Hor voor dit raam, hoe dan?
vrijdag 31 mei 2019 om 02:28
vrijdag 31 mei 2019 om 08:51
Bij action en hornbach zijn die plakhorren maar €2,50.
Wel even een tip: maak je kozijnen echt even heel goed schoon. Eerst even met een schuursponsje en daarna met een doekje, anders gaan die plakstripjes zo weer los.
En echt heel erg goed aandrukken bij het aanbrengen, dat kan heel goed door er met een stevig stuk plastic (legoblokje bijvoorbeeld) stevig overheen te wrijven/trekken.
Wel even een tip: maak je kozijnen echt even heel goed schoon. Eerst even met een schuursponsje en daarna met een doekje, anders gaan die plakstripjes zo weer los.
En echt heel erg goed aandrukken bij het aanbrengen, dat kan heel goed door er met een stevig stuk plastic (legoblokje bijvoorbeeld) stevig overheen te wrijven/trekken.
suzyqfive wijzigde dit bericht op 31-05-2019 08:53
Reden: Moest nog iets bij
Reden: Moest nog iets bij
27.69% gewijzigd
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 31 mei 2019 om 09:01
In ons vorige huis hebben ze 10 jaar gezeten. Nooit losgelaten.GinnyJones schreef: ↑31-05-2019 02:28Ik heb echt nog nooit een plakhor gekocht dat ook daadwerkelijk bleef plakken. Helaas![]()
vrijdag 31 mei 2019 om 09:13
Voordat je de plakstrip bevestigd even goed afnemen met pure allesreiniger of schoonmaakazijn, en na het plakken even goed aandrukken! Ik gebruik daar altijd theelepeltje voorGinnyJones schreef: ↑31-05-2019 02:28Ik heb echt nog nooit een plakhor gekocht dat ook daadwerkelijk bleef plakken. Helaas![]()