Hoe vaak was jij?

30-04-2017 22:47 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was in principe iedere dag handdoeken ondergoed ed Kleding van 3 personen om de dag.Nu heb ik sinds vorige week een Toon is energiemeter en die loopt best hoog op bij wassen en gebruik droger.Vind het moeilijk om de was te laten liggen hoe vaak wassen jullie?
Ik gok een stuk of 6-7 per week. Ik was niet altijd volle trommels (energie en waterverbruik wordt automatisch aangepast aan gewicht). Ik was gewoon zoveel mogelijk weg op momenten dat ik tijd heb om wassen te draaien. Dan graai ik boven alles bij elkaar en dan gebeurt het ook wel dat er dingen de was ingaan die wellicht nog best een keer hadden gekund, maar gun mezelf niet altijd tijd dat allemaal uit te zoeken, beetje snel snel wel natuurlijk. In principe worden handdoeken vaker gebruikt en gaat beddengoed maar om de week. Draai wel apart: wit, 60 graden, roze/rood (2 meisjes) donkere was, lichte kleuren
Gemiddeld om de dag. Twee volwassenen, een peuter en een baby.
Denk zo'n 2 wassen in de week(donker en licht), en dan om de week 3 wassen(dan doe ik ook een kleurenwas). Ik ben alleen, heb een trommel van 5kg.
quote:Pocahandtas schreef op 01 mei 2017 @ 14:25:

Witte was = 4 per week (handdoeken en washandjes)

Zwarte donkere was = 4 per week ( alle zwarte en donker spullen)

Bonte= 3 per week (alle gekleurde spullen)

Elke week beddengoed= 2 per week (1 2pers. en 2 1persoons )

Werkkleding= 1 per week

Honden en katten zooi = 1 per week

15 wassen per week en dat met een 9 kilo trommel best veel eigenlijk en het meeste gaat in de droger.

Wij zijn met zijn 5en.Waarom krijgt die 5e geen beddengoed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven