Ik zoek een afdruk op doek

05-09-2009 16:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want mijn mijn gegoogel kom ik niet verder.

Ik zoek een bepaald doek dat ik in de winkel een tijdje geleden zag hangen. De verkoopster had het erover dat het van Cobra was, maar ik kan helaas niets op internet vinden. (Zij verkochten alleen het heel groot exemplaar van 800 euro, slik)

Hopelijk zegt mijn omschrijving jullie wat, en weten jullie waar ik het kan kopen, of wat de correcte naam is van het doek.

Het is een doek, vierkant, met aan de buitenkanten zwart en in het midden een zilver vierkant met daarin zilveren rozen geschilderd. En dan geen klassieke met een steel en bladeren oid, maar gewoon alleen maar de bloem zelf. En dan wel 20 stuks ongeveer in dat zilveren vak. Eigenlijk een heel simpel doek, maar ik vind hem zo mooi!

Wie o wie helpt mij..
Helaas schaap, dat is hem niet Zit ondertussen ook nog te googlen maar ik vrees het ergste

Het is ook niet echt een getekende roos zoals hierboven. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, het is zegmaar getekend uit 1 streek met de kwast. Alsof je een spiraal tekent, en dat moet dan het bloemetje voorstellen.
Helaas schaap, dat is hem niet Zit ondertussen ook nog te googlen maar ik vrees het ergste

Het is ook niet echt een getekende roos zoals hierboven. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, het is zegmaar getekend uit 1 streek met de kwast. Alsof je een spiraal tekent, en dat moet dan het bloemetje voorstellen.
Misschien zou je het aan het CoBrA-museum zelf kunnen vragen!
ik had ze al een mailtje gestuurd :-)

Maar ik denk eigenlijk niet dat het van Cobra is, zat namelijk op hun site te kijken en het is een heel andere stijl. Het lijkt er niet eens op.
ik google met je mee

Is het echt een schilderij /Olie schilderij?
Ik duik even m'n slaapkamer op... heb ongeveer dezelfde soort schilderijtjes daar hangen; brb! Zal even de schilder proberen te achterhalen.
Oei, ik denk olie. Wat schaap hierboven heeft gezet is/lijkt een foto van een roos. Wat ik heb gezien zijn echt allemaal losse kleine uit de hand getekende roosjes. Echt heel simpel getekend.

Thanx Mootje.

De winkel waar ik het doek zag is wel een wat duurdere woonwinkel. Misschien moet ik maandag eens alle woonwinkels eens gaan afbellen dan haha.... gelukkig is het niet zo druk op het werk :-D
Ik zoek ook mee.

Deze misschien?

De mijne zijn van Heleen Vriezendorp, zoiets als dit, maar dat bedoel je denk ik niet...

Bedankt voor het meezoeken dames! Maar helaas.. hij zit er nog niet tussen. Ow zo lastig he... en hij zit zo in mn hoofd... ik wil hem kopen kopen kopen... nu alleen nog vinden :-)

Zijn dat trouwens normale prijzen voor doeken? Degene die 800 euro was, was 120x 120. Vond het vrij prijzig?

Meer in deze richting dus ??
origineel handgeschilderd, ja dan moet je dieper de buidel in.

En ik heb wel kleinere formaten gezien die duurder of even duur waren. Je hebt iets unieks voor je geld,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja, maar het gekke is, dat ik hem wel vaker ergens heb zien hangen, toen had ik er alleen nog geen oog voor omdat we toen nog niet aan het verhuizen en vernieuwen waren. Dus het lijkt me niet dat er dan daadwerkelijk maar eentje van is.

Schaap, dat is al meer in de richting ja!
Het klinkt idd niet als cobrastijl.
Cum non tum age
dat was dubbel
Cum non tum age
Is het deze stijl?

Is wel geen schilderij, maar t gaat om t idee.
Cum non tum age
noa, ik zie de plaatjes helaas niet :):) grijnz
snoekie ik moet toegeven dat ik ook niets in die richting met roosje vind. Maar ik blijf nog even zoeken
Of zoiets:

Cum non tum age
Ja, zo waren ze wel getekend ja, het is alleen niet het schilderij

Ik ben even offline, zoek vanaaf ook weer verder.

JEetje wat een gedoe he... maar ben blij dat jullie meezoeken!
Als je weet wat voor rozen en je kunt het goed beschrijven kun je het toch ook na laten schilderen voor een zacht prijsje.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven