Kat snurkt?

29-04-2015 01:18 22 berichten
Het valt me laatste tijd op dat mijn kat best hard snurkt. Ze is 9 jaar en verder gezond. Is dit normaal? Begin me zorgen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij doet dat ook wel eens, vooral na een nacht buiten of als ze erg actief is geweest
http://www.snurkeninfo.com/informatie/s ... katte.html

Meestal normaal, inderdaad. Soms niet.
Ja, dat is heel normaal hoor.
Sjampa, ik zou me meer zorgen maken om jezelf dan om de kat.
Weet niet of het normaal is, maar die van ons doet het ook. (Die praat miauwt zelfs in z'n slaap.)

Heb me daar eerlijk gezegd nooit zorgen over gemaakt.
Bedankt voor de reacties, ben wat gerustgesteld.
quote:Jonari schreef op 29 april 2015 @ 01:55:

Sjampa, ik zou me meer zorgen maken om jezelf dan om de kat.Doe ik ook hoor.
quote:rozenstruiken schreef op 29 april 2015 @ 01:55:

Weet niet of het normaal is, maar die van ons doet het ook. (Die praat miauwt zelfs in z'n slaap.)

Heb me daar eerlijk gezegd nooit zorgen over gemaakt.
Mijn hond blafte en kwispelde altijd in zijn slaap. Zo schattig.

De poezen slapen vrij rustig hier.
Naarmate mijn kat ouder werd deed hij dat ook. Inmiddels is meneer al 21, en nog steeds snurkt hij als een malle.
quote:tantejo schreef op 29 april 2015 @ 06:40:

Naarmate mijn kat ouder werd deed hij dat ook. Inmiddels is meneer al 21, en nog steeds snurkt hij als een malle.❤️wat lief.. Snurken doen die van ons ook en als ze ouder worden ook kwijlen tijdens het slapen.
Ik heb er eentje die zelfs snurkt als ze nog wakker is .

Bekijk het van de positieve kant. Zolang je ze hoort snurken leven ze nog. En waarschijnlijk dromen ze gewoon heerlijk van muizen in het bos ofzo.
Hier ook een snurker hoor, al vanaf dat hij een kitten is snurkt hij erop los.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Mijn kat snurkt ook wel eens, maar dan is hij ook echt in een hele, hele diepe slaap waarin hij inderdaad ook praat (miauwt) en schokjes heeft, alsof hij aan het dromen is.
Ik ben wel eens 's avonds, toen ik alleen thuis was, op zoek gegaan naar dat rare harde geluid dat van de overloop kwam.

Bleek poes tijdens haar slaap als een volwassen kerel te snurken .
Hahaha Rubella, heerlijk
Die van mij snurkt alleen als hij heel diep en relaxed slaapt. Laats was mijn zoon erg ziek en lag bij mij in bed, poes er tussen in gewurmd en lekker snurken. Zeer tevreden dat hij er bij mocht
Een van onze katers snurkt echt ontzettend. Hakt halve bossen om! De dierenarts zei dat het geen kwaad kan, dat sommige katten, net als sommige mensen, nou eenmaal snurken.
Time spent with a cat is never wasted
Mijn kat snurkt niet, maar zucht en kreunt heel tevreden als ze diep in slaap is. De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het ergens door een raam tochtte (zo'n hoog piepend geluid), maar dat was dus de kat.
Die van ons snurkt ook...hij is 10 jaar en behoorlijk aan de maat. Hij maakt echt een behoorlijk geluid als hij ligt te koesen. Ik vind het altijd wel gezellig.
Hier ook een snurkende kat. Ze maakt hele schattige piepjes. Naarmate ze ouder wordt, droomt ze ook duidelijker, pootjes bewegen etc. En ze slaapt veel dieper. Soms sta ik haar al even te aaien voor ze wakker wordt (ze is ook doof)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven