Iemand tip voor agenda?
zaterdag 28 mei 2011 om 12:23
Mijn agenda loopt bijna ten einde en de nieuwe liggen alweer in de winkel.
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een nieuwe agenda à la "Succesagenda", dus zo'n mapje met losse vulling.
En dan niet zo'n petieterig gevalletje; nee, toch minstens een A5 formaat.
Maaarrrr... kolere, wat zijn die dingen dúúr ! Vind het belachelijk om 100 Euro te betalen voor alleen al dat mapje!
Heb me ondertussen al een ongeluk gezocht hier in de stad en op internet (o.a. Ryam e.d.) maar kan niet vinden wat ik zoek, of de mapjes zijn alleen maar in saai zwart of bruin te krijgen.
Heeft iemand voor mij een tip waar ik een alternatief voor een grote Succesagenda kan vinden (liefst op internet)?
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een nieuwe agenda à la "Succesagenda", dus zo'n mapje met losse vulling.
En dan niet zo'n petieterig gevalletje; nee, toch minstens een A5 formaat.
Maaarrrr... kolere, wat zijn die dingen dúúr ! Vind het belachelijk om 100 Euro te betalen voor alleen al dat mapje!
Heb me ondertussen al een ongeluk gezocht hier in de stad en op internet (o.a. Ryam e.d.) maar kan niet vinden wat ik zoek, of de mapjes zijn alleen maar in saai zwart of bruin te krijgen.
Heeft iemand voor mij een tip waar ik een alternatief voor een grote Succesagenda kan vinden (liefst op internet)?
zaterdag 28 mei 2011 om 12:29
zaterdag 28 mei 2011 om 12:29
zaterdag 28 mei 2011 om 12:30
zaterdag 28 mei 2011 om 14:41
quote:lilalinda schreef op 28 mei 2011 @ 14:34:
eeuh, papieren agenda'? Heb je geen digi variant?
Ik ook niet hoor. Een papieren agenda en een papieren kalender.
Ben ik nu een fossiel?
(en ik lees mijn boeken ook nog ouderwetsch op papier én heb een computer met een stroomtouwtje!)
eeuh, papieren agenda'? Heb je geen digi variant?
Ik ook niet hoor. Een papieren agenda en een papieren kalender.
Ben ik nu een fossiel?
(en ik lees mijn boeken ook nog ouderwetsch op papier én heb een computer met een stroomtouwtje!)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 28 mei 2011 om 15:25
quote:misspoez schreef op 28 mei 2011 @ 12:52:
Oh: kijk eens hier?
Dit zijn hele leuke inderdaad, maar wel te klein.
Als je een maat groter wilt ben je gelijk veel meer geld kwijt.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
En nee, géén digitaal voor mij.
Ik vind papieren agenda's heerlijk! Lekker plaatjes erin plakken en zo.
Ik leef trouwens ook van schooljaar naar schooljaar met als gevolg dat mijn agenda zo tegen juli stopt.
Oh: kijk eens hier?
Dit zijn hele leuke inderdaad, maar wel te klein.
Als je een maat groter wilt ben je gelijk veel meer geld kwijt.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
En nee, géén digitaal voor mij.
Ik vind papieren agenda's heerlijk! Lekker plaatjes erin plakken en zo.
Ik leef trouwens ook van schooljaar naar schooljaar met als gevolg dat mijn agenda zo tegen juli stopt.
zaterdag 28 mei 2011 om 17:46
quote:misspoez schreef op 28 mei 2011 @ 17:41:
[...]
He? Ik kom dan uit op een hele rij agenda's vanaf zo'n 30 euro, inclusief vulling tot december 2012. Waar kom jij terecht dan?
De Poekie Mills (...) agenda en de
Agenda Kitsch Kitchen Orange Senior
Inclusief vulling augustus 2009 tot december 2010. Formaat: Senior 95x150mm Een mooi formaat agenda met alle ruimte voor je afspraken. Paginaformaat 95x150mm. Ringmechaniek 20 mm. Hierin past een complete inhoud, week per 2 pagina's
[...]
He? Ik kom dan uit op een hele rij agenda's vanaf zo'n 30 euro, inclusief vulling tot december 2012. Waar kom jij terecht dan?
De Poekie Mills (...) agenda en de
Agenda Kitsch Kitchen Orange Senior
Inclusief vulling augustus 2009 tot december 2010. Formaat: Senior 95x150mm Een mooi formaat agenda met alle ruimte voor je afspraken. Paginaformaat 95x150mm. Ringmechaniek 20 mm. Hierin past een complete inhoud, week per 2 pagina's
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 28 mei 2011 om 21:03
quote:ge.m.ma schreef op 28 mei 2011 @ 17:21:
Ik ben heel tevreden met mijn Moleskine agenda. Te vinden in alle soorten en maten. Je kan wel kiezen voor een mapje en elk jaar de inhoud vervangen, maar ik kijk nog vaak genoeg in oude agenda's en ik zou het dan erg vervelend vinden om stapels blaadjes door te moeten spitten.
Succes!
Heeft Moleskine ook mapjes met agendainhoud?
Tot nu toe ben ik alleen maar hun gewone agenda's met elastiek van hen tegengekomen (rood en zwart).
Ik ga eens even surfen, want hun producten vind ik wel héél fijn (dat wellness-journal bijvoorbeeld, helemaal geweldig...).
Ik ben heel tevreden met mijn Moleskine agenda. Te vinden in alle soorten en maten. Je kan wel kiezen voor een mapje en elk jaar de inhoud vervangen, maar ik kijk nog vaak genoeg in oude agenda's en ik zou het dan erg vervelend vinden om stapels blaadjes door te moeten spitten.
Succes!
Heeft Moleskine ook mapjes met agendainhoud?
Tot nu toe ben ik alleen maar hun gewone agenda's met elastiek van hen tegengekomen (rood en zwart).
Ik ga eens even surfen, want hun producten vind ik wel héél fijn (dat wellness-journal bijvoorbeeld, helemaal geweldig...).