Is dit raar?

26-07-2013 19:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het verhaal even kort uitleggen!

Wij hebben sinds gisteren een huis gekocht in een klein dorp. In een ons kent ons dorp ik ben hier overigens ook geboren!

Het huis is echt een opknappertje, net geen bouwval. Die mensen die daar in gewoond hebben zijn oudere mensen, wonen nu allebei in een verzorgingstehuis maar zijn nog goed ter been.

Ouders hebben het koopgedeelte laten regelen door dochter. Moeder en dochter waren bij de makelaar om de contracten te tekenen.

Nog even gepraat samen, en we konden duidelijk merken dat Mw. Het moeilijk had om het huis "los" te laten. Tegen Mw. En dochter gezegd dat ze altijd welkom zijn, tijdens de verbouwing en daarna ook natuurlijk!

Na het tekenen van de contracten buiten nog gezellig staan kletsen. We hebben een fijne klik met die mensen! Zoals wij altijd zeggen: Lekker boers (noord Brabant)

Nu mijn vraag; We willen als alles klaar en opgeknapt is een housewarming geven.. Gewoon smiddags, met een hapje en een drankje!

Is het raar om deze mensen (verkopers) ook een uitnodiging te sturen?

Alvast bedankt!
Juist leuk! Maar ik zou wel even wachten tot het echt helemaal "af" is en niet op voorhand al beloven dat je ze gaat uitnodigen.

Schoonzusje heeft ook zo'n opknapper gekocht en die mevrouw kon ook niet loslaten... Na tekenen koopcontract nog opmerkingen maken dat ze geld wilde voor bepaalde onderdelen in de woning etc.

Dus zou gewoon even wachten en kijken hoe de verbouwing loopt. En dan is uitnodigen van de vorige bewoners juist heel lief!
Das kei raar!

Nodig ze gewoon een ander keertje uit (apart) als ze het er moeilijk mee hebben, lekker worstenbroodje erbij!
raar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven