Huis kopen samen?? [OP verwijderd]

24-09-2019 17:06 61 berichten
Goedemiddag,

Bedankt voor de reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-09-2019 19:01
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
87.69% gewijzigd
Maartje2016 schreef:
24-09-2019 17:58
Kak, OP weg...

Heeft er iemand een samenvatting?
Paar maanden samen. Uur reistijd, kunnen elkaar dus alleen maar in t weekeind zien. To wil vriend vaker zien. Vriend wil niet huren. Huis tussenin kopen. Kat moet weg als het niet klikt met huisdieren vriend. Omgeving vindt nu kopen onverstandig. To kreeg geen argumenten om wel samen een huis te kopen -> op meltdown
anoniem_63a041da40279 wijzigde dit bericht op 24-09-2019 18:06
0.56% gewijzigd
lautjje16 schreef:
24-09-2019 17:49
Ja ben gek op mijn dieren begrijp mij niet verkeerd. Maar als er een keuze gemaakt moet worden tussen of mijn vriend houden of mijn kat... dan zoek ik liever goed huisje voor mijn kat. Als dat ik weer alleen ga wonen
Blijkbaar niet dus...
Je klinkt als een naïeve, verliefde puber. In ieder geval niet als een volwassene
Alle reacties Link kopieren
lautjje16 schreef:
24-09-2019 17:45
Nouja mijn besluit is dan wel om kat weg te doen. Ga natuurlijk niet alleen wonen omdat de katten vechten :-?

Waarom niet? Als je kiest voor huidsdieren moet je daar ook verantwoordelijkheid voor nemen. En waarom ga je er dan automatisch vanuit dat jouw kat weggaat, en niet die van heem? Of houdt hij wél van zijn dieren?
Nou ja, het is te hopen dat er geen kinderen bij betrokken zijn.
Lady_Day schreef:
24-09-2019 19:02
Nou ja, het is te hopen dat er geen kinderen bij betrokken zijn.

Die zou ze waarschijnlijk ook afstaan als het niet klikt.
Trotter schreef:
24-09-2019 19:05
Die zou ze waarschijnlijk ook afstaan als het niet klikt.
Dit wilde ik ook al tikken.
Geen haar op mijn hoofd dat er aan zou denken om mijn katten maar 'weg te doen' voor een nieuwe crush. Dat bleef latten bij mij. En wat een gejank over een uur van elkaar vandaan wonen. Toen mijn man nog mijn vriendje was woonden we op 2,5 uur rijden (voor mij want auto) en 3,5 a 4 uur ov (voor hem) en toch zagen we elkaar minstens 3 keer per week.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lautjje16 schreef:
24-09-2019 17:45
Nouja mijn besluit is dan wel om kat weg te doen. Ga natuurlijk niet alleen wonen omdat de katten vechten :-?
Doe dan meteen maar al je dieren weg als je liefde voor hen zo groot is. Hoeft je vriend ook geen ander huis te kopen én krijgen je huisdieren wellicht een liefdevol baasje...........win-win situatie!
lautjje16 schreef:
24-09-2019 17:30
Wij wonen een uur bij elkaar vandaan. En ivm werk zien we elkaar nu alleen zaterdag en zondag, en zelfs dat lukt niet altijd.
Ik mis hem ontzettend en wil dus erg graag samen gaan wonen.
Hij heeft momenteel al een huis en hij wil alleen verkopen als hij daarna ook meteen weer kan kopen.
Maar als we dus willen samen wonen moet het huis best groot zijn ivm huisdieren.
Dus dan moeten we eigelijk samen iets kopen zodat we genoeg geld hebben voor groter huisje.

Hij wil absoluut niet huren vind hij zonden van geld.
Dus is of elkaar zo weinig blijven zien of samen wat kopen
Een uurtje bij elkaar vandaan is onoverkomelijk?? Mijn hemel. Als ik een uur van mijn vriend vandaan woonde zou hij hier zowat iedere dag zijn. Helaas is het 3.5 uur en niet te doen 2 x op een dag.

Als dit echt de reden is dat jullie elkaar niet vaak zien zit het niet goed en moet je zeker geen huis kopen.
Enne, OP verwijderen helpt niet.
Hoew, kan de viva redactie bij elke OP die verwijderd wordt dit in de topic titel melden? Dit scheelt onnodig klikken !
Dat gaan ze inderdaad doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven