Iemand ervaring met interveste.nl?
woensdag 18 november 2020 om 06:54
Hoi allemaal,
Ik heb te horen gekregen dat ik binnen een maand mijn huisje uit moet omdat de grond verkocht is.
Enfin, ik ben dus internet aan het afstruinen en alle woninggroepen op Facebook en daar zag ik de site interveste voorbij komen.
Het betreft anti-kraak maar ook tijdelijke huurwoningen.
Voordat ik mij daar wil gaan inschrijven vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf of idd huren via hun?
Ik heb te horen gekregen dat ik binnen een maand mijn huisje uit moet omdat de grond verkocht is.
Enfin, ik ben dus internet aan het afstruinen en alle woninggroepen op Facebook en daar zag ik de site interveste voorbij komen.
Het betreft anti-kraak maar ook tijdelijke huurwoningen.
Voordat ik mij daar wil gaan inschrijven vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf of idd huren via hun?
woensdag 18 november 2020 om 07:10
Zelf ooit naar gekeken en daar gelden strenge regels voor. Daarom niet gedaan. Qua dienstverlening vond ik ze wel goed, hier liep de communicatie goed en zonder ruis.
Heel veel sterkte. Hier zit je niet op te wachten.
Heel veel sterkte. Hier zit je niet op te wachten.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
woensdag 18 november 2020 om 08:37
Ik huur bij iemand op het terrein een tuinhuis, maar er was van te voren al gezegd dat het van korte duur kon zijn omdat ze met een ander stuk grond bezig waren te verkopen waar hun neef op woont. En als dat verkocht zou zijn, komt die neef in het tuinhuis waar ik nu dus zit.
En hebben een maand opzegtermijn van beide kanten afgesproken toen.
En hebben een maand opzegtermijn van beide kanten afgesproken toen.
woensdag 18 november 2020 om 12:18
Ik was redelijk tevreden over villex.
Een bedrijf dat een beetje het onderste uit de kan wil halen, maar zich wel aan de afspraken houdt.
plus:
- geen gedoe met onverwachte bezoeken
(misschien omdat de woning gesloopt ging worden, en niet verkocht)
- geen gedoe over restitutie van de borg
min:
- hoge "reserveringskosten" bij het tekenen van het kontrakt
Een bedrijf dat een beetje het onderste uit de kan wil halen, maar zich wel aan de afspraken houdt.
plus:
- geen gedoe met onverwachte bezoeken
(misschien omdat de woning gesloopt ging worden, en niet verkocht)
- geen gedoe over restitutie van de borg
min:
- hoge "reserveringskosten" bij het tekenen van het kontrakt
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?