Hoverniers?
donderdag 24 februari 2011 om 19:35
Wat wil je? Zoek je iemand die een boom om kan zagen of wil je je hele tuin laten ontwerpen en aanleggen. En als je dat al wilt, wat vind je dan mooi? Modern of juist klassieker, wil je alleen plantjes er in of echt ook "hardware"?
Ga op de eerste zonnige zaterdagmiddag eens een rondje lopen over de Donken (dure nieuwbouwwijk in Gorinchem) en bekijk daar de tuinen. Waar je het mooi vindt, bel je aan (als de bewoners al niet rond huis/tuin aan het werk zijn) en vraag je of ze een hovenier gebruikt hebben en wie dat dan was.
Ga op de eerste zonnige zaterdagmiddag eens een rondje lopen over de Donken (dure nieuwbouwwijk in Gorinchem) en bekijk daar de tuinen. Waar je het mooi vindt, bel je aan (als de bewoners al niet rond huis/tuin aan het werk zijn) en vraag je of ze een hovenier gebruikt hebben en wie dat dan was.
anoniem_59773 wijzigde dit bericht op 24-02-2011 19:36
Reden: d of dt, het blijft lastig!
Reden: d of dt, het blijft lastig!
% gewijzigd
zaterdag 26 februari 2011 om 15:42
@ 2Italy2 Helaas had ik een typfoutje gemaakt, het moet zijn hoveniers, maar denk dat je dat zelf ook wel begreep :S
@Kaatjuh:' Het zijn net mensen namelijk'?? Zal wel aan mij liggen...
Sassafra en Tienhoven, bedankt voor jullie tips! Denk alleen dat de tuin van de Donken iets boven ons buget liggen!
@Kaatjuh:' Het zijn net mensen namelijk'?? Zal wel aan mij liggen...
Sassafra en Tienhoven, bedankt voor jullie tips! Denk alleen dat de tuin van de Donken iets boven ons buget liggen!