhuis en wilden groter dan onze. Jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven