Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

zondag 13 september 2020 om 22:34
Ohh brrrr. Die trap klinkt trouwens prachtig maar vooral voor in de gang.
Maarja, soms ook zo lastig om een trap te verbouwen in een bestaand huis.

zondag 13 september 2020 om 22:36
Ja echt zo!Foodisgood schreef: ↑13-09-2020 22:34Ohh brrrr. Die trap klinkt trouwens prachtig maar vooral voor in de gang.
Het was niet anders die trap in de woonkamer. Maar eerlijk? Ik kan hem steeds meer waarderen.

zondag 13 september 2020 om 22:38
Nee verrek. Maar ik heb dat vinkje wel aan.
Gekkigheid.
Ineens snap ik waarom nooit iemand op mijn pbt'jes reageert. Ik heb er meerdere verstuurd maar dan niet via het envelopje maar via de naam. Ik denk alleen dat er nooit iets is aangekomen want het is wel heel gek dat echt helemaal niemand antwoord.

zondag 13 september 2020 om 23:43
maandag 14 september 2020 om 07:21

maandag 14 september 2020 om 08:00
Ik vind een trap in de woonkamer juist mooi.Foodisgood schreef: ↑13-09-2020 22:34Ohh brrrr. Die trap klinkt trouwens prachtig maar vooral voor in de gang.
Wij hebben 2 oude huizen aan elkaar, maar de trap kan echt niet op een andere plek dan in de woonkamer, anders kom je niet boven in dat ene huis

maandag 14 september 2020 om 08:09
Ik ben het gewoon niet gewend, een trap in de woonkamer. En in de paar huizen waar het wel is, is het geen mooie open trap, maar zit hij of achter een deur of aan de ene kant de trapkast en aan de andere kant een muur.
Aan de andere kant vind ik het ook niet mooi als er in de hal een open strap is, zonde van de ruimte eronder.
Een vriendin van mij heeft dus een open trap in de hal, maar daar kun je ook geen kapstok kwijt of zo, dus ze hangen altijd maar de jassen in de garage.
Aan de andere kant vind ik het ook niet mooi als er in de hal een open strap is, zonde van de ruimte eronder.
Een vriendin van mij heeft dus een open trap in de hal, maar daar kun je ook geen kapstok kwijt of zo, dus ze hangen altijd maar de jassen in de garage.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 14 september 2020 om 08:15
Omdat onze trap in de woonkamer uitkomt hebben we hem ook wel een beetje opgeleukt. Schilderij in het trapgat en de boel opgeschuurd etc. En bovenaan zit een deur ivm warmte verlies. Ikzelf ben er inmiddels aan gewend en onze trap is inmiddels juist de blikvanger geworden.dianaf schreef: ↑14-09-2020 08:09Ik ben het gewoon niet gewend, een trap in de woonkamer. En in de paar huizen waar het wel is, is het geen mooie open trap, maar zit hij of achter een deur of aan de ene kant de trapkast en aan de andere kant een muur.
maandag 14 september 2020 om 08:27
Oh marmer... Spuuglelijk vind ik het. Gelukkig is onze hele badkamer van marmer, echt genieten. Hij is denk ik al een jaar of 60-70 oud maar zolang er niks lekt blijft hij. Het is ook geen kwestie van een wastafel maar echt letterlijk ALLES is van marmer, de muren, vloer, wastafel, wastafelmeubel. Netjes afgewerkt tot aan de marmeren vensterbank. En de vorige bewoners hebben om het geheel netjes af te maken ook nog eens de verwarming goud gespoten. Heel gevoelig.

maandag 14 september 2020 om 08:28
boontje89 schreef: ↑14-09-2020 08:27Oh marmer... Spuuglelijk vind ik het. Gelukkig is onze hele badkamer van marmer, echt genieten. Hij is denk ik al een jaar of 60-70 oud maar zolang er niks lekt blijft hij. Het is ook geen kwestie van een wastafel maar echt letterlijk ALLES is van marmer, de muren, vloer, wastafel, wastafelmeubel. Netjes afgewerkt tot aan de marmeren vensterbank. En de vorige bewoners hebben om het geheel netjes af te maken ook nog eens de verwarming goud gespoten. Heel gevoelig.

maandag 14 september 2020 om 08:29
herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2020 07:51@ Ceci: die open haard....je vraagt je af wie daar woont
![]()
Ozzy Osbourne?
maandag 14 september 2020 om 08:34
Ik vind het zelf al minder erg als er bijvoorbeeld een open railing is, dan wordt het minder hokkerig.Yggdrasil schreef: ↑14-09-2020 08:15Omdat onze trap in de woonkamer uitkomt hebben we hem ook wel een beetje opgeleukt. Schilderij in het trapgat en de boel opgeschuurd etc. En bovenaan zit een deur ivm warmte verlies. Ikzelf ben er inmiddels aan gewend en onze trap is inmiddels juist de blikvanger geworden.
Maar zoals ik al zei, ik ben het niet gewend.
Oh, iemand had het over touwen als railing, vaak was dit dan ook in combinatie met zo'n wiebelige super gladde open draaitrap. Brrrr...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.