Hoge glazen stolp

31-01-2012 19:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag op zoek geweest naar een hoge, glazen stolp (zeker 40 cm hoog, 30 cm breed) maar heb niets kunnen vinden (alleen maar kleine en lagere maten. Ook op internet heb ik nog niet kunnen vinden wat ik leuk vind.

Weet iemand toevallig waar ik zo'n stolp kan krijgen?
Bedoel je niet een windlicht? Die verkopen ze vaak bij tuincentra.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Volgens mij heeft de Action ze.
Action
http://www.huis-interieur ... rends/glazen-stolp-kopen/
Nee geen windlicht. Ik heb iets wat ik eronder wil plaatsen, het liefst wil ik niet zo'n stolp die van boven rond is, maar het liefst met een knopje erop... hopelijk ben ik duidelijk.

Weten jullie toevallig wat hij kost bij de Action?
http://antiek-kunst.markt ... 3rBhEw%3D&fta_ind=11&fs=1
Bij Action kost alles drie keer nix.
verba volant, scripta manent.
quote:lionlily schreef op 31 januari 2012 @ 19:42:

http://www.huis-interieur ... rends/glazen-stolp-kopen/Bedankt voor je link maar deze stolp vind ik niet mooi, ik wil er graag iets op, dus niet helemaal rond van binnen, toch bedankt voor je moeite
quote:MarianneDavids schreef op 31 januari 2012 @ 19:45:

Bij Action kost alles drie keer nix.Weet ik...maar de Action is best een eindje bij mij vandaan. Ik ken de Action ook niet goed, ken het assortiment niet.
Action of Xenos inderdaad! Bij Action denk ik dat je nog geen 5 euro kwijt zult zijn..
Zoek ff op marktplaats op stolp glas. Ik kom er genoeg tegen daar!
quote:tartufone schreef op 31 januari 2012 @ 19:52:

[...]

Weet ik...maar de Action is best een eindje bij mij vandaan. Ik ken de Action ook niet goed, ken het assortiment niet.Dat wisselt nogal, soms hebben ze super aanbiedingen van merkartikelen zoals wasmiddel en vaatwasklontjes, de volgende keer dat je die dingen nodig hebt zijn ze er niet en ze komen ook niet meer. 't Is partijhandel.,
verba volant, scripta manent.
Het zal mss filiaal-gebonden zijn, maar onze Action heeft niet zulke grote stolpen hoor. Xenos heb ik ze laatst wel gezien
'n Goede bloemsierkunst-zaak kan wel aan zo'n stolp komen voor je. Die hebben vaak verschillende glasleveranciers voor o.a. hun vazen, en als ze zo'n stolp al niet in hun assortiment hebben dan kunnen ze 'm zeker voor je bestellen.
quote:maroon5 schreef op 31 januari 2012 @ 20:20:

Het zal mss filiaal-gebonden zijn, maar onze Action heeft niet zulke grote stolpen hoor. Xenos heb ik ze laatst wel gezienDie van xenon zijn te klein.
quote:chartreuse schreef op 31 januari 2012 @ 20:24:

'n Goede bloemsierkunst-zaak kan wel aan zo'n stolp komen voor je. Die hebben vaak verschillende glasleveranciers voor o.a. hun vazen, en als ze zo'n stolp al niet in hun assortiment hebben dan kunnen ze 'm zeker voor je bestellen.Bedankt voor de tip mijn zus zei het ook al, hopelijk slaag ik daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven