Kan niet w8en op Vaderdag

16-06-2009 00:24 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen..

Ik kan echt niet wachten op vaderdag. hij is de persoon die het lekkerste kan koken en heeft me geholpen in super vermoeiende tijden, hij is de beste maar dan ook echt de beste.

Wat zou een redelijk ofjah leuk cado vinden? Het liefst wil hij iets waar hij veel tijd aan kan benutten, hij heeft nu namelijk geen werk, hij is niet ontslagen maar er is nu gewoon geen werk.

Hij is echt de beste!hij heeft inmiddels een mp3-pc-tv-radio en van lezen houd hij niet van...

Iemand leuke ideen?
woahhh.. SSShhhh doe ik stiekem, en ben bij mijn moeder ;) bij mijn vader mag ik wel zolang opblijven als ik wil. maar heb nog geen slaap (A) .. Een leuke dame hahahaha, waaar kan ik die dan bestellen en hoe? wel grappig idee. maar als dat iets is..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2009 @ 00:57:

[...]

En die spelling nam je dan voor lief ?

ja, want dat schijnt zo te horen tegenwoordig.....Dit is nog te lezen, ik kijk wel eens op de hyves van mijn nichtje en kan daar echt geen nederlands in ontdekken...
quote:kennyy schreef op 16 juni 2009 @ 01:06:

. maar heb nog geen slaap Dus het probleem waarmee je op dit forum binnenkwam is opgelost?
jazeker... gelukkig wel hoor.. Maakte me toendertijd zorgen, maar het is over. was maar 2-3 dagen. gelukkig maar.
Mooi, ga je dan nu lekker koesen slapen?

Het is allang bedtijd geweest...

Zelfs voor mij en ik ben al 20 jaar ouder....
woahh jah.. Nog 10 minuten dan is de afl. afgelopen,, Naruto ken je dat? een animatie serie uit japan.
nee, dat ken ik gelukkig niet....moet de tekenfilms overdag al zien te overleven, ben al blij dat de tv uitkan als de kinderen op bed gaan.

Maar veel plezier met de laatste minuten en welterusten!
woah.. is niet echt een tekenfilm. het gaat over een jongetje die eenzaam is opgevoed en een soort leider wil worden van een bepaald gedeelte. het is soort van avatar maar dan anders.. Maarjah ik vind het leuk ieders mening. het is afgelopen... tijd voor de klep dicht te doen

slaap lkr x
Misschien moet je je vader eens een boek geven over internetgebruik door kinderen...ook leuk!
15 jaar en 100 euro te besteden?
Je kan bijv. zo'n kastje kopen (ik weet niet hoe duur en hoe het heet) waar je alle radiozenders op kan luisteren (maar dan echt 100 zender of meer). Daar kan je ook je pc op aansluiten en alle je mp3 afspelen...het heeft meer voordelen, maar wat weet ik niet precies.

Mooie speakers zijn ook een must voor de oren:)

En weet die oude man al hoe je moet downloaden??

Laatst aan mijn stiefvader uitgelegd...hij komt niet meer achter die computer vandaan...

Als hij niet van lezen houdt kan je nog altijd een luisterboek kopen;)

Succes!
quote:moerg81 schreef op 16 juni 2009 @ 01:03:

Als je dan toch overweegt om zoveel geld te spenderen aan iets waar je vader tijd mee door kan brengen voor een gezellige avond, kun je misschien een leuke dame boeken voor een uurtje.

Nadeel is wel dat je je moeder dan flink zult moeten paaien op moederdag.

Noemen ze dit humor?

TO, ik vind het fijn te horen dat je zo goed met je vader overweg kunt! Wees er maar blij mee. Ik vond dat kaartje wel een leuk idee. Ik denk dat dat heel veel voor je vader zou betekenen. Misschien wel meer dan dat je een kado koopt.
quote:Vael schreef op 16 juni 2009 @ 11:50:

Je kan bijv. zo'n kastje kopen (ik weet niet hoe duur en hoe het heet) waar je alle radiozenders op kan luisteren (maar dan echt 100 zender of meer). Daar kan je ook je pc op aansluiten en alle je mp3 afspelen...het heeft meer voordelen, maar wat weet ik niet precies. Squeezebox, 300 euro...
Waarom beginnen bijna al je postings met Woahh?

edit. Laat maar, mijn cadeautip (portable speakers) is al gegeven.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Een hengel
Ik vind Kennyy een schatje

Wat dacht je van bv een kookschort met een foto van jou en je broer erop?
Ow, niet goed gelezen, moet veel tijd in gaan zitten.......hmmmmm dan borduurgaren erbij geven kan hij de foto borduren.

Iets van modelbouwen misschien?
Puzzel van 10000 stukjes?
Bioscoop uitje samen met pap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven