Hoe was het vandaag?

25-12-2010 22:22 71 berichten
Hebben jullie het naar je zin gehad?

Ik heb alles gedaan wat in de planning zat met zoon en het was heel gezellig. (zie topic :Wat ga jij doen vandaag?)

Ik hoop dat dat voor jullie allemaal geldt. Ben benieuwd naar de verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ken je dat dan? Ze trekt de koelkast open om daar een enorme schaal gevulde eieren uit te halen. Jij denkt; oei lekker! mijn favoriete hapje! Dan mag je daar één eitje af pakken en dan zet ze die enorme schaal weer in de koelkast! En jij denkt; NEE! Hier met die eitjes! Je hebt er genoeg! Dan een kwartier later komt er een schaal met kaas/bifi voorbij en je denkt; ETEN! Mis! Je mag één dingetje pakken. Dan weer een kwartier later komt die schaal met eitjes weer langs! Lekker! En hup, schaal weer weg. En als klap op de vuurpijl trekt ze een pakje kaasstengeltjes open. Je mag er één. Dan zit je toch ook zo op de bank?!
Schoonmoeder uit het raam, goed idee! Of ik neem de volgende keer mijn eigen hapjes mee!
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 10:36:

Maar ken je dat dan? Ze trekt de koelkast open om daar een enorme schaal gevulde eieren uit te halen. Jij denkt; oei lekker! mijn favoriete hapje! Dan mag je daar één eitje af pakken en dan zet ze die enorme schaal weer in de koelkast! En jij denkt; NEE! Hier met die eitjes! Je hebt er genoeg! Dan een kwartier later komt er een schaal met kaas/bifi voorbij en je denkt; ETEN! Mis! Je mag één dingetje pakken. Dan weer een kwartier later komt die schaal met eitjes weer langs! Lekker! En hup, schaal weer weg. En als klap op de vuurpijl trekt ze een pakje kaasstengeltjes open. Je mag er één. Dan zit je toch ook zo op de bank?!

Dat is vast een echte ouderwetse Hollandse struise dame.

Ja, ik had waarschijnlijk hetzelfde gereageerd, al weet ik het niet zeker, want ik was erg vechtlustig toen mijn zoon nog zo klein was. Ik had, denk ik, snel weer opgestapt, uit protest.
Dat is ze zeker. Het is zuinigheid bij haar. Kan ze niks aan doen want zo is ze gewoon. Volgend jaar doen we het anders. Ik ga maar eens rap douchen, we moeten nog weg vanmiddag! Een hele fijne dag gewenst Cateautje!
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 10:50:

Dat is ze zeker. Het is zuinigheid bij haar. Kan ze niks aan doen want zo is ze gewoon. Volgend jaar doen we het anders. Ik ga maar eens rap douchen, we moeten nog weg vanmiddag! Een hele fijne dag gewenst Cateautje!Dank je, ik wens jou een fantastische dag toe en hoop dat je er met volle teugen van geniet, dag
Er is weinig van mijn plannen terecht gekomen, maar dat maakt niet uit.

Vandaag al gegeten en pinda's geregen voor de vogels. Is weer genoeg voor vandaag. Dadelijk douchen en naar schoonouders om te gourmetten.
quote:janna2 schreef op 26 december 2010 @ 13:10:

Er is weinig van mijn plannen terecht gekomen, maar dat maakt niet uit.

Vandaag al gegeten en pinda's geregen voor de vogels. Is weer genoeg voor vandaag. Dadelijk douchen en naar schoonouders om te gourmetten.Veel plezier gewenst , mag je dag worden zoals gepland
Whoehahaha, geweldig Flowerfield

Als we dat allemaal van tevoren voorspeld hadden had je best bij mij mogen komen gourmetten, ik had best nog extra volk te eten kunnen geven

Ik verwacht dat ik bij mijn moeder straks eerder een twaalfgangendiner krijg ofzo.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 13:15:

Whoehahaha, geweldig Flowerfield

Als we dat allemaal van tevoren voorspeld hadden had je best bij mij mogen komen gourmetten, ik had best nog extra volk te eten kunnen geven

Ik verwacht dat ik bij mijn moeder straks eerder een twaalfgangendiner krijg ofzo.Eet smakelijk voor later en denk een beetje aan je spijt in januari, dan kan je het voorkomen

Zal wel meevallen hoor Cateautje...

Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 13:24:

Zal wel meevallen hoor Cateautje...

Wat zijn jouw plannen voor vandaag?

Heerlijk luieren, beetje wandelen met de hond en ik had nog plannen om in huis rond te vogelen, maar is niet verplicht.

Gisteren was mijn feest en ik vind één dag ook genoeg.

Oud en nieuw komt er ook weer aan en ik ben net jarig geweest. Ik heb het wel een beetje gehad met feestjes.
Heerlijk Cateautje! Ik doe ook niet zo moeilijk verder hoor.

Vanmorgen eigenlijk een beetje rondgesukkeld. Beetje laptoppen. Misschien zo nog een rondje wandelen. Of misschien ook niet, want ik ben ziek aan het worden geloof ik.

Dan om een uur of drie douchen, mezelf toonbaar maken en tegen vier uur vertrekken naar moeders. Niks moet, alles mag.
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 13:56:

Heerlijk Cateautje! Ik doe ook niet zo moeilijk verder hoor.

Vanmorgen eigenlijk een beetje rondgesukkeld. Beetje laptoppen. Misschien zo nog een rondje wandelen. Of misschien ook niet, want ik ben ziek aan het worden geloof ik.

Dan om een uur of drie douchen, mezelf toonbaar maken en tegen vier uur vertrekken naar moeders. Niks moet, alles mag.Zo zou het hele leven mogen zijn, niks moet, alles mag
Daarom. En omdat dat zo heerlijk is houd ik me daar ook fanatiek aan, dit weekend
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 14:02:

Daarom. En omdat dat zo heerlijk is houd ik me daar ook fanatiek aan, dit weekend Ik moet wel één ding, Ik heb de afwas van gister laten staan.
Oei oei. Ik moet ook nog een stukje afwas van gisteren. Maar dat komt straks wel. Als ik daar zin in heb

Zit nu mn nagellak bij te werken.
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 14:12:

Oei oei. Ik moet ook nog een stukje afwas van gisteren. Maar dat komt straks wel. Als ik daar zin in heb

Zit nu mn nagellak bij te werken.Ja, maar nagellak is dan ook erg belangrijk, vind ik ook hoor
Ik denk dat het zeker tien jaar geleden is dat ik voor het laatst mijn nagels gelakt heb

Voordeel; vriend begon aan de afwas terwijl mijn nagels nog nat waren. Dus ik kon niet afdrogen
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 15:26:

Ik denk dat het zeker tien jaar geleden is dat ik voor het laatst mijn nagels gelakt heb

Voordeel; vriend begon aan de afwas terwijl mijn nagels nog nat waren. Dus ik kon niet afdrogen Whoe, slim
Vannacht een beroerde nacht gehad,1 van de kinderen ziek overgeven en dan slaap je daarna niet meer zo lekker. Buikgriep doet weer de ronde had het zelf ook vorige week,en dacht nog als de andere gezinsleden het nou maar niet krijgen.

Alles goed schoongemaakt ,maar toch ontkom je er niet aan.

Vandaag heb ik geen kerstgevoel ,gisteren was het wel heel gezellig.
quote:Superhuisvrouw schreef op 26 december 2010 @ 16:22:

Vannacht een beroerde nacht gehad,1 van de kinderen ziek overgeven en dan slaap je daarna niet meer zo lekker. Buikgriep doet weer de ronde had het zelf ook vorige week,en dacht nog als de andere gezinsleden het nou maar niet krijgen.

Alles goed schoongemaakt ,maar toch ontkom je er niet aan.

Vandaag heb ik geen kerstgevoel ,gisteren was het wel heel gezellig.

Ja, het is echt weer voor lappenmand hè, nou maar hopen dat het bij één kind blijft.

Toch fijn dat je een leuke eerste kerstdag hebt gehad, dan was het toch nog feest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven