I love Action
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:42
haha super
owja ik heb duseen rvs koelkast en fornuis en ik kon het erg moeilijk schoonkrijgen totdat ik de tip kreeg van een grijze spuitbus in de action voor 1, 70 euro
als ik daarmee schoonmaak blijft het wel 1 week schoon , anders was ik dagelijks een paar keer bezig om de vingerafdrukken en viezigheid weg te poetsen
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:52
quote:Juliet86 schreef op 20 augustus 2010 @ 23:42:
haha super
owja ik heb duseen rvs koelkast en fornuis en ik kon het erg moeilijk schoonkrijgen totdat ik de tip kreeg van een grijze spuitbus in de action voor 1, 70 euro
als ik daarmee schoonmaak blijft het wel 1 week schoon , anders was ik dagelijks een paar keer bezig om de vingerafdrukken en viezigheid weg te poetsenZou je eens willen kijken hoe dat spul heet? ik heb ook van dat vlekkerige rvs.
haha super
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:58
Verjaardagstraktaties voor de kinderopvang: 18 potjes klei inclusief vormpjes (of een soort deegroller, of een vormpjespers) à 0,69 euro per stuk. En zonnebrand van L'Oreal. Koop er ook wel 'ravotkleertjes' voor ons dochtertje van 4, had een keer een strokenspijkerrok, dat ding was een doorslaand succes. Iedereen wilde weten waar ik het vandaan had. Hij kostte 3 euro
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:10
quote:Amy27 schreef op 20 augustus 2010 @ 23:52:
[...]
Zou je eens willen kijken hoe dat spul heet? ik heb ook van dat vlekkerige rvs.Het heet RVS reiniger en het lijkt op een verfspuitbus . Het is wit van kleur met zilvergrijze dop. Ik moest eerst ook ff zoeken in het schap tussen de schoonmaakartiekelen, anders vraag je een medewerker
[...]
Zou je eens willen kijken hoe dat spul heet? ik heb ook van dat vlekkerige rvs.Het heet RVS reiniger en het lijkt op een verfspuitbus . Het is wit van kleur met zilvergrijze dop. Ik moest eerst ook ff zoeken in het schap tussen de schoonmaakartiekelen, anders vraag je een medewerker
zaterdag 21 augustus 2010 om 07:12