Hoogte Rituals geurstokjes

16-07-2016 12:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand misschien de hoogte van de geurstokjes van Rituals? Zowel de kleine als de grote maat inclusief stokjes!

Alvast bedankt.
Grote zijn ongeveer 40 cm.
Volgens mij kan je de afmetingen vinden op de rituals site.

Ik vind ze trouwens altijd heel erg tegenvallen. En erg duur. Maar dat vroeg je niet
Je kan ze desnoods op maat afknippen he?!
quote:Elizaar schreef op 16 juli 2016 @ 12:21:

Volgens mij kan je de afmetingen vinden op de rituals site.

Ik vind ze trouwens altijd heel erg tegenvallen. En erg duur. Maar dat vroeg je niet Ik vraag me ook af of er mensen zijn met positieve ervaringen met de Rituals geurstokken. Ik vind sommige wel lekker ruiken, maar koop ze niet, omdat ze zó extreem snel op zijn. Heb het 2 keer geprobeerd, maar echt zonde van het geld.
anoniem_242853 wijzigde dit bericht op 16-07-2016 12:35
Reden: quote toevoegen
% gewijzigd
Oh ik ben wel heel positief, kan bij mij een maand of 6 mee (de grote). Koop ze wel vaak in de aanbieding, zoals voorheen bij de bijenkorf met de dwaze dagen want vind ze ook wel duur.
Heb toevallig spring garden gekregen. Weet niet welk formaat, denk de grote, gezien de hoogte. Staat in de badkamer. Vind hem wel lekker ruiken, iets mannelijk qua lucht. Geur vind ik wel subtiel, ruikt niet zo sterk als die ambi pur dingen. Staat nu net 2 weken en er is al wel een aanzienlijk laagje uit. Benieuwd of het 3 maanden mee gaat zoals zou moeten.
Die nieuwe geur is erg lekker, had ze in de gang staan maar rook het alleen de eerste maand. En daar vind ik ze te duur voor.
Maakt het nog wat uit in welke ruimte hij staat, qua duur ? Bij mij staat hij dus in een (inpandige) badkamer zonder raam waarbij de deur meestal dicht is.
anoniem_266347 wijzigde dit bericht op 16-07-2016 12:42
Reden: Typo
% gewijzigd
Oh, nouja als je ze toch gekregen hebt ben je er geen geld aan kwijt Ik heb zowel een grote als een kleine gehad. De kleine zette ik op de wc en had de hoop dat het langer mee zou gaan doordat het een kleine ruimte was. Geloof dat ze het 2 weken hebben volgehouden. De grote had ik in de badkamer staan, weet niet meer precies hoe lang ze meegingen.

6 maanden zou ik het wel voor doen en inderdaad vaak in de aanbeiding bij de bijenkorf! Maar helaas hier niet gelukt met Rituals.
Ik vind ze veels te duur. En in het begin ruiken ze te sterk, en daarna is vrij snel de geur weg. Heb ze nu alleen omdat ik ze gratis kon krijgen.
quote:tinypotato schreef op 16 juli 2016 @ 12:34:

[...]

Ik vraag me ook af of er mensen zijn met positieve ervaringen met de Rituals geurstokken. Ik vind sommige wel lekker ruiken, maar koop ze niet, omdat ze zó extreem snel op zijn. Heb het 2 keer geprobeerd, maar echt zonde van het geld.Ik had een cadeaubon van Rituals en dacht zal ze ook eens kopen maar inderdaad 2/3 weken en het is al bijna leeg. Echt zonde van het geld.
quote:tinypotato schreef op 16 juli 2016 @ 12:45:

Oh, nouja als je ze toch gekregen hebt ben je er geen geld aan kwijt Ik heb zowel een grote als een kleine gehad. De kleine zette ik op de wc en had de hoop dat het langer mee zou gaan doordat het een kleine ruimte was. Geloof dat ze het 2 weken hebben volgehouden. De grote had ik in de badkamer staan, weet niet meer precies hoe lang ze meegingen.

6 maanden zou ik het wel voor doen en inderdaad vaak in de aanbeiding bij de bijenkorf! Maar helaas hier niet gelukt met Rituals.

Ik heb wel positieve ervaringen. In een afgesloten wc zet ik er maar 3 stokjes in (ruikt dan sterk genoeg) en die staan er ruim 3 maanden.

In de huiskamer ruik je de grote minder sterk maar af en toe een vleugje. Heel lekker en deze gaan ook zeker 3 maanden mee.
Ik vind ze lekker maar idd duur. Ik heb eentje gehad...kreeg er koppijn van.

Edit: ik heb meerdere gehad maar eentje kreeg ik er koppijn van.
Prrrr, mauw miawwwww.
Die van Zara Home zijn veel lekkerder! En die bestaan ook in meerdere formaten.
't Is al met al een heel gedoe
Lijkt het niet zo dat de geur weg is / minder wordt na een paar weken omdat je er aan gewend raakt ? Net zoals je parfum bij jezelf ook niet meer ruikt ?
Ik denk wel dat dat zo is, want ook als ik ze zelf niet meer ruik, krijg er van bezoek nog wel opmerkingen over
Ik vind de grote stokjes te lang van formaat. En te duur trouwens. Ik neb ze nu van Therme, lekker en 3 keer zo goedkoop en soms ook in de aanbieding 1+1 gratis.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Bedankt voor alle reacties, gaat nog lastig worden nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven