huis beschikbaar stellen voor tv-opnamen ed... waar?
dinsdag 6 april 2010 om 23:36
Dit is volgens mij iets waar Eleonora wel antwoord op weet.
Mijn ouders hebben een bijzonder huis en willen dit, net zoals mijn oom en tante in het buitenland, beschikbaar stellen als lokatie voor spotjes/tv opnames/fotoshoots enz.
Is daar in NL een bureau voor waar je voor dit soort dingen aan kunt melden?
Mijn ouders hebben een bijzonder huis en willen dit, net zoals mijn oom en tante in het buitenland, beschikbaar stellen als lokatie voor spotjes/tv opnames/fotoshoots enz.
Is daar in NL een bureau voor waar je voor dit soort dingen aan kunt melden?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 6 april 2010 om 23:47
Ja hoor die zijn er. Je moet dan bij een locatiebureau zijn.
Een aantal waar ik wel eens mee samenwerk:
www.gekoplocaties.nl
www.locations.nl
www.sigridlocations.nl
Succes. Je kan er best iets leuks aan verdienen. Ik werk bij een reclamebureau en we zijn regelmatig op zoek naar locaties, waar staat het huis? Misschien hebben we er nog wat aan
www.gekoplocaties.nl
www.locations.nl
www.sigridlocations.nl
Succes. Je kan er best iets leuks aan verdienen. Ik werk bij een reclamebureau en we zijn regelmatig op zoek naar locaties, waar staat het huis? Misschien hebben we er nog wat aan

dinsdag 6 april 2010 om 23:54
quote:Lieke79 schreef op 06 april 2010 @ 23:47:
www.gekoplocaties.nl
www.locations.nl
www.sigridlocations.nl
Dank je wel. Ik kon niet op de logische term lokatiebureau komen, dus kwam er niet uit met google
Het gaat mijn ouders nieteens om de cash, maar bij mijn oom hadden ze bv echt een hele gave modeshoot gehouden en dat is wel erg leuk om je huis zo terug te zien.
In het noord-westen van brabant btw.
www.gekoplocaties.nl
www.locations.nl
www.sigridlocations.nl

Dank je wel. Ik kon niet op de logische term lokatiebureau komen, dus kwam er niet uit met google
Het gaat mijn ouders nieteens om de cash, maar bij mijn oom hadden ze bv echt een hele gave modeshoot gehouden en dat is wel erg leuk om je huis zo terug te zien.
In het noord-westen van brabant btw.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 7 april 2010 om 07:08
Wow weer wat geleerd! Ik kwam niet verder dan www.herrieinjehuiskamer.nl

woensdag 7 april 2010 om 10:14
quote:tonkje schreef op 06 april 2010 @ 23:55:
Wow, modellenbureau's voor huizen.
Bestaat America's Next Top House al? (sorry, ik ben een beetje erg flauw)
Tonkje, ik heb je wel vaker in topics off topic gevraagd wie die kat is in jouw avatar, en vervolgens ben ik het topic kwijt om te kijken of je hebt geantwoord. Dus nu vraag ik het weer! Wie is die kat?
*blijft nu dit topic in de gaten houden*
Wow, modellenbureau's voor huizen.
Bestaat America's Next Top House al? (sorry, ik ben een beetje erg flauw)
Tonkje, ik heb je wel vaker in topics off topic gevraagd wie die kat is in jouw avatar, en vervolgens ben ik het topic kwijt om te kijken of je hebt geantwoord. Dus nu vraag ik het weer! Wie is die kat?
*blijft nu dit topic in de gaten houden*