Hoe woon jij?

03-07-2012 10:15 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woon jij in een flat, een eensgezinswoning, een studentenkamer of een villa? Wat is daar leuk aan, of minder leuk? Deel het!
In een vrijstaand jaren 30 huisje met een diepe tuin. Het huisje is prima, alleen wat aan de kleine kant op verjaardagen ;-)! De plek is echter wat minder, geen leuke straat. Vind het hele dorp eigenlijk niet zo, wij zijn hier import. Ik mis nog regelmatig de stad, gelukkig kom ik daar nog vaak ivm werk en bezoekjes aan familie/vrienden. Zou graag terug willen...maar ja, verkoop nu je huis maar eens! Bovendien moet het ook eerst helemaal af en aangezien we alles zelf doen, gaat dit helaas niet zo snel. Voordeel is wel dat we aan de rand van het dorp zitten, dus veel groen. En superdicht bij het treinstation, dus je bent zo in de stad. Bovendien hebben we een eigen oprit, dus altijd je auto naast de deur. Nadelen zijn dat er weinig voor kinderen is, geen speeltuintjes of iets dergelijks. Ook heb ik helemaal niks met de mensen die hier wonen en zit er relatief weing ruimte tussen de huizen tegenover ons.
Wij wonen in een appartement van ongeveer 70 m2. Het is één grote ruimte. We hebben de slaapkamer d.m.v. een wandje wel afgeschermd van de woonkamer. Met twee personen gaat het net. Soms mis ik een extra (afgesloten) slaapkamer wel. Als m'n vriend aan het gamen is hoor ik continu klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik. Een afgesloten computer/rommel/kleding kamer zou wel fijn zijn dus.

Groot voordeel. De vaatwasser.

Wat extra ruimte zou dus fijn zijn maar ik zou later niet in zo'n grote klip willen wonen. Pff ik ben al geen poets-miep en "het moet ook allemaal schoon gehouden worden" zo sprak mijn moeder. Grote tuin ook niet. Kost teveel tijd.
Wij wonen in een klein dorp in het noorden van het land. Geen voorzieningen zoals supermarkt, huisarts of andere winkels . Wel twee basisscholen, garagebedrijf en kapper.

Voordelen mooie omgeving, landelijk, je bent zo in de natuur. Rust, vriendelijke mensen, kind vriendelijk

Wij wonen in een twee onder een kap woning met grote tuin en grote garage. Heerlijke buurt met aardige mensen en fijne sfeer.

Nadelen .. Ik moet altijd met de auto ergens heen. In de zomer di

Fiets ik wel naar dichtstbijzijnde grote plaats maar Bij vergeten boodschap toch weer in die auto. Ziekenhuis etc. Is op een mi uur of twintig tot er half uur..

Nadeel is onderwijs. Middelbare school heb je hier in de buurt wel maar vervolg onderwijs is hier ver vandaan.. Mijn kinderen fietsen een uur naar de middelbare school..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven