Hondenkussen wassen
woensdag 31 maart 2010 om 12:41
Ik heb een hond en die heeft een heerlijk kussen.
De buitenkant is afneembaar en ook wasbaar (al meerdere keren gedaan)
De binnenzak is gevuld met "piepschuim" bolletjes.................
Nou was de hond in het begin natuurlijk niet echt zindelijk en volgens mij doet hij stiekem nog wel eens een plas op het kussen.
Gisteren de gehele omgeving van de benche lopen soppen incl. kussen. De buitenkant dus
Want hoe maak ik die binnenzak nou schoon??????
Had het slimme idee om hem gewoon af te spuiten met de tuinslang, het is alleen Frut-weer dus drogen duurt eventjes.
Hij kan zeker niet in de wasmachine??
Hoe doen jullie dat?? (voor degene die ook een hond hebben)
De buitenkant is afneembaar en ook wasbaar (al meerdere keren gedaan)
De binnenzak is gevuld met "piepschuim" bolletjes.................
Nou was de hond in het begin natuurlijk niet echt zindelijk en volgens mij doet hij stiekem nog wel eens een plas op het kussen.
Gisteren de gehele omgeving van de benche lopen soppen incl. kussen. De buitenkant dus
Want hoe maak ik die binnenzak nou schoon??????
Had het slimme idee om hem gewoon af te spuiten met de tuinslang, het is alleen Frut-weer dus drogen duurt eventjes.
Hij kan zeker niet in de wasmachine??
Hoe doen jullie dat?? (voor degene die ook een hond hebben)
woensdag 31 maart 2010 om 13:08
Ik heb een soortgelijk kussen als aankleedkussen voor mijn dochter en die gooi ik dus in zijn geheel in de wasmachine als ie vies is. In het begin haalde ik de vulling eruit, maar omdat er geen binnenzak inzit wordt dat een enorme rotzooi, dus nu gooi ik hem in zijn geheel in de machine, het is wel flink aanduwen, maar het gaat nèt.

woensdag 31 maart 2010 om 13:13
In het kussen van mijn hond zitten geloof ik ook bolletjes. Ik heb m laatst in zn geheel in de wasmachine gedaan en is er superschoon weer uitgekomen.
Maar zit in die van jouw hond echt piepschuim? Van dat spul waar je tv in is verpakt bijvoorbeeld? Of zijn het kleine plastic bolletjes? Plastic = wel wassen. Dat andere zou ik niet doen.
Maar zit in die van jouw hond echt piepschuim? Van dat spul waar je tv in is verpakt bijvoorbeeld? Of zijn het kleine plastic bolletjes? Plastic = wel wassen. Dat andere zou ik niet doen.
woensdag 31 maart 2010 om 13:31
Piepschuim......gewichtloze bolletjes!!!!! Weet het niet precies, maar met het uit halen vna de binnenzak kwam er een kleine lading naar buiten. Blijft lekker aan je handen hangen enzo.
Oh.......dus jullie doen het gewoon in de machien......Ga ik het ook gewoon doen, met de butenzak eromheen
Niet in de droger denk ik dan.......of gewoon niet zo heet.
(ben bang dat die binnenzak nu nog hangt uit te lekken in de schuur!!!!)
Oh.......dus jullie doen het gewoon in de machien......Ga ik het ook gewoon doen, met de butenzak eromheen
Niet in de droger denk ik dan.......of gewoon niet zo heet.
(ben bang dat die binnenzak nu nog hangt uit te lekken in de schuur!!!!)
woensdag 31 maart 2010 om 15:02
hier een hond die veel buiten loopt(boerderij), dus lekker in prutslootjes enz.
Ik heb ook een keer een poging gedaan om het kussen te wassen. Gevolg was dat het nog harder ging stinken!?
Dus nou gewoon 2 keer per jaar een nieuw kussen!
Succes ermee!
(Volgens mij kun je bij de intratuin ook lossen vullingen kopen)
Ik heb ook een keer een poging gedaan om het kussen te wassen. Gevolg was dat het nog harder ging stinken!?
Dus nou gewoon 2 keer per jaar een nieuw kussen!
Succes ermee!
(Volgens mij kun je bij de intratuin ook lossen vullingen kopen)
woensdag 31 maart 2010 om 15:11
donderdag 1 april 2010 om 18:36
Nou het lijkt wel ammoniak en ik heb geen kat en zak ligt altijd in zijn bench.
Heb de wasmachine geprobeert maar het kussen is 100/70 dus te groot. Er blijft iets buiten hangen.
Heb nu de vulling weer naar buiten gegooid op de container-ombouw.
Hoop nu op een vreselijk grote stevige bui.
Werkt dat niet dan wordt het toch weer een ander kussen
(Intratuin, even kijken of die hier ergens zit, altijd makkelijk. Buitenkant is namelijk nog goed)
Tobbe dacht ik ook al aan, heb ik alleen niet. Misschien een van de buren nog een babybadje!!!!
Heb de wasmachine geprobeert maar het kussen is 100/70 dus te groot. Er blijft iets buiten hangen.
Heb nu de vulling weer naar buiten gegooid op de container-ombouw.
Hoop nu op een vreselijk grote stevige bui.
Werkt dat niet dan wordt het toch weer een ander kussen
(Intratuin, even kijken of die hier ergens zit, altijd makkelijk. Buitenkant is namelijk nog goed)
Tobbe dacht ik ook al aan, heb ik alleen niet. Misschien een van de buren nog een babybadje!!!!