Houdertje voor muntjes auto

05-06-2010 09:13 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een houdertje waar je 1 of 2, 50 cents muntjes in kan doen, voor op mijn dashboard te bevestigen.

Nu liggen ze los en schuiven van hot naar her tijdens het rijden.

Ben al bij Halfords geweest, daar hebben ze ze wel, maar alleen hele grote, waar je ook 2, 1 eurostukken, 10, 5, 2 en 1 centstukken in kan doen.

Helemaal niet wat ik zoek, veel te groot en het gaat mij alleen om muntjes voor een winkelwagen.

Daarna bij alle bouwmarkten geweest......helemaal niks.

Heeft iemand nog een tip?
Anders neem je een van deze?

quote:Starshine schreef op 05 juni 2010 @ 09:15:

Anders neem je een van deze?

[afbeelding]dat is ook waar ik aan dacht, heb er zoeen aan mn autosleutels hangen. Kreeg die bij AH, toen ik daar vroeg of ik kon wisselen voor een 50ct voor een wagendtje
Zoek iets waar ik ze echt in kan doen, voor in de auto...

Als ik mijn boodschappen op vrijdag bij de Lidl doe, past zo'n dingetje er niet in, daar past alleen een 50 centstuk in.
nou, bij mij zit in de autodeur een vakje waar je dingetjes en datjes in kwijt kan en daar gooi ik altijd muntjes in. Dat werkt ook.

Andere optie: zo'n portemonneetje aan je sleutelbos waar je een muntje in doet.
Eerste hit op google 'muntenhouder'

http://www.rjptuningparts ... _-Heavy_duty-_Euro_metaal

Niet goed gelezen, je zoekt iets kleiners...
anoniem_90955 wijzigde dit bericht op 05-06-2010 09:44
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Of een gaatje laten boren in een 0,50 cent stuk en deze aan je autosleutel hangen.
Ik heb een fotokokertje (had ik nog, maar kun je misschien nog wel krijgen bij de fotoprintzaak?) en daar zitten wat losse muntjes in, voor parkeergeld. Werkt al jaaaaaren prima en de muntjes passen prima.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zit er geen asbakje in je auto? Ideaal voor losse muntjes.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Asbak zit er niet in.

Ik ga nog eens even kijken bij action, die hebben soms ook wel eens van dat soort handigheidjes.

Mocht ik niks vind dan ga ik voor het fotokokertje:)
Heel vroeger, toen ik mijn eerste auto kocht, had ik een heel klein dingetje, dat plakte ik op dashboard en daar kon een muntje in, werkte met een soort veersysteempje.
Gewoon zo'n antislipmatje kopen, kunnen de muntjes ook niet meer gaan rondzwerven. Te koop bij Xenos, Halfords, Action. Je kunt het nog op maat knippen ook.
quote:pearle schreef op 05 juni 2010 @ 10:57:

Asbak zit er niet in.

Huh.... maken ze tegenwoordig auto's zonder asbak?
quote:pearle schreef op 05 juni 2010 @ 09:22:

Zoek iets waar ik ze echt in kan doen, voor in de auto...

Als ik mijn boodschappen op vrijdag bij de Lidl doe, past zo'n dingetje er niet in, daar past alleen een 50 centstuk in.Bij mij past zo'n dingetje wel in de kar van de lidl hoor.. gebruik hem overal.
Deze van halfords te groot? Staan geen afmetingen bij:

http://www.halfords.be/BE ... tail.htm?productId=204238

Oh zie nu pas dat het halfords uit België is, weet niet of ze 'm in Nederland ook hebben.
Of deze:

http://link.marktplaats.nl/345426126

Komt wel uit een volvo, maar wie weet past hij wel ergens in je auto.
quote:gelukkeling schreef op 05 juni 2010 @ 11:08:

[...]

Huh.... maken ze tegenwoordig auto's zonder asbak?

Ja hoor in de onze (Renaul grand scenic) zit er ook geen, ook geen aansteker trouwens.

Misschien hebben ze bij de Blokker wel iets dergelijks. Geen idee hoor, doe ook maar een gooi.
quote:Visje28 schreef op 05 juni 2010 @ 11:51:

[...]

Ja hoor in de onze (Renaul grand scenic) zit er ook geen, ook geen aansteker trouwens.

Misschien hebben ze bij de Blokker wel iets dergelijks. Geen idee hoor, doe ook maar een gooi.

Ik kon ook kiezen voor een asbak en een aansteker. Nog nooit gerookt, maar toch genomen: de asbak voor parkeerbonnetjes in weg te gooien etc, en de aansteker om zonodig wat op te laden.

Maar ontopic: Pearle, ik begrijp wat je bedoeld, had ik vroeghâh ook

Een blinde kennis van mij heeft er een in een soort bloemvorm, waar hij dus de verschillende muntjes op de verschillende plekken kan 'klemmen'. Maar die is te groot voor jouw doel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er zijn ook sleutelhangers met twee muntjes, één 'euro' en één 'vijftigcent munt'. Ideaal vind ik.
Waarom ga je niet lekker op de fiets boodschappen doen?
Geen asbak en aansteker meer in nieuwe autos? Goh, nog nooit gehoord. Ik rook niet, dus een asbak is overbodig, maar om mijn tomtom of telefoon op te laden heb ik wel mijn aansteker nodig
quote:Gebakkie schreef op 05 juni 2010 @ 14:33:

[afbeelding]

Gebakkie, die bedoel ik.

Ik heb de site al gevonden

Aansteker zit er ook niet in, maar wel een oplaadpunt voor de tomtom.
quote:Wintermuts schreef op 05 juni 2010 @ 14:37:

Geen asbak en aansteker meer in nieuwe autos? Goh, nog nooit gehoord. Ik rook niet, dus een asbak is overbodig, maar om mijn tomtom of telefoon op te laden heb ik wel mijn aansteker nodigIn onze auto zit ook geen asbak meer, wel een handig bakje om muntjes ed in te kunnen doen en 2 bekerhouders ervoor. Op de middenconsole achter de handrem zit een oplaadpunt voor de Tom Tom of portable dvd speler. In de kofferbak zit ook nog een oplaadpunt (heel handig voor bijv. electrische koelbox)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven