Inrichting woning gevraagd...
maandag 9 april 2012 om 11:59
Heeft iemand een paar tips voor mij...
Ik ben mijn woning aan het inrichten.
De woonkamer muren zijn nu wit.
Mijn bank is zwart en de eettafel/salon tafel zijn zwart/wit.
Nu weet ik even niet wat voor kleur laminaat ik laat leggen.
Een lichte of een donkere kleur.
Vind persoonlijk een lichte kleur heel mooi, maar wordt het dan niet te wit?
En mijn slaapkamer muren wilde ik of 1 wand pasteltint en de rest wit of alle muren wit.
Iemand nog een (gouden) tip(s)
Ik ben mijn woning aan het inrichten.
De woonkamer muren zijn nu wit.
Mijn bank is zwart en de eettafel/salon tafel zijn zwart/wit.
Nu weet ik even niet wat voor kleur laminaat ik laat leggen.
Een lichte of een donkere kleur.
Vind persoonlijk een lichte kleur heel mooi, maar wordt het dan niet te wit?
En mijn slaapkamer muren wilde ik of 1 wand pasteltint en de rest wit of alle muren wit.
Iemand nog een (gouden) tip(s)
maandag 9 april 2012 om 12:02
maandag 9 april 2012 om 12:03
Ik persoonlijk zou voor een wat donkerder kleur laminaat kiezen, daarop komen juist de kleuren zwart en wit heel mooi uit. En het geeft warmte, want alleen zwart en wit vind ik erg kil en ongezellig, maar dat is natuurlijk mijn smaak..... Nog mooier is hout i.p.v .laminaat, maar ik weet niet wat jouw budget is.
maandag 9 april 2012 om 12:27
Ik vind donker erg mooi maar het beperkt de keus van de andere kleuren. Bovendien wordt alles klein en donker.
Ik zou eerst bepalen wat je favoriete kleuren zijn (niet trendy dus maar de kleuren die je jezelf mooi vindt staan) en daar een kleur vloerbedekking bij zoeken.
Ik zou eerst bepalen wat je favoriete kleuren zijn (niet trendy dus maar de kleuren die je jezelf mooi vindt staan) en daar een kleur vloerbedekking bij zoeken.
it's a big club and you ain't in it
maandag 9 april 2012 om 13:27
Ik vind, net als Soleil, de vt wonen Loft Kiezel erg mooi! Wel een beetje afhankelijk van je woning. Als TO zwart en wit nu als basis heeft, de woning is een moderne flat en de meubelen zijn ook zwart wit, dan wordt het resultaat wellicht een beetje 'steriel'. Ik wil graag vt wonen Loft Kiezel in mijn jaren dertig woning met oude houten meubelen; denk dat huis & meubelen genoeg warmte leveren!
maandag 9 april 2012 om 13:43
Die loft is prachtig, is volgens mij gietvloer, maar er staat hout en roomkleur voor de warmte. Bovendien is het heel hoog en licht. Dit effect krijg je niet in een standaard woning met grijs, zwart en wit, dan wordt het koud en klein. Grijs haalt warmte weg, daar moet veel licht tegenover staan. Dus, om wat voor een soort ruimte gaat het?
maandag 9 april 2012 om 14:07
@Dickens - Lijkt een gietvloer, maar is echt laminaat hoor!
http://www.vtwonen.nl/woo ... minaat-als-gietvloer.html
http://www.vtwonen.nl/woo ... minaat-als-gietvloer.html
maandag 9 april 2012 om 22:32
quote:Dickens schreef op 09 april 2012 @ 13:43:
Die loft is prachtig, is volgens mij gietvloer,
Nee, het is echt laminaat. Maar zonder groef en met nauwelijks houtnerf, staat heel mooi strak. Als je er met je neus bovenop staat, zie je de planken, maar van een afstandje lijkt het inderdaad haast gietvloer. Het is alleen iets warmer dan een gietvloer.
Die loft is prachtig, is volgens mij gietvloer,
Nee, het is echt laminaat. Maar zonder groef en met nauwelijks houtnerf, staat heel mooi strak. Als je er met je neus bovenop staat, zie je de planken, maar van een afstandje lijkt het inderdaad haast gietvloer. Het is alleen iets warmer dan een gietvloer.