Kastpapier: waar te koop?

19-12-2007 13:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben op zoek naar kastpapier. Ik heb een houten kast gekregen uit een erfenis. Ik wil de planken bekleden met kastpapier omdat anders al mijn servies en glazen naar hout gaan ruiken. Hema verkoopt het niet, inpakpapier is te dun en Google levert niets op, behalve kastpapier met rozengeur...



Iemand een idee?



Bedankt alvast!
Cortina papier in de Reestraat (negen straatjes) in Amsterdam heeft alles op papiergebied.



Je kunt je kasten ook met behang beplakken.



En anders:

www.deplakplasticsite.nl



Je kunt ook plakplastic bij bouwmarkten kopen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
of plakplastic van de kwantum, hebben ze ook veel.
plakplastick van de bouwmarkt (bij ons heeft de formido veel soorten), en kitschkitchen heeft het ook!!



ook behang is een goeie!!! zat ik ook meteen aan te denken!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een oude kast met behang (delfts blauw motief) beplakt en de houten planken in de grondverf en daarna hoogglans. En het is erg mooi geworden.



Succes.
Ikea verkoopt kastpapier of eigenlijk plastic op een rol dat ook "anti-slip" functie heeft. Handig en veilig als je veel breekbare spulletjes op een plank wil zetten.....
Alle reacties Link kopieren
Ikea
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik wil eigenlijk geen plakplastic gebruiken; dat durf ik niet in die antieke kast. Ik ga zeker naar Cortina. Ik woon in Amsterdam, dus dat is snel gedaan. Ik laat het weten als ik 'gescoord' heb. En anders lijkt dat Ikea-spul me ook wel wat.



Nogmaals dank,



Netmeisje1977

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven