Ik heb een huis!!!!!!

17-08-2010 13:19 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo gelukkig!! Ik ben zojuist gebeld dat mijn vriend en ik 1e zijn op een woning die wij zo ontzettend graag willen .

Wij wonen al 3jaar op 20m2 en nu gaan we naar een huis van 65m2 en hebben nu gewoon een slaapkamer!!

Ik zit nu op me werk maar ik sta te stuiteren van geluk alleen kan ik het nu nog tegen niemand vertellen pas om 17.00uur. Vandaar dat ik het aan jullie kwijt moet..
Gefeliciteerd, veel plezier en woongenot.
Leuk
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Leuk! gefeliciteerd!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

Wat een dag vandaag!! Heerlijk!

Haha ja een eigen kamer.. Echt geweldig, geen woorden voor.

We gaan nu van een 1 kamer hutje naar een huisje toe. Het is alsnog niet groot maar voor met z'n tweeen is het perfect.

De badkamer is echt prachtig , er zit een bad en een douche in. Nu hebben we een douche waar de wc nat van wordt en het ongeveer 2uur duurt voordat alles is weggelopen.

De keuken is ook heel mooi, en het mooiste... We passen er nu met z'n 2e in!
Gefeliciteerd!

Fijn he, een aparte slaapkamer

Wij zijn ook onlangs verhuisd van een 1-kamer hok naar een echt appartementje. Is even wennen, zit je in de woonkamer, besef je je ineens dat er nóg een kamer is
Heel erg leuk! Gefeliciteerd, en geniet over een tijdje lekker van jullie nieuwe plekje!
Wauw !

Gefeliciteerd, het is zo fijn een eigen huis
Wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd met jullie slaapkamer

Fijn hoor, een eigen huisje. Na drie jaar op 20 m2 ben je daar wel aan toe!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
O wat heerlijk voor je/jullie!

Ik weet nog goed dat wij na een korte tijd samenwonen in een kamertje van 14 m2 met gedeelde douche en keuken eindelijk naar een 2 kamerappartementje gingen waar we alles voor onszelf hadden. Wat een luxe was dat! Echt heerlijk!

Toen konden we ons haast niet voorstellen dat dit (zo'n 45m2) ooit te klein zou zijn.

(dat werd t toch en 5 jaar later verhuisden we naar een echt grotemensenhuis met tuin )
Super! Gefeliciteerd!!!

Ik heb ook eindelijk een huis samen met mijn vriend, zijn lekker aan het klussen over 2 weken er in! kan niet wachten!! JeeeJ
Gefeliciteerd!!

Wij hebben ook een geweldig aanbod gehad om iets te huren, wat ons 250 euro pp zal kosten. Nou, dat is niks toch?
Spannend!

Taart om het te vieren..
Gefeliciteerd!!! Ik kan me nog herinneren hoe ontzettend blij ik was met mijn huidige huisje met Slaapkamer EN Keuken. Ik bleef maar heen en weer sjouwen tussen die aparte ruimtes Geniet ervan!

Ik moet binnenkort uit mijn huis en heb geen idee waar ik heen moet (dus als iemand nog wat weet in Utrecht)
GEFELICITEERD!!!!
once upon a time called.....right now
quote:Kattenvrouwtje schreef op 17 augustus 2010 @ 14:30:

[afbeelding]

WAT EEN GE-WEL-DIGE FOTO..glazuur springt van mijn kiezen, echt fantastisch
once upon a time called.....right now
joeppieeeeee voor iedereen die een nieuwe huisje heeft gevonden!!!

en veel suc6 voor wie nog aan het zoeken is
Gefeliciteerd!!!

super
Yeahhh gefeliciteerd. Helemaal leuk. En petje af voor 3 jaar op 20m2 hoor
woehoe! ook ik wordt gewoon helemaal blij van jouw berichtje!!!!

gefeliciteerd!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Kijk, soms zit het mee: gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Maar ik heb het topic toch maar even onthoofdletterd.
En ik heb er ook 1!!

Moest m'n huis voor 1 september uit omdat het gesloopt wordt. Zit nu tussen de dozen in ons nieuwe huis, het is een complete chaos, maar het is echt mooi en ik ben super trots, blij en opgelucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven