Ja, hier krijg ik Anger Management issues van...
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:37
Komt er net een klantenwerver van een zeker energie bedrijf aan de deur met de opmerking dat ik bij hun 200 euro kan besparen en dat me dat zeker wel goed in de oren klinkt... Maak ik die knuppel liefjes duidelijk dat ik 200 euro per maand bij wil betalen om nooit meer lastig gevallen te hoeven worden door opdringerige sales personen, staat vijf minuten later zijn collega aan de deur, om te vragen waarom ik er niet op in ben gegaan!
Heb later de klantenservice gebeld om ze daar nog eens te vertellen wat ik er van dacht, maar ben nog steeds zo kwaad! STA JE IN HET BEL-ME-NIET REGISTER, komen ze je thuis het leven zuur maken! Het principe is gewoon zo oneerlijk, mijn minder weerbare buurvrouwtje van 86 trapt er waarschijnlijk nog in ook!
Heb later de klantenservice gebeld om ze daar nog eens te vertellen wat ik er van dacht, maar ben nog steeds zo kwaad! STA JE IN HET BEL-ME-NIET REGISTER, komen ze je thuis het leven zuur maken! Het principe is gewoon zo oneerlijk, mijn minder weerbare buurvrouwtje van 86 trapt er waarschijnlijk nog in ook!

dinsdag 17 augustus 2010 om 12:51
ik snap het wel.
Erger me ook rot aan dat opdringerige gedrag.
Hier komt er ook vaak savonds een auto de parkeerplaats op,springen er 4 of 5 van die dramkonten uit die overal als een gek gaan aanbellen en hun ongewenste en ongevraagde waren aan je opdringen.
Om gek van te worden.
Collectanten doe ik de deur voor open en krijgen altijd wat (tenzij het die anti abortus lui zijn,die geef ik niks)
maar die colporteurs laat ik vaak voor de dichte deur staan en dan boeit het me ook niet dat ze me in de kamer zien zitten met de tv aan.
Erger me ook rot aan dat opdringerige gedrag.
Hier komt er ook vaak savonds een auto de parkeerplaats op,springen er 4 of 5 van die dramkonten uit die overal als een gek gaan aanbellen en hun ongewenste en ongevraagde waren aan je opdringen.
Om gek van te worden.
Collectanten doe ik de deur voor open en krijgen altijd wat (tenzij het die anti abortus lui zijn,die geef ik niks)
maar die colporteurs laat ik vaak voor de dichte deur staan en dan boeit het me ook niet dat ze me in de kamer zien zitten met de tv aan.
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:51
Druk om niks Michelle? Ik vind dat soort colportage ook bloedje irritant.. Hier zijn het altijd van die schoorsteenvegers, gék word ik van die lui. Je kan hónderd keer zeggen dat je heel blij bent met je eigen (lokale) schoorsteenveger, en nog blijven die knakkers uit het zuiden des lands elke twee maanden zaniken aan de deur.
@TO: misschien een sticker opplakken met: 'Aan de deur word niet gekocht' en als ze dan toch nog aanbellen met opgetrokken wenkbrauwen alleen maar wijzen naar je sticker?
@TO: misschien een sticker opplakken met: 'Aan de deur word niet gekocht' en als ze dan toch nog aanbellen met opgetrokken wenkbrauwen alleen maar wijzen naar je sticker?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

dinsdag 17 augustus 2010 om 12:58
je kunt stickers bestellen voor je deur om verkopers en zieltjeswinnaars en zelf collectebussen te weren. Ben je er echt van af.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:59
Vraag dat soort lui maar om legitimatie. Kijken hoe snel ze rennen. Het is mijn standaard vraag.
Zelfs een politieagent komt de deur niet in zonder legitimatie. En dat heeft al eens een discussie opgeleverd met een politieman. Ik moest hem binnen laten vond hij (buurt onderzoek ofzo) voor zijn neus 112 gebeld dat ik iemand aan de deur had die zich voordeed als politieman. Binnen 2 minuten waren ze er met zijn legitimatie.
Zelfs een politieagent komt de deur niet in zonder legitimatie. En dat heeft al eens een discussie opgeleverd met een politieman. Ik moest hem binnen laten vond hij (buurt onderzoek ofzo) voor zijn neus 112 gebeld dat ik iemand aan de deur had die zich voordeed als politieman. Binnen 2 minuten waren ze er met zijn legitimatie.
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:04
Die butt smiley wilde ik altijd al eens gebruiken, niet naar argeloze lezers bedoeld hoor, meer naar mensen die mij thuis komen lastig vallen, you know who you are..!
Nee, maar serieus, ze staan al met één voet binnen, je krijgt er geen speld tussen, ze doen alsof je achterlijk bent omdat je niet op hun aanbod ingaat en als je er op ingaat, blijkt achteraf dat je er ingeluisd bent...
Ik vind het gewoon te ver gaan dat ze aan je deur komen. En dan inderdaad nog eens terug komen! Ik weet zeker dat die tweede tegen zijn collega heeft gezegd: Ik zal je wel eens even laten zien hoe het moet...Bah, ik moest het gewoon even kwijt...
Nee, maar serieus, ze staan al met één voet binnen, je krijgt er geen speld tussen, ze doen alsof je achterlijk bent omdat je niet op hun aanbod ingaat en als je er op ingaat, blijkt achteraf dat je er ingeluisd bent...
Ik vind het gewoon te ver gaan dat ze aan je deur komen. En dan inderdaad nog eens terug komen! Ik weet zeker dat die tweede tegen zijn collega heeft gezegd: Ik zal je wel eens even laten zien hoe het moet...Bah, ik moest het gewoon even kwijt...

dinsdag 17 augustus 2010 om 13:18
quote:Lauren29 schreef op 17 augustus 2010 @ 13:04:
Die butt smiley wilde ik altijd al eens gebruiken.
En, hoe voelde het?? Lekker he!!
Nee maar serieus, ik snap je wel hoor. Het is ook heel irritant! Vooral als ze een hele waterval over je heen storten en als je nee zegt, komt er weer een nieuwe.. totdat je de deur dichtgooit.
Die butt smiley wilde ik altijd al eens gebruiken.
En, hoe voelde het?? Lekker he!!
Nee maar serieus, ik snap je wel hoor. Het is ook heel irritant! Vooral als ze een hele waterval over je heen storten en als je nee zegt, komt er weer een nieuwe.. totdat je de deur dichtgooit.
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:28
quote:Djaza schreef op 17 augustus 2010 @ 13:26:
[...]
Maar ze staan zo verrekte lelijk die stickers op m'n landelijke huisje!
Dan maak je zelf mooie? Beschilderd houten bordje of zo?
@Mantelpakjes: waar heb je die vandaan?
[...]
Maar ze staan zo verrekte lelijk die stickers op m'n landelijke huisje!
@Mantelpakjes: waar heb je die vandaan?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:39
quote:oveja schreef op 17 augustus 2010 @ 12:59:
Vraag dat soort lui maar om legitimatie. Kijken hoe snel ze rennen. Het is mijn standaard vraag.
Zelfs een politieagent komt de deur niet in zonder legitimatie. En dat heeft al eens een discussie opgeleverd met een politieman. Ik moest hem binnen laten vond hij (buurt onderzoek ofzo) voor zijn neus 112 gebeld dat ik iemand aan de deur had die zich voordeed als politieman. Binnen 2 minuten waren ze er met zijn legitimatie.Goed gedaan!
Zelfs een politieagent komt de deur niet in zonder legitimatie. En dat heeft al eens een discussie opgeleverd met een politieman. Ik moest hem binnen laten vond hij (buurt onderzoek ofzo) voor zijn neus 112 gebeld dat ik iemand aan de deur had die zich voordeed als politieman. Binnen 2 minuten waren ze er met zijn legitimatie.Goed gedaan!
Ja, dat vind ik echt.
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:42
quote:Hasse88 schreef op 17 augustus 2010 @ 13:28:
[...]
Phoeheeee, ik ben niet zo handig!
Dacht bovendien, dat dat officiele stickers zouden moeten zijn...
Misschien iets zo'n deurbel met verschillende melodietjes:
- Druk 1 wanneer u iets wilt verkopen
- Druk 2 wanneer u iets komt lenen
- Druk 3 wanneer u familie bent
- Druk 4 wanneer u close friend bent
- Druk 5 wanneer u vage kennis bent
Etcetera, etcetera...
Het moet niet gekker worden in deze maatschappij, zeg...
Maarja, als ze al knòpjes gaan plaatsen?!?
[...]
Phoeheeee, ik ben niet zo handig!
Dacht bovendien, dat dat officiele stickers zouden moeten zijn...
Misschien iets zo'n deurbel met verschillende melodietjes:
- Druk 1 wanneer u iets wilt verkopen
- Druk 2 wanneer u iets komt lenen
- Druk 3 wanneer u familie bent
- Druk 4 wanneer u close friend bent
- Druk 5 wanneer u vage kennis bent
Etcetera, etcetera...
Het moet niet gekker worden in deze maatschappij, zeg...
Maarja, als ze al knòpjes gaan plaatsen?!?