huren of kopen?

18-06-2010 17:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ben ik gescheiden en ben ik dus druk op zoek naar woonruimte voor mij en mijn zoon.

Hij blijft in deze woning en ik ga met (zoals hij dit noemt ) een zak vol overwaarde van huidige woning weg.

Gisteren heb ik een lang gesprek gehad met mediator die me uitlegde dat kopen eigenlijk interessanter is dan huren. Ook voor mij.

Natuurlijk ga ik (weer) niet over 1 nacht ijs maar wil wél heel graag kunnen verhuizen op korte termijn,scheiding is nl bijna rond.

Ik vind het allemaal zo moeilijk...wat is wijsheid?
Die waren er al zo lang!! Ik heb er jaren over gedaan inderdaad.
Die waren er al zo lang!! Ik heb er jaren over gedaan inderdaad.
sorry 2 keer....
Maar eerder waren er toch helemaal geen huwelijksproblemen?

Kijk, ik vind het oprecht rot voor je als dit echt waar is hoor. Maar snap je dat ik het niet zo geloofwaardig vind? De vorige keren vroeg je ook steeds om tips en daarvan is nu al een aantal keer gebleken dat het niet waar was, waarna jij je berichten weer wiste...
Het heeft totaal geen nut meer om uit te leggen waarom ik weinig of niks met de tips heb gedaan.

Alles wat ik hier los heb gelaten wat betreft mijn relatie is waar alleen heb ik er jaren niks mee gedaan....hakte geen knoop door.

Jammer dat alles zo gelopen is.....
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd... Hoe ik het me herinner, werd je geconfronteerd met het gegeven dat je helemaal geen huwelijksproblemen had en ben jij vervolgens meteen al je berichten gaan wissen.

Het maakt mij niet uit verder, maar ik zou het rot vinden als nu weer iedereen met je mee gaat leven en met je mee gaat denken, als vervolgens opnieuw blijkt dat het allemaal niet waar is en als jij vervolgens weer al je berichten gaat wissen.
Ik heb dezelfde flashback, Qwertuu.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is heel vervelend dat ik niet geloofd wordt en vraag ook geen advies wat betreft de scheiding. Ik ga op korte termijn verhuizen en vraag gewoon advies wat huren of kopen betreft.

Ik vraag dan ook niet om medeleven.
Tja, ik ben niet begonnen met liegen... dit is gewoon oogsten wat je zelf gezaaid hebt. En wil je heel eerlijk mijn mening? Ik geloof er geen biet van. De vorige keren dat je schreef over je zogenaamde scheiding, bleek je gewoon een gelukkig huwelijk te hebben en bleek je man zich van geen kwaad bewust.

Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat je nu wéér met dit verhaal aankomt. Weet je man er dit keer wel van dan?
Huh? Dus dat topic van toen (waarin iedereen zo meelevend postte) bleek gewoon niet waar?
Peas on earth!
Onder welke steen heb jij gelegen, Pode?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daar is op het forum zelf in ieder geval één confrontatie over geweest, in het topic van iemand anders overigens, iemand die wél echt in scheiding lag en wiens topic door Monique was "overgenomen". Monique haar reactie bestond uit het verwijderen van al haar berichten...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2010 @ 23:37:

Onder welke steen heb jij gelegen, Pode?

Nou inderdaad... ik heb duidelijk iets gemist

Wel bizar... dat was een topic waarin ze zo twijfelde, met die niet-meelevende-(autistische?)-man bladerbla enzo?!

Gelukkig kan ik nu wat schade inhalen tijdens m'n verlof

Maar goed... dit is natuurlijk redelijk offtopic. Ik heb verder weinig tips, maar vind het dan wel terugwerkende kracht wel een bizar verhaal...
Peas on earth!
We hebben het over één en dezelfde Monique, PODE.
Hm, raar verhaal inderdaad.

Nouja, succes met je verhuizing/scheiding/hoehetdanookmaarzit
Peas on earth!
IK ben hier niet gekomen om vervelend te gaan zitten doen en geloven jullie maar wie je wil geloven. Het heeft geen nut om nog te vertellen dat ik niet gelogen heb,niet 1 woord! Je mag het van mij bizar of wat dan ook vinden.....

Gelogen wordt hier overigens genoeg inderdaad.

Ik schrijf hier alleen maar omdat ik tips wil over huren of kopen.....kom hier niet om een beetje vervelend te gaan zitten doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven