Ikea boxspringcombinatie
zondag 11 december 2011 om 13:39
Wij denken erover om een idea boxspring combinatie aan te schaffen (die t beste uit de consumentenbond test komt) maar heb daarover nog een aantal vraagjes;
Wat heb je nog meer nodig behalve pootjes + matrasbodem + matras?
Alleen daarmee lijkt het zo kaal toch?
Hoe gaat het er toch luxe uitzien?
En zouden jullie voor 2x een 90x210 matras gaan of 1 grote 180x210.
Wat heb je nog meer nodig behalve pootjes + matrasbodem + matras?
Alleen daarmee lijkt het zo kaal toch?
Hoe gaat het er toch luxe uitzien?
En zouden jullie voor 2x een 90x210 matras gaan of 1 grote 180x210.
zondag 11 december 2011 om 13:42
Ik zou voor 2x 90 gaan, omdat de man meestal een stuk zwaarder is dan de vrouw en de kans bestaat dat je in de loop van de tijd naar je man toe rolt met een 180 matras. Het is ook gemakkelijker op te maken.
Volgens mij verkoopt ikea ook hoofdborden waarmee je het een beetje leuk kunt maken. Kijk daar even naar.
Volgens mij verkoopt ikea ook hoofdborden waarmee je het een beetje leuk kunt maken. Kijk daar even naar.
zondag 11 december 2011 om 13:44
zondag 11 december 2011 om 13:55
Let er ook op dat je een boxspring van 180cm niet altijd in je slaapkamer krijgt. Ik had met mijn toenmalige vriend een boxspring van 160cm en toen we gingen verhuizen kregen we die bak met geen mogelijkheid naar boven.
Uiteindelijk konden we dus een nieuw bed kopen.
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik dus altijd 2 x 90cm nemen.
zondag 11 december 2011 om 14:00
quote:layla1969 schreef op 11 december 2011 @ 13:55:
Let er ook op dat je een boxspring van 180cm niet altijd in je slaapkamer krijgt. Ik had met mijn toenmalige vriend een boxspring van 160cm en toen we gingen verhuizen kregen we die bak met geen mogelijkheid naar boven.
Het gaat toch over Ikea?
Maar ok, wel een hele goed etip asl het geen Ikea wordt!
Het gaat toch over Ikea?
Maar ok, wel een hele goed etip asl het geen Ikea wordt!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 11 december 2011 om 14:18
Ik had een boxspring met 2 matrassen en een grote topper. Iedere keer als mijn man zich omdraaide lag ik te stuiteren in bed. Achteraf bleek het door de topper de komen, die verbindt dan toch de 2 matrassen. Sinds ik 2 (1 pers) toppers heb, heb ik nergens meer last van van.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 11 december 2011 om 14:24
Persoonlijk zou ik, zodra de behoefte ontstaat om op twee apparte matrassen te gaan slapen, stoppen met mijn relatie.
Zo'n gat daar kan ik echt niet tegen.
Maar dat kan voor jou heel anders zijn.
Verder, ik heb ook zo'n Ikea boxspring met een traagschuim topper. Das echt prinsses op de erwt maar dan zonder erwt!
Zo'n gat daar kan ik echt niet tegen.
Verder, ik heb ook zo'n Ikea boxspring met een traagschuim topper. Das echt prinsses op de erwt maar dan zonder erwt!
zondag 11 december 2011 om 14:24
quote:Mevrouwtje schreef op 11 december 2011 @ 14:06:
Fame, welke goeie tip als t geen ikea wordt?
Denk vooral ivm budget aan ikea en die test van de consumentenbond dusGEen idee! Ik lig op een boxspring van de wehkamp. 3 jaar geloof ik nu, ligt prima, heette student en was 400 euro. Dus of je aan mij een goeie hebt?
Fame, welke goeie tip als t geen ikea wordt?
Denk vooral ivm budget aan ikea en die test van de consumentenbond dusGEen idee! Ik lig op een boxspring van de wehkamp. 3 jaar geloof ik nu, ligt prima, heette student en was 400 euro. Dus of je aan mij een goeie hebt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 11 december 2011 om 14:26
quote:Fame schreef op 11 december 2011 @ 14:00:
[...]
Het gaat toch over Ikea?
[afbeelding]
Maar ok, wel een hele goed etip asl het geen Ikea wordt!Het was een ikea boxspring idd, die grote bak van 160x200cm konden we niet uit elkaar halen, werd in 1 geheel geleverd. Misschien is het inmiddels veranderd, het is al bijna 20 jaar geleden.
[...]
Het gaat toch over Ikea?
[afbeelding]
Maar ok, wel een hele goed etip asl het geen Ikea wordt!Het was een ikea boxspring idd, die grote bak van 160x200cm konden we niet uit elkaar halen, werd in 1 geheel geleverd. Misschien is het inmiddels veranderd, het is al bijna 20 jaar geleden.
zondag 11 december 2011 om 14:27
zondag 11 december 2011 om 14:40
quote:jo12345 schreef op 11 december 2011 @ 14:24:
Persoonlijk zou ik, zodra de behoefte ontstaat om op twee apparte matrassen te gaan slapen, stoppen met mijn relatie.Zo'n gat daar kan ik echt niet tegen.
Verder, ik heb ook zo'n Ikea boxspring met een traagschuim topper. Das echt prinsses op de erwt maar dan zonder erwt! :-)En als je man nu 120 kilo weegt en jij 55? Op wiens gewicht stem je dan het matras af?
Persoonlijk zou ik, zodra de behoefte ontstaat om op twee apparte matrassen te gaan slapen, stoppen met mijn relatie.Zo'n gat daar kan ik echt niet tegen.
Verder, ik heb ook zo'n Ikea boxspring met een traagschuim topper. Das echt prinsses op de erwt maar dan zonder erwt! :-)En als je man nu 120 kilo weegt en jij 55? Op wiens gewicht stem je dan het matras af?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 11 december 2011 om 16:24
zondag 11 december 2011 om 16:53
zondag 11 december 2011 om 17:27
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/06010210/ matraswig? Zou dat helpen (voor de prijs hoeven we t niet te laten ¤3,99)
Dekmatras van ¤269,- komt er dus ook nog bij..
en een hoofdbord, dat is dus al over de ¤1000,-
En in t zwart hebben ze geen boxprings? Gewone simpel witte matrassen stralen ook niet echt luxe uit..
Iemand die misschien de testuitslagen van de consumentenbond weet? (via een link oid?)
Dekmatras van ¤269,- komt er dus ook nog bij..
en een hoofdbord, dat is dus al over de ¤1000,-
En in t zwart hebben ze geen boxprings? Gewone simpel witte matrassen stralen ook niet echt luxe uit..
Iemand die misschien de testuitslagen van de consumentenbond weet? (via een link oid?)
zondag 11 december 2011 om 17:44
Ikea heeft in ieder geval geen gekleurde boxsprings.
Wij hebben een zandkleurige en beide delen zijn gestoffeerd. Maar die komt niet van Ikea en was nog wel een stukje duurder dan over de 1000 euro. Maar goed, dat had ik voor een goed bed wel over.
Een matraswig is niet nodig als je een dik topdekmatras hebt.
Wij hebben een zandkleurige en beide delen zijn gestoffeerd. Maar die komt niet van Ikea en was nog wel een stukje duurder dan over de 1000 euro. Maar goed, dat had ik voor een goed bed wel over.
Een matraswig is niet nodig als je een dik topdekmatras hebt.