Ja, hier krijg ik Anger Management issues van...
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:37
Komt er net een klantenwerver van een zeker energie bedrijf aan de deur met de opmerking dat ik bij hun 200 euro kan besparen en dat me dat zeker wel goed in de oren klinkt... Maak ik die knuppel liefjes duidelijk dat ik 200 euro per maand bij wil betalen om nooit meer lastig gevallen te hoeven worden door opdringerige sales personen, staat vijf minuten later zijn collega aan de deur, om te vragen waarom ik er niet op in ben gegaan!
Heb later de klantenservice gebeld om ze daar nog eens te vertellen wat ik er van dacht, maar ben nog steeds zo kwaad! STA JE IN HET BEL-ME-NIET REGISTER, komen ze je thuis het leven zuur maken! Het principe is gewoon zo oneerlijk, mijn minder weerbare buurvrouwtje van 86 trapt er waarschijnlijk nog in ook!
Heb later de klantenservice gebeld om ze daar nog eens te vertellen wat ik er van dacht, maar ben nog steeds zo kwaad! STA JE IN HET BEL-ME-NIET REGISTER, komen ze je thuis het leven zuur maken! Het principe is gewoon zo oneerlijk, mijn minder weerbare buurvrouwtje van 86 trapt er waarschijnlijk nog in ook!
dinsdag 17 augustus 2010 om 15:42
Nou zeg!!
Ik heb ze dus net ook voor de deur gehad. Ik woon al 8 jaar op mezelf en ik had nog nooit van dat soort mensen voor de deur gehad. Ik denk dat ik op die momenten net niet thuis was.
Maar wat een ellendelingen zeg!! Mijn meterkast is naast de voordeur (appartementencomplex) en of ik die deur even open kon maken want dan konden ze tarieven controleren?
Huh? ik dacht het niet!!
Maar we komen net van uw bovenbuurvrouw en zij heeft dat net ook laten doen en het scheelt enorm.
Nou nee.
Toen vroeg hij wanneer ik de tarieven voor het laatst had laten controleren. Toen ik zei nog nooit, begon hij me uit te lachen.
Nou ja zeg...
Ik heb nog wel even mijn 2 bovenbuurvrouwen gebeld, maar die waren niet thuis. De overige 2 appartementen wonen alleen mannen.
Ik heb ze dus net ook voor de deur gehad. Ik woon al 8 jaar op mezelf en ik had nog nooit van dat soort mensen voor de deur gehad. Ik denk dat ik op die momenten net niet thuis was.
Maar wat een ellendelingen zeg!! Mijn meterkast is naast de voordeur (appartementencomplex) en of ik die deur even open kon maken want dan konden ze tarieven controleren?
Huh? ik dacht het niet!!
Maar we komen net van uw bovenbuurvrouw en zij heeft dat net ook laten doen en het scheelt enorm.
Nou nee.
Toen vroeg hij wanneer ik de tarieven voor het laatst had laten controleren. Toen ik zei nog nooit, begon hij me uit te lachen.
Nou ja zeg...
Ik heb nog wel even mijn 2 bovenbuurvrouwen gebeld, maar die waren niet thuis. De overige 2 appartementen wonen alleen mannen.
dinsdag 17 augustus 2010 om 15:45
En het gaat mij om het principe, van die tweede jongen was ik ook zo weer af, maar het is gewoon belachelijk. Van die overgeïnstrueerde pubers die overal een standaard antwoord op hebben. Krijgen ze een I-pod als ze een bejaarde strikken, die geen idee heeft van wat hij tekent, maar van het gezeur af wil zijn. Ik vind het gewoon een belachelijke manier van bedrijfsvoering. De man van de klantenservice wilde mijn adres omdat hij wilde weten wie die jongens waren. Maar daar gaat het mij niet om, het gaat om de manier waarop die bedrijven klanten werven en dat personeel het op een bepaalde agressieve manier mòet aanpakken.

dinsdag 17 augustus 2010 om 16:05
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2010 @ 15:48:
Vraag gewoon zo'n sticker aan, plak die op de deur en voila, probleem opgelost.
Geen bellende irritant verkopers meer aan je deur en je bloeddruk kan ook weer omlaag...
Ik heb er al een besteld op internet! Nou die bloeddruk inderdaad nog...haha
* Can't find her #@% happy place*
Vraag gewoon zo'n sticker aan, plak die op de deur en voila, probleem opgelost.
Geen bellende irritant verkopers meer aan je deur en je bloeddruk kan ook weer omlaag...
Ik heb er al een besteld op internet! Nou die bloeddruk inderdaad nog...haha
* Can't find her #@% happy place*