kaarten maken.
dinsdag 28 februari 2012 om 18:27
dinsdag 28 februari 2012 om 18:43
dinsdag 28 februari 2012 om 19:26
Ik doe dit ook wel eens maar dan is het wel werkgerelateerd .
Maar wat voor kaarten maak je, 3 d, piramide kaarten, gebordeurde ( ik weet niet of ik het zo goed schrijf), kralen, pallette kaarten ??
Je kan de ook een paar foto kopie's maken en die vervolgen opbouwen in een 3 d kaart of piramide, is orgineel en je heb nog wat meer knutselwerk.
Maar wat voor kaarten maak je, 3 d, piramide kaarten, gebordeurde ( ik weet niet of ik het zo goed schrijf), kralen, pallette kaarten ??
Je kan de ook een paar foto kopie's maken en die vervolgen opbouwen in een 3 d kaart of piramide, is orgineel en je heb nog wat meer knutselwerk.
dinsdag 28 februari 2012 om 20:21
Waarom probeer je dan niet een piramde kaartjes? Het zelfde idee alleen werk je dan trap gewijs, zoals een piramide. Of zoals ik zei met foto kopieen, eigen gemaakte 3 vanuit een tekening, plaatjes uit tijdschriften enz Of probeer je een van de andere kaarten die ik op noemde ... Heb je wat variatie en kan je ook mee expermineteren.
Van papier, kan je natuurlijk verschillende soorten papier door elkaar gebruiken bij hobby zaken, zijn vaak wel het mooiere papier te vinden.
Of veel verschillende soorten papier in kleine stukjes scheuren zodat je weer een mooi motiief kan maken zodat je het mozaiek idee krijgt.
Of eerst patronen maken op je kaarten en deze invullen met papier. Of stempels er bij gebruiken,verf zoals ecoline.
Wasco op een oude strijkijzer en dan over het papier heen gaan krijg je ook een leuk effect.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar misschien krijg je zo meer ideeen.
Van papier, kan je natuurlijk verschillende soorten papier door elkaar gebruiken bij hobby zaken, zijn vaak wel het mooiere papier te vinden.
Of veel verschillende soorten papier in kleine stukjes scheuren zodat je weer een mooi motiief kan maken zodat je het mozaiek idee krijgt.
Of eerst patronen maken op je kaarten en deze invullen met papier. Of stempels er bij gebruiken,verf zoals ecoline.
Wasco op een oude strijkijzer en dan over het papier heen gaan krijg je ook een leuk effect.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar misschien krijg je zo meer ideeen.