Inrichting woning gevraagd...

09-04-2012 11:59 23 berichten
Heeft iemand een paar tips voor mij...

Ik ben mijn woning aan het inrichten.

De woonkamer muren zijn nu wit.

Mijn bank is zwart en de eettafel/salon tafel zijn zwart/wit.

Nu weet ik even niet wat voor kleur laminaat ik laat leggen.

Een lichte of een donkere kleur.

Vind persoonlijk een lichte kleur heel mooi, maar wordt het dan niet te wit?

En mijn slaapkamer muren wilde ik of 1 wand pasteltint en de rest wit of alle muren wit.

Iemand nog een (gouden) tip(s)
Alle reacties Link kopieren
http://www.welke.nl/beeld ... =565&height=560&bg=000000

Dit vind ik mooi laminaat.
Ik persoonlijk zou voor een wat donkerder kleur laminaat kiezen, daarop komen juist de kleuren zwart en wit heel mooi uit. En het geeft warmte, want alleen zwart en wit vind ik erg kil en ongezellig, maar dat is natuurlijk mijn smaak..... Nog mooier is hout i.p.v .laminaat, maar ik weet niet wat jouw budget is.
Dat laminaat van Missy en dan een muur in een blauwgrijze tint erbij.
Niet te donker, daar zie je alles op is mijn ervaring.. Zou gaan voor een grijzige kleur
Ligt aan de lichtval in je huis en de hoogte van de kamers. Die van missy (sorry lieffie) vind ik spuuglelijk en is mi te modieus om als basis te gebruiken.
Ik zou een zandkleurig nemen (niet te licht).
Geeft niks Dickens, gelukkig verschillen smaken
Mijn inrichting lijkt wel wat op die van jou...

Ik heb het gecombineerd met een eiken kasteelvloer
Ik zou grijs leggen.

Deze bijvoorbeeld:

vt wonen loft
Brrr wat koud. Helemaal als je er grijs laminaat bij legt. Ik zou idd gaan voor een mooie warme kleur op de muur erbij.
Ik houd juist van strak en "koud". De warmte komt van je accessoires in een mooie warme kleur.
Ik vind donker erg mooi maar het beperkt de keus van de andere kleuren. Bovendien wordt alles klein en donker.

Ik zou eerst bepalen wat je favoriete kleuren zijn (niet trendy dus maar de kleuren die je jezelf mooi vindt staan) en daar een kleur vloerbedekking bij zoeken.
it's a big club and you ain't in it
Ik vind, net als Soleil, de vt wonen Loft Kiezel erg mooi! Wel een beetje afhankelijk van je woning. Als TO zwart en wit nu als basis heeft, de woning is een moderne flat en de meubelen zijn ook zwart wit, dan wordt het resultaat wellicht een beetje 'steriel'. Ik wil graag vt wonen Loft Kiezel in mijn jaren dertig woning met oude houten meubelen; denk dat huis & meubelen genoeg warmte leveren!
Die loft is prachtig, is volgens mij gietvloer, maar er staat hout en roomkleur voor de warmte. Bovendien is het heel hoog en licht. Dit effect krijg je niet in een standaard woning met grijs, zwart en wit, dan wordt het koud en klein. Grijs haalt warmte weg, daar moet veel licht tegenover staan. Dus, om wat voor een soort ruimte gaat het?
Als je huis niet al te donker is, kan je ook voor antraciet gaan.
@Dickens - Lijkt een gietvloer, maar is echt laminaat hoor!

http://www.vtwonen.nl/woo ... minaat-als-gietvloer.html
Ik zou je vloerr niet aanpassen op de meubels, maar anders om. Meubels worden sneller vervangen dan vloeren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vloer

Nog een

nog een

dit

zoiets

deze
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zou een gietvloer nemen. Grijs, en dan minstens 1 muur laten knallen. Oranje. Dat vrolijkt de boel op!
quote:Dickens schreef op 09 april 2012 @ 13:43:

Die loft is prachtig, is volgens mij gietvloer,

Nee, het is echt laminaat. Maar zonder groef en met nauwelijks houtnerf, staat heel mooi strak. Als je er met je neus bovenop staat, zie je de planken, maar van een afstandje lijkt het inderdaad haast gietvloer. Het is alleen iets warmer dan een gietvloer.
O, ik ben lekkere mosterd
Smaakt goed bij een bitterbal, soleil. Ok, laminaat vermomd als gietvloer Blijf er wel bij dat grijs gecompenseerd moet worden met veel licht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven