Kat kwijt in huis

15-07-2010 23:39 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn kat kwijt!!!

Ik heb een huiskat dus die nooit buitenkomt. De kans dat ze naar buiten is gegaan is nihil. Dus ik ben haar gewoon kwijt geraakt binnenshuis.

Ik ben gisterenochtend vroeg weggegaan naar een andere stad en ging vanmiddag weer terug naar huis.

Vanaf mn thuiskomst tot vanavond heb ik haar niet gezien/gehoord.

Daar ik een trauma heb overgehouden aan het dood vinden van een vorige kat durfde ik haar ook niet te zoeken.

Mijn vriend heeft drie keer het hele huis doorzocht en heeft haar ook niet kunnen vinden.

Ik ben nu met mn vriend mee naar zijn huis want ik kan niet in mijn huis slapen met het idee dat zij ergens dood ligt.

We gaan morgen weer verder zoeken.

Hebben jullie enige tips waar ik zou kunnen zoeken? Of wat ik moet doen?
Met snoepjes rammelen? De voerbak duidelijk bijvullen? De koelkast even opendoen?? (dat zijn al drie dingen waarbij mijn katten gelijk staan te springen en te mauwen)
Heb je ook in alle kasten e.d gezocht? Mijn kat gaat rustig ergens onder een handdoek liggen pitten.

Op zolder misschien?

Kun je hem/haar niet roepen of lokken met eten of lekkers?
The time is now
Roepen heb ik gedaan, kast waarin snoepjes liggen opendoen (dan komt ze altijd naar beneden rennen), niks heeft geholpen. :(
Ik las dus: kat kwijlt in huis.

Er zit niets anders op dan overal te gaan zoeken.
Cum non tum age
Onze katten liggen soms op de raarste plekken te slapen en dan kun je roepen en met brokjes rammelen wat je wil maar tevoorschijn komen ze niet. Maak je niet teveel zorgen. Zij/hij komt vast wel weer terecht:)
Weet je 100 procent zeker dat ze niet naar buiten is ontsnapt? Slaap jij bij vriend staat kat straks voor de deur te miauwen
Ik ben mijne ook regelmatig kwijt hoor.

Favoriete plekjes:

onder de bank/bed/tafel

de zolder

kasten

Is er echt geen mogelijkheid dat ze naar buiten geglipt is?
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
heb je met dit warme weer niet ergens een raam open gehad waardoor ze misschien toch naar buiten is geglipt?
quote:mika65 schreef op 15 juli 2010 @ 23:47:

Weet je 100 procent zeker dat ze niet naar buiten is ontsnapt? Slaap jij bij vriend staat kat straks voor de deur te miauwen

Ik heb toen ik wegging haar nog gezien boven aan de trap en heb toen dus de deur achter me dicht gedaan. En bij thuiskomst was de deur gewoon goed dicht, dus ik acht die kans heel klein.

Maar ja ik twijfel nu aan alles.

Ze is nooit buiten geweest, ik heb een bovenwoning. Dus ben bang dat áls ze zelfs naar buiten is ze het niet zal overleven.
Sorry hoor, maar als je zo bezorgd bent dat je er niet van kunt slapen (in je eigen huis), dan blijf je toch zoeken? Of kan je vriend niet bij jou blijven slapen?

Is de kat niet het dak opgegaan of de dakgoot in of iets anders geks?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Is de kat misschien heel erg geschrokken van het onweer en heeft zij zich op een onmogelijke plek verstopt?
quote:Star10 schreef op 15 juli 2010 @ 23:48:

heb je met dit warme weer niet ergens een raam open gehad waardoor ze misschien toch naar buiten is geglipt?Alle ramen open maar op de haak en daar past ze niet tussen.
En je had boven geen raam open staan of iets dergelijks? Als je kat in huis is moet hij ergens zijn.
quote:everose schreef op 15 juli 2010 @ 23:50:

[...]

Alle ramen open maar op de haak en daar past ze niet tussen.Ai, dat kan je nog wel eens verbazen, waar katten tussen tunnen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Weet je heel zeker dat ze niet tussen de ramen door past? Alleen hun hoofd hoeft er maar door te passen, en dat lijkt flink groot, maar een kattenschedeltje is best klein.
quote:singalala schreef op 15 juli 2010 @ 23:49:

Sorry hoor, maar als je zo bezorgd bent, dan blijf je toch zoeken?

Ja ddat deel snap ik ook niet zo goed dat je nu naar je vriend bent gegaan. Ik zou m'n hele huis op de kop zetten en blijven zoeken, al was het de hele nacht. Sterkte
Zou je dr niet toch nog eens gaan zoeken?! Straks ligt ze ergens ziek te wezen....
quote:singalala schreef op 15 juli 2010 @ 23:51:

[...]

Ai, dat kan je nog wel eens verbazen, waar katten tussen tunnen.Precies.
quote:Notebook schreef op 15 juli 2010 @ 23:50:

Is de kat misschien heel erg geschrokken van het onweer en heeft zij zich op een onmogelijke plek verstopt?Dit is wel een goeie, ik ga sowieso morgen weer zoeken.
onze kat zat een keer achter de plinten van het keukenblok ( er onder dus) dat kwam omdat er een stukje plint miste.. dus die was daar lekker onder gekropen en wist er niet meer uit te komen, en wij maar zoeken, totdat ze ging miawen.. haaha sommige katten zijn echt sukkels :P
Katten kunnen ook niet goed achteruit. Zo kunnen ze ook ergens vast raken.
quote:Kleintjecool schreef op 15 juli 2010 @ 23:51:

[...]

Ja ddat deel snap ik ook niet zo goed dat je nu naar je vriend bent gegaan. Ik zou m'n hele huis op de kop zetten en blijven zoeken, al was het de hele nacht. SterkteSnap jullie gedachtegang wel maar ik heb een trauma. Ik had een vorige kat dood aangetroffen en ben zo bang dat dat met deze ook gebeurt. Ik wil haar niet dood aantreffen.
quote:everose schreef op 15 juli 2010 @ 23:52:

[...]

Dit is wel een goeie, ik ga sowieso morgen weer zoeken.Hoezo morgen weer? Sorry, maar als het mijn kat was, en ik wist zeker dat hij binnen moest zijn, en hij komt niet voor het eten, dan zocht ik tot ik hem vond.
quote:everose schreef op 15 juli 2010 @ 23:54:

[...]

Snap jullie gedachtegang wel maar ik heb een trauma. Ik had een vorige kat dood aangetroffen en ben zo bang dat dat met deze ook gebeurt. Ik wil haar niet dood aantreffen.Dan ga je nu toch samen met je vriend naar jouw huis en samen zoeken tot je de kat vindt? Jullie kunnen toch bij jou slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven