Kater zoek, iemand tips?
woensdag 7 augustus 2013 om 22:54
Helaas is de kater van mijn ouders sinds vanmorgen vroeg 4 uur zoek. Hij is nooit lang weg, het is al een oud beestje, maar nu dus wel en we vrezen het ergste...
We hebben al dierenambulance en asiels gevraagd en ingelicht, amivedi, mijn moeder heeft vanmiddag en vanavond in de buurt gezocht en geroepen. Ook bij mensen aangebeld en gevraagd of ze in schuren willen kijken. Is dit alles wat we kunnen doen? Als hij er morgen nog niet is gaan we briefjes ophangen, maar Miss heeft iemand hier nog een gouden tip? Ik hoop het!
We hebben al dierenambulance en asiels gevraagd en ingelicht, amivedi, mijn moeder heeft vanmiddag en vanavond in de buurt gezocht en geroepen. Ook bij mensen aangebeld en gevraagd of ze in schuren willen kijken. Is dit alles wat we kunnen doen? Als hij er morgen nog niet is gaan we briefjes ophangen, maar Miss heeft iemand hier nog een gouden tip? Ik hoop het!
woensdag 7 augustus 2013 om 22:57
woensdag 7 augustus 2013 om 22:58
Je kunt facebook en andere social media inzetten.
Zet hem ook op www.mijndieriszoek.nl
Hopelijk hebben ze hem snel terug!
Zet hem ook op www.mijndieriszoek.nl
Hopelijk hebben ze hem snel terug!
woensdag 7 augustus 2013 om 23:11
Flyeren! Dat is de manier waarop veel mensen hun dier terugkrijgen. En zet de kat ook even op www.mijndieriszoek.nl
woensdag 7 augustus 2013 om 23:28
kijk alle kasten na, ik ben mijn kat ook 2 dagen kwijt geweest, bleek ik zelf opgesloten te hebben in kast, En dat stomme beest bleef rustig liggen wachten tot ik weer open zou doen. Hoorde hem dus de 2de dag pas miauwen.
Tja ik had die kast in het voorbijgaan dicht gedaan, en een paar uur later miste ik de kat pas, hij was wel vaker een paar uur uit het zicht.
Tja ik had die kast in het voorbijgaan dicht gedaan, en een paar uur later miste ik de kat pas, hij was wel vaker een paar uur uit het zicht.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 7 augustus 2013 om 23:54
Mijn kater is ook een keer 3 dagen weggeweest (doet dit anders nooit) ? Na 2 avonden rondzoeken met zaklamp en stress, stond hij de volgende morgen aan de deur. Niet vermagerd of verwilderd (want in gedachten was hij al verongelukt
)
Heb vertrouwen en maak je zorgen als hij over een paar dagen nóg niet terug is.
Heb vertrouwen en maak je zorgen als hij over een paar dagen nóg niet terug is.
donderdag 8 augustus 2013 om 09:33
zaterdag 10 augustus 2013 om 02:57
zondag 11 augustus 2013 om 17:13