Ik word tante ! Maar welk cadeau?

06-07-2010 17:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Over ongeveer 8 weken word ik voor het eerst tante!

Ik ben er nog helemaal ondersteboven van en ben nu al verliefd op mijn a.s. nichtje.

Mijn zus en ik hebben geen andere broers/zussen en mijn zwager is enig kind. Ik word dus haar enige tante; een hele eer en verantwoordelijkheid!

Maar nu de geboorte dichterbij komt, blijkt het moeilijker dan gedacht om een perfect geboortecadeau te vinden. Ik weet niet precies of er te weinig keus is, of juist teveel.. . Ik wil een echt "tante-cadeau" geven, wat ook later voor haar betekenis kan hebben.

Maar geen cliché-cadeau, wel iets origineels, en waaruit mijn liefde voor haar en haar ouders zal blijken.

Dus HULP gezocht; laat jullie horen! Alle tips, ideeën en gekke invallen zijn welkom!
Calenzia, gefeliciteerd!! En wat een leuke naam!

Geniet van haar!

quote:xDoortjex schreef op 06 juli 2010 @ 17:18:

Een mooi prentenboek. Dan kun je voorin een mooie persoonlijke boodschap schrijven.

"Raad eens hoeveel ik van je hou" is heel mooi en ook wel heel passend Die ja. Kan ik niet voorlezen zonder te huilen Klotehormonen.
Hoi allemaal,

Ik wilde het goede nieuws toch even vertellen:

Mijn nichtje is geboren!!!

Afgelopen maandagochtend kwam ze ter wereld, moeder en kind zijn nog lichtelijk verdwaasd, maar maken het prima!

De ouders waren erg blij met mijn cadeau (speeldoos), en ik hoop mijn nichtje later ook.
Ah, lief! Gefeliciteerd tante Immie!
Proficiat!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven