Hoe vaak was jij?
zondag 30 april 2017 om 22:47
zondag 30 april 2017 om 22:56
Elke dag. 5 personen.
Mijn wasmachine geduldig en hij/zij moppert ook nooit maar ja, tis wel een waardeloze werknemer.
Amerikaanse toploader met zo'n paal in het midden die bij het huurhuis hoort. Vreselijk ding. Heeft 4 standjes: heet-koud, warm-warm, warm-koud en koud-koud. En de langste draaitijd is 15 minuten.
Levert ook standaard maar half werk.
Geef mij maar een Europaan.
Mijn wasmachine geduldig en hij/zij moppert ook nooit maar ja, tis wel een waardeloze werknemer.
Amerikaanse toploader met zo'n paal in het midden die bij het huurhuis hoort. Vreselijk ding. Heeft 4 standjes: heet-koud, warm-warm, warm-koud en koud-koud. En de langste draaitijd is 15 minuten.
Levert ook standaard maar half werk.
Geef mij maar een Europaan.
zondag 30 april 2017 om 22:59
zondag 30 april 2017 om 23:06
zondag 30 april 2017 om 23:07
quote:Pluisi schreef op 30 april 2017 @ 22:53:
Dus als Toon hoog oploopt, denk jij, ik laat de was maar liggen?
De enige die geld verdient aan Toon is Eneco, de klant niet hoor.Euh....toon geeft energieverbruik aan. Wellicht doet TO halve wasjes.. Dan kost het minder energie te wachten op een volle was.
Dus als Toon hoog oploopt, denk jij, ik laat de was maar liggen?
De enige die geld verdient aan Toon is Eneco, de klant niet hoor.Euh....toon geeft energieverbruik aan. Wellicht doet TO halve wasjes.. Dan kost het minder energie te wachten op een volle was.
zondag 30 april 2017 om 23:07
zondag 30 april 2017 om 23:08
Maar als je elke dag wast heb je drie handdoeken en drie onderbroeken en drie paar sokken in een was? Lijkt me nogal zonde... handdoeken kan je ook vaker dan eenmaal gebruiken om je af te drogen.. En ik zou wachten op een volle machine. Ik was gewoon als ik genoeg handdoeken en ondergoed heb voor een volle bak of genoeg kleding voor een kledingwas. Ik denk dat we gemiddeld vijf wassen per maand draaien.