Kat heeft op tapijt geplast.
zondag 23 december 2018 om 21:22
Hi, mijn kat heeft geplast op tapijt.
Nu heb ik al veel verschillende tips kunnen vinden hoe je dit probleem kan aanpakken. Het beste leek mij het sopje met biotex om vervolgens als tapijt droog is met Ecodor aan de slag te gaan.
Alleen is na het sopje met biotex de geur VEEL ERGER geworden
en tapijt is na 24 uur nog steeds doorweekt ondanks deppen met handdoeken. Kan iemand mij vertellen of tips geven hoe lang het duurt voor het opdroogt, zodat ik voor de kerst met biotex aan de slag kan...
Alvast thanks!
Nu heb ik al veel verschillende tips kunnen vinden hoe je dit probleem kan aanpakken. Het beste leek mij het sopje met biotex om vervolgens als tapijt droog is met Ecodor aan de slag te gaan.
Alleen is na het sopje met biotex de geur VEEL ERGER geworden
Alvast thanks!
maandag 24 december 2018 om 18:18
Wat een briljante oplossingLopervanhiernaardaar schreef: ↑24-12-2018 18:17kat er eerst eens goed stevig met de snufferd door vegen.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
maandag 24 december 2018 om 18:21
Dit werkt averechts! Dat is hoe mensen vroeger katten behandelden. Ze worden angstig voor je en hebben stress. Gevolg: ongezonde kat en een zeikbaas die nog meer getriggert wordt.Lopervanhiernaardaar schreef: ↑24-12-2018 18:17kat er eerst eens goed stevig met de snufferd door vegen.
maandag 24 december 2018 om 19:00
Ga dat lekker zelf doen bij je eigen urine even goed snuiven en vegenLopervanhiernaardaar schreef: ↑24-12-2018 18:17kat er eerst eens goed stevig met de snufferd door vegen.