Hoe vouw je een LIEF! speeltentje op?

25-06-2010 08:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik heb ruzie met het LIEF! speelhuisje. Het lijkt wel bananasplit als ik probeer het tentje in het zakje te krijgen. En nu is het klaar: ik kan het niet alleen.

Is er iemand van jullie die de gebruiksaanwijzing wél snapt?
hihihii geen idee

sterkte!

men neme ene schaar.............sukses
once upon a time called.....right now
Plat maken, de schuintegenovergestelde hoeken pakken en die indraaien tot een soort van 8. 8 dubbelvouwen en in tasje proppen.
Ik ben gepokt en gemazeld door deryan bedje, opgooitent van dochter en onze ballenbak.
zo iets ..?

http://www.youtube.com/watch?v=vF1ot21oZAM
het is een ander model tent ... maar het is het zelfde principe
Een filmpje over het opvouwen van een soort gelijke mand (iets kleiner dan de tent maar werkt volgens hetzelfde principe.

opvouwen mand ipv tent
is het al gelukt?
Gelukt!

Met dank aan de Amerikaanse mevrouw en haar mandjes.

Ik had een filmpje moeten maken van mijn pogingen dat tentje op te vouwen. Echt, dat was lachen geweest...

Bedankt allemaal!
Het LIEF! tentje ken ik niet.... wel ken ik deze scene op een heerlijk strand aan de Cote d'Azur...

Stel je voor: vriendlief, groot sterk, kaal (lijkt gevaarlijk) en een Coca-cola strand tentje. Elke dag, echt waar elke dag, stond ik daar te pissen in mijn bikini van het lachen en elke, echt waar elke dag, heb ik uiteindelijk het tentje opgevouwen.

Bedankt dat je me weer even hebt laten lachen
quote:syr schreef op 25 juni 2010 @ 08:47:

De titel zegt het al: ik heb ruzie met het LIEF! speelhuisje. Het lijkt wel bananasplit als ik probeer het tentje in het zakje te krijgen. En nu is het klaar: ik kan het niet alleen.

Is er iemand van jullie die de gebruiksaanwijzing wél snapt?

Een STOUT! speelhuisje dus...?

*ok...flauw en open deur...maar toch *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven