Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:43:

Op mijn balkon is het nu 31 graden en dan staat de zon er nog niet vol op. Kan je nagaan hoe het over een 2 uur is.Niet op je balkon komen dus.
quote:Aminah schreef op 07 juli 2013 @ 10:45:

[...]

Ik ook

Ik heb oa. 24/7 hoofdpijn. Of het nu -20 of +25 is

Ja dan kun je de hele dag in bed gaan liggen of.........................

Trouwens zijn al die 'hittehaters' van die zuren wijven Nee hoor, want normaal zal je mij echt niet horen. Mensen merken pas dat ik er last van heb als ik op bed ga liggen met mijn vuurrode hoofd. Maar hier vind ik het heerlijk om mijn ei kwijt te kunnen.
quote:nessemeisje schreef op 07 juli 2013 @ 10:45:

[...]

Niet op je balkon komen dus.Zeker niet!!
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:22:

[...]

Zo is mijn hoofdpijn dus ook. Alsof iemand 24 uur per dag met een hamer aan de binnenkant van mijn hoofd aan het bonken is.Ruilen? Lijkt me fantastisch om je alleen maar ziek te voelen als het een beetje mooi weer is
quote:Bijenrompje schreef op 07 juli 2013 @ 10:45:

Als je een topic opent met een tekst als: "leuk hoor dat mooie weer, maar wegens ziekte kunnen we daar niet van genieten. Hebben jullie nog leuke tips voor binnenshuis?" Weet ik zeker dat er een hele hoop mensen positief hadden gereageerd. Maar als je, op een van de unieke warme dagen een topic opent waarin je klaagt over horrordagen en vervolgens allemaal verwijten gaat maken naar mensen die het wel mooi weer vinden.. Tja dan vraag je er om.Heb je wel mijn reacties gelezen???
quote:Bijenrompje schreef op 07 juli 2013 @ 10:45:

Als je een topic opent met een tekst als: "leuk hoor dat mooie weer, maar wegens ziekte kunnen we daar niet van genieten. Hebben jullie nog leuke tips voor binnenshuis?" Weet ik zeker dat er een hele hoop mensen positief hadden gereageerd. Maar als je, op een van de unieke warme dagen een topic opent waarin je klaagt over horrordagen en vervolgens allemaal verwijten gaat maken naar mensen die het wel mooi weer vinden.. Tja dan vraag je er om.Voor veel mensen zijn dit ook echt horrordagen hoor. En als je geen tips hebt, waarom dan reageren dat mensen niet moeten zeuren?
Heel lieg Marels! En: graag

Even PB'en? Ik ben morgen weer bij een pc in de buurt
27 mensen vinden dit leuk.
quote:Aminah schreef op 07 juli 2013 @ 10:47:

[...]

Ruilen? Lijkt me fantastisch om je alleen maar ziek te voelen als het een beetje mooi weer is Ja hoor...prima. Wie zegt dat ik me alleen maar ziek voel als het heet is? Ik heb deze klachten als het heet is, de andere klachten hebben niks met de warmte te maken, dus het is niet nodig deze hier neer te zetten.
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 10:48:

Heel lieg Marels! En: graag

Even PB'en? Ik ben morgen weer bij een pc in de buurt

Mail me maar anders; marelsmarels@gmail.com

Dinsdag kan ik weer langs de apotheek, dus dan heb je hem half of eind van de week!
668, the neighbour of the Beast
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:45:

[...]

Ja dat kan je wel zeggen ja.

Vooral die mentaliteit volhouden.

Dan weet je zeker dat je in elk geval geen leuk leven hebt. Goed bezig!
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 10:51:

[...]

Vooral die mentaliteit volhouden.

Dan weet je zeker dat je in elk geval geen leuk leven hebt. Goed bezig!Ooit gehoord van sarcasme?
Ik lees in dit topic anders weinig sarcasme maar vooral veel zelfmedelijden van jouw kant.
Begrip voor mientjelater? Omdat zij altijd zo begripvol reageert?!

Voorstel OP: ''Mijn man is chronisch ziek en krijgt het benauwd bij temperaturen boven de 20 graden, dus we zijn op zoek naar alternatieven van op het terras/in de zon zitten. Wie heeft er een idee?''

Ik gok zo maar dat dat begripvollere reacties had opgeleverd. Positieve oplossingsgerichte reacties.

Maar daar is TO helemaal niet op uit. Ze wil provoceren. Ook goed.
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 10:47:

[...]

Heb je wel mijn reacties gelezen???Ja. Lees jij wel wat zij en ik ook aangeven? Als je zo was begonnen had je heel andere reacties gekregen. Nu niet, omdat het geklaag er vanaf spat.
Het is allemaal heel lullig maar dat afgunst voor anderen snap ik niet (niet TO vooral Daantje) maar goed à la..

Er zijn al talloze tips gegeven maar daar wordt negatief op gereageerd.

Het is de attitude die stoort, het probleem valt namelijk wel te verlichten maar dat zien jullie niet in.

Ga naar een museum, de supermarkt (serieus het is daar echt koel) voor verlichting, leg een kruik in de vriezer, ga in een koel bad, zet de airco aan.. Alles is gezegd!
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 10:52:

Ik lees in dit topic anders weinig sarcasme maar vooral veel zelfmedelijden van jouw kant.Gelukkig ben ik irl anders. Liever zo dan andersom.
En als je de topictitel leest, "horrordag", dan denk je dat er iets vreselijks met TO gebeurd is.

En alles tegelijk
quote:Bijenrompje schreef op 07 juli 2013 @ 10:54:

Het is allemaal heel lullig maar dat afgunst voor anderen snap ik niet (niet TO vooral Daantje) maar goed à la..

Er zijn al talloze tips gegeven maar daar wordt negatief op gereageerd.

Het is de attitude die stoort, het probleem valt namelijk wel te verlichten maar dat zien jullie niet in.

Ga naar een museum, de supermarkt (serieus het is daar echt koel) voor verlichting, leg een kruik in de vriezer, ga in een koel bad, zet de airco aan.. Alles is gezegd!

Het halfjaar dat ik in een supermarkt werkte was de hemel, hooikoortstechnisch

Tot ik buiten kwam dan, dat dan weer wel
Mientje, het is natuurlijk heel vervelend voor je man dat hij niet lekker wordt van dit weer. Maar het heeft echt geen zin om elke keer als het warm wordt ruzie te gaan maken op het forum. Het weer trekt zich daar niets van aan, en je kweekt er geen begrip mee. En voor je man lijkt het me ook niet prettig, zo'n aangebrande vrouw.

Mijn tip voor vandaag is dus: accepteer het. Net zoals de zomerliefhebbers het moeten accepteren als het drie maanden regent. Het is niet anders, en het gaat voorbij.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:43:

Op mijn balkon is het nu 31 graden en dan staat de zon er nog niet vol op. Kan je nagaan hoe het over een 2 uur is.Dat is inderdaad heel bijzonder, want ik zit pal op het zuiden en dergelijke temperaturen zijn bij mij nog lang niet aan de orde.
Jullie zomerhaters hebben een eigen topic. Ga daar lekker rellen en klagen over dit weer, dank je wel!
quote:arpeggio schreef op 07 juli 2013 @ 10:57:

Jullie zomerhaters hebben een eigen topic. Ga daar lekker rellen en klagen over dit weer, dank je wel!Dus wij mogen maar 1 topic hebben? Open lekker zelf een topic!
quote:Cateautje schreef op 07 juli 2013 @ 10:55:

[...]

Dat is inderdaad heel bijzonder, want ik zit pal op het zuiden en dergelijke temperaturen zijn bij mij nog lang niet aan de orde.Ik kan er niks aan doen hoor, het is nu eenmaal zo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 10:55:

Mientje, het is natuurlijk heel vervelend voor je man dat hij niet lekker wordt van dit weer. Maar het heeft echt geen zin om elke keer als het warm wordt ruzie te gaan maken op het forum. Het weer trekt zich daar niets van aan, en je kweekt er geen begrip mee. En voor je man lijkt het me ook niet prettig, zo'n aangebrande vrouw.

Mijn tip voor vandaag is dus: accepteer het. Net zoals de zomerliefhebbers het moeten accepteren als het drie maanden regent. Het is niet anders, en het gaat voorbij. Slotje
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 10:42:

Slofje, ik vind jouw avatar meesterlijk

klein maar met een grote bek

voor je goeie instelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven