Huishoudhandschoenen in de wasmachine?

12-09-2018 10:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er niet achter via Google. Kun je huishoudhandschoenen in de wasmachine doen? Iemand succesvolle ervaring mee, en dan op hoeveel graden?
Alle reacties Link kopieren
Plastic?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Van die gele. Rubberachtig.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dan gaat het laagje aan de binnenkant kapot.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat willen. Je zou ze in een emmer met afwasmiddel kunnen ‘wassen’ of gewoon nieuwe kopen.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Voor 46 ct heb je nieuwe bij de action. Ik zou het er niet op wagen dat je hele wasmachine straks onder de rubberen shit zit.
Alle reacties Link kopieren
O! Ik zie dat ze inderdaad helemaal niks kosten! Dan maakt het niet echt uit nee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.hornbach.nl/shop/LEIPOLD-DO ... tikel.html

Deze heb ik ook naast die gele, die zijn wel wat duurder dan 50ct. Ik kan dus niet vinden hoe je die meerdere keren - schoon- kunt gebruiken.
De binnenkant waar je handen zitten blijft toch schoon? Wat doe je ermee dat je de buitenkant schoon wil maken?
Alle reacties Link kopieren
Je moet ze toch oppakken, aantrekken, en ergens bewaren. Meestal gebruik je die dingen niet voor de schoonste klusjes. Ik vind het een smerig idee.

Ik hoopte op een simpele: ja hoor, die doe ik ook altijd in de wasmachine. Maar dat is dus niet zo, dat is ook een antwoord op mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Woolloongabba schreef:
14-09-2018 08:51
Je moet ze toch oppakken, aantrekken, en ergens bewaren. Meestal gebruik je die dingen niet voor de schoonste klusjes. Ik vind het een smerig idee.

Ik hoopte op een simpele: ja hoor, die doe ik ook altijd in de wasmachine. Maar dat is dus niet zo, dat is ook een antwoord op mijn vraag.
Smetvrees? Je doet ze met schone handen aan. Als je je klusje hebt gedaan was je je "handen" gewoon met afwasmiddel bv , drogen en dan zijn ze toch schoon? Als je ze dan nog te vies vind om aan te pakken moet je eens wat aan je smetvrees gaan doen.
Het idee dat je die dingen in de wasmachine wil doen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
*dubbel
anoniem_114396 wijzigde dit bericht op 14-09-2018 09:17
Reden: Dubbel
96.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja misschien is het belachelijk. Maar als ik de poep van mijn hond ermee weg heb gehaald - zal je details besparen maar het ging even niet anders - vind ik het wel smerig en betwijfel of afwasmiddel het genoeg schoonmaakt (op zich goede tip, dank je). Of weggooien maar dan wordt het een dure grap. - en hond beter opvoeden ja-.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven