Hoe trek ik kopers voor mijn huis? 3

11-03-2011 11:00 3077 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ook je huis te koop staan? Schrijf met ons mee!

Ook kopers zijn welkom! (Wij hebben heel wat leuke huizen in de aanbieding ).

Ook als je nog niet meeschreef vanaf het begin, iedereen is welkom .

Dit is het vervolg op

deel 1 - hoe trek ik kijkers voor mijn huis?

deel 2 - hoe trek ik kopers voor mijn huis?
Goed gedaan prulletje!
Gevonden bedankt prul

Ik hoop dat we het volgende nieuwe topic niet halen
Mag ik meedoen?

Doen jullie ook allemaal mee met de openhuis route 2011 op 26 maart?

Wat doen jullie allemaal om je huis te promoten??
Tuurlijk ben je welkom isolde .

Ik ben koper, dus heb geen huis om in de open huizen route te zetten .
quote:prulletje schreef op 11 maart 2011 @ 11:37:

Tuurlijk ben je welkom isolde .

Ik ben koper, dus heb geen huis om in de open huizen route te zetten .ha dan heb ik een leuk huis voor je in de aanbieding!
Ja, ik doe mee aan de openhuizendag 26 maart.

Wat wij doen om het huis te promoten: wij zijn vorige maand in prijs verlaagd en toen heeft de makelaar 2 mailings verstuurd aan de mensen die in die prijsklasse zoeken en aan de mensen die het huis al eens bekeken hebben.

Verder hebben we toen op eigen initiatief een uurtje open huis gehouden. Er kwamen 5 stellen op af, maar helaas heeft het niet iets opgeleverd.

Binnenkort is mijn huis te zien in het programma huizenjacht (als een van de 3 huizen de bezichtigd worden), maar dat hebben we niet zelf geregeld. De makelaar was benaderd door het programma en zij hebben mijn huis voorgesteld.

Welkom trouwens! Hoe lang staat jouw huis al te koop?
Gevonden!!! Ik hoop idd dat ik met het volgende topic niet meer meedoe....

Ons droomhuis is voor onze neus weggekaapt, omdat we onze eigen woning nog niet hebben verkocht, balen!!
Ik zoek een onverbouwde boerderij met grote schuur en een lap grond.Regio Apeldoorn.

Iemand in de aanbieding?

Isolde,ik zou dat bed andersom zetten dan lijkt die kamer wat groter.Volgens mij is de kamer met het bureau groter of lijkt dat maar zo?

Anders had je beter daar een slaapkamer van kunnen maken en van de slaapkamer een studeerkamer.

Soms kan het verzetten van meubels een kamer 2x zo groot laten lijken.
quote:splash69 schreef op 11 maart 2011 @ 11:52:

Ons droomhuis is voor onze neus weggekaapt, omdat we onze eigen woning nog niet hebben verkocht, balen!!

Niet getreurd, dat van mij staat nog op je te wachtnen hoor

Ha Isolde, we wonen zowat bij elkaar om de hoek...
Hier ook een koper, toevallig iemand een huis in Delft in de aanbieding?
Haha vachekiri, zou zeker mijn huis kunnen zijn! Maar helaas veel te ver uit de buurt, ik woon in het noorden des lands. Woon-werkverkeer wordt dan een beetje veel :-)
Hi meiden!!

Ben echt aan het duimen deze ochtend voor de dames met kijkers!! En het is inderdaad heerlijk weer, hopelijk blijft dat zo, want dan zien de huizen er een stuk gezelliger uit, vind ik!

Vachekiri, spannend een kijker!

Maar begrijp ik nu dat je s morgens gebeld wordt en s middags een kijker? Zou ik niet blij van worden .. (volgens mij zijn jullie toevallig thuis, maar als ik aan het werk ben, kan ik echt niet eventjes op en neer voor de puntje op de i ..)

Isolde, welkom!! (wat veel mensen hier uit zuid-holland trouwens!)

En inderdaad dat huis in zoetermeer .. ik zou er niet vanuit gaan dat je het binnen een half jaar kwijt bent: uiteraard kan het wel en hoop ik het van harte, maar hier op dit topic zitten veel dames met een mooi huis, want toch nog niet echt wil vlotten .. helaas!!

Sluit me overigens bij Slash aan, het volgende topic wil ik dat we allemaal niet meer van de partij zijn!!

Hier helaas nog steeds stilte vanuit de makelaar .. :(

Ga nu lekker met mijn beste vriendinnetje lunchen in de stad!
Haha helaas isolde, te ver uit de richting en niet onze smaak.

ElleMichelle, zo'n boerderij spreekt ons wel aan maar moet dan wel regio Breda zijn.
Hai dames! Ik schrijf mee niet voor mijzelf maar voor mijn ouders. Ze liggen in en scheiding en daarom staat hun huis te koop. Ik hoop voor ze dat er niet al teveel van de vraagprijs af moet (taxatiewaarde is 189.000,- en de vraagprijs is 184.000,-) Zodra het huis verkocht is dan komt mijn moeder in mijn buurt in een seniorenflat wonen. Ik hoop dat dat snel gebeurd want ze zit zo ontzettend in de stress momenteel. Alles komt op haar af dus ik gun haar rust. Ze kan pas verder met haar leven als al de ellende acher de rug is.

Het gaat om deze woning.

Wat vinden jullie van de presentatie? Ik weet dat er nieuwe foto's moeten komen voor de tuin. Die is niet verzorgd zo. Maar daar gaan we snel wat aan doen.
Goeiemorgen allemaal.

Ik vind het wel spannend allemaal want ik heb mijn droomhuis inderdaad ook al gevonden. Nu dit huis nog kwijt raken.

Ik ben al druk bezig met dingen nog wat aan te passen. Kleine dingetjes zoals een likje verf hier en daar en het opruimen van de tuin.

Heeft iemand hier ervaring met een huis kopen als je je eigen huis nog niet kwijt bent?

Mijn huis staat sinds begin januari te koop. Inmiddels 2 kijkers gehad. Alleen die ene koper kan het nog niet vinden.

Maar hoe bereik je die........
Ha vachkiri! Inderdaad heel dichtbij. Mooi huis van jou. Lekker licht en ruim!

Hoe lang sta je al te koop?
Leuk huis en ik zou me niet al te druk maken over de tuin. Prima foto's als je t mij vraagt. Je kan goed zien hoe groot de tuin is, dat is het belangrijkste. Het rommelige, daar kijken mensen wel doorheen. En t is ook nog es heel persoonlijk, ik hou wel van een beetje een rommelige tuin, daar komen veel vogeltjes.

Sterkte met de situatie!
novina wijzigde dit bericht op 11-03-2011 13:05
Reden: typfoutje
% gewijzigd
@Jacoba, ik vind de tuinfoto's ook goed hoor. Ik zou alleen de volgorde veranderen, eerst de foto's van het huis (binnenkant dus) en daarna pas de tuinfoto's. Het duurt nu vrij lang voor je die te zien krijgt.

Verder zie je op een paar foto's fotolijstjes staan (en dan ook echt zichtbaar wat er op de foto staat) en nog meer persoonlijke dingen die ik persoonlijk weg zou halen. Alles zo ruim mogelijk maken.

Verder een prima huis, goed geprijsd!

@Isolde, ik ben wel een zeikerd hoor, ik zeg het alvast maar wat is het op veel foto's een rommeltje! Alsof je 'smorgens naar je werk bent gegaan en de makelaar onaangekondigd foto's is komen maken! Ik ben van mening dat je foto's de eerste indruk achterlaten bij mensen, en deze dus zo "gelikt" mogelijk moeten zijn.

Alle persoonlijke dingen weg, wc-bril dicht, bedden netjes opgemaakt, losse kleedjes etc weg. (en ook de kerstboom, of was jij dat niet?)

Wij hadden ook al een ander huis gekocht en moesten ons eigen huis nog verkopen.

Het is voor de vraagprijs verkocht aan de eerste kijkers. Het huis was van onder tot boven gepoetst, ruim en fris.

Ja het kost veel tijd maar het loont wel.

Succes meiden!
@renky: ben thuiswerker, dus altijd aanwezig & klaar voor een rondleiding

@Isolde: sta sinds afgelopen maandag op Funda... En inmiddels dus een nieuwbouwhuis gekocht. Een jaar de tijd voor de verkoop, maar kan er nou al niet van slapen....
Vachekiri,wat een fijne grote kamers heb je,en ook de gang is ruim,of lijkt het zo door de foto's?

1 minpunt die groene muur,zou ik wit verven
DeWareJacoba,mooie grote tuin,ik zou alleen wat snoeiwerk doen en het mosaanslag overal verwijderen.

De wc en badkamer is helemaal mijn smaak met dat zwart/wit.Maar die blauwe keuken zal elke kijker denk ik willen laten verwijderen.

Hoeveel zou wit laten spuiten kosten?

De kijker van tegenwoordig is zoooo kritisch,als ze 1 ding niet bevalt dan willen ze het huis al niet.Terwijl je het van binnen helemaal je eigen smaak kunt laten doen.Locatie is het belangrijkst dat kun je zelf niet veranderen.
Leuk dat binnenkijken bij anderen:-))
Je moet foto's per seizoen veranderen.

In de zomertijd dus geen sneeuw en kerstbomen op je foto's
Isolde, ik ben het eens met Iris. Wel veel rommeltjes op de foto. In de keuken ligt rechts een snoerenbende en op het aanrecht staat een kopje en een groene (hand?)doek en wat rommeltjes. Verder zou ik een nieuwe foto zonder kerstboom maken. In de kamer met de blauwe muur is het een ontzettende bende. Dekbed ligt slordig op het bed. Kortom, ik zou nieuwe foto's laten maken en ervoor zorgen dat het er helemaal perfect opgeruimd uit ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven