Hond iets doorgeslikt

06-07-2020 22:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn grote 35 kilo hond heeft iets doorgeslikt. Het gaat om zo’n hoe leg ik het uit, zo’n balletje wat bij mijn dochters knutsel materialen zit. Zo’n klein zacht propje zeg maar. Is dit iets om mee naar de dierenarts te gaan morgen of poept of kotst hij het vanzelf uit?
M'n kat heeft ooit een wuppie van de ah uitgepoept ... Klinkt groter dan zo'n knutselbal.

Maar anders morgen even bellen met de dierenarts?
Bedoel je een pompon?

Als het iets is wat niet hard is en mee kan bewegen in de maag/darmen dan zou ik me niet te druk maken.
..
anoniem_697d4eedd9c36 wijzigde dit bericht op 06-07-2020 23:11
Reden: 2x
96.83% gewijzigd
scottiewinkie schreef:
06-07-2020 23:10
zo'n klein zacht balletje van de knutseldoos poept hij wel uit Afbeelding
( niet 210 x )
Ja zo eentje ja 😁
En nee het was er maar eentje. Dochter vond dat de kat er zo leuk mee speelde maar uiteraard wilde hij dat ook
Dat komt wel goed geen scherpe randjes ect
where ever you go, go with your heart
Ach dat poept de hond wel weer uit. Mocht je merken dat hij er last van krijgt dan kun je altijd nog de dierenarts bellen.
yastra schreef:
06-07-2020 23:00
M'n kat heeft ooit een wuppie van de ah uitgepoept ... Klinkt groter dan zo'n knutselbal.

Maar anders morgen even bellen met de dierenarts?
Haha mijn hond heeft ook een keer een Wuppie opgegeten. Dat had ik niet eens gezien, totdat ik die oranje pluisjes in haar poep zag :facepalm:

Denk dat je hond het wel uitpoept hoor, even in de gaten houden.
.
Dat poepen ze er wel uit. Dus zoek alvast een stevige stok om te kunnen ‘roeren’ of het er ook uit is gekomen (been there, got the t-shirt)
Probeer achter het materiaal te komen (staat altijd op de verpakking en vraag anders aan de winkel) en bel je dierenarts. In ieder geval houd zijn ontlasting in de gaten.

Hij wordt erg ziek als het niet goed passeert.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven