Ik haat mijn kat

28-02-2014 18:55 57 berichten
...haar hobby, kabeltjes doorbijten. Tot nu toe heeft dat mij een aantal koptelefoons en opladers van mijn mobiel gekost. Ik wilde van de week mijn mobieltje opladen en vond het vreemd dat het ondanks een paar uur opladen nog steeds leeg was. Ik kijk naar mijn oplader en jawel hoor, Lapje heeft weer toegeslagen. Ik denk dat ik deze week maar wat brokjes minder geef, want ik moet een nieuwe oplader kopen.
Alle reacties Link kopieren
Naar het asiel ermee ben je dr vanaf;-)
Grappig, ik dacht bij het leze van de titel in een rel-topic terecht te komen, dus was wel nieuwsgierig. Had ook bijna over de eerste zin heen gelezen, maar duistercontinent weet hoe ze aandacht moet trekken . Zit je in de reclame misschien?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 01 maart 2014 @ 11:48:

Grappig, ik dacht bij het leze van de titel in een rel-topic terecht te komen, dus was wel nieuwsgierig. Had ook bijna over de eerste zin heen gelezen, maar duistercontinent weet hoe ze aandacht moet trekken . Zit je in de reclame misschien? Nee ik zit niet in de reclame, maar ik lees wel mee op het forum. Ik heb inspiratie opgedaan. Overigens, ik ruim mijn oplader en mijn koptelefoon wel op. Maar Lapje is een pro, moet ook wel want ze is nu 10. Mijn andere kater is gewoon een luie kater, die mij weinig last bezorgt.Zolang het bakje is gevuld is alles goed, maar als ik net denk dat ik het juiste merk kattenvoer heb gevonden, veranderen ze van mening. Wie de baas in huis is, dat is nog onduidelijk. Ik betaal de huur, hun eten, dus er is wel enige balans hou ik mezelf maar voor.
Haha dat voer, ook herkenbaar (ook beschreven in dat boek dat ik al eerder noemde) Ben er nu achter dat mijn kat alleen het droogvoer van de Aldi lust (zo lang het duurt)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:duistercontinent schreef op 28 februari 2014 @ 21:58:

[...]

Goed lezen blijft moeilijk, ik haar mijn kat niet maar haar hobby wel.Toch is je titel duidelijk; Ik haat mijn kat staat er, hoe vaak ik het ook lees
Ik haat mijn katten ook slopen echt alles, maar hou van ze tot op het bot.
quote:glijdendepoes schreef op 01 maart 2014 @ 12:43:

Toch is je titel duidelijk; Ik haat mijn kat staat er, hoe vaak ik het ook lees quote:Trotter schreef op 01 maart 2014 @ 06:58:

Wat zou het toch fijn zijn als mensen even wat verder lezen dan alleen de titel voor ze op een topic reageren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven