katje levend begraven

26-08-2010 11:34 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
weer een gevalletje dierenmishandeling, om ziek van te worden.

http://www.omroepbrabant. ... d+begraven+in+Deurne.aspx
Wat bestaan er toch zieke mensen in deze wereld!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
vreselijk
Oh, bah.. Echt te ziek voor woorden. Ik snap het niet dat mensen dat doen. Breng hem dan naar een asiel ofzo...

En het ziet er nog wel uit als zo'n lief katje..
Hier word ik echt heel misselijk en verdrietig van..
Hier krijg ik echt de kriebels van, vreselijk zeg! Hoe haalt een mens het in zijn hoofd?!
Die dader moet zelf levend begraven worden! Van zoiets word ik zo kwaad en naar. Bah!
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
zulke mensen moeten ze zelf levend begraven.
:puke:
Waarom klik ik toch altijd op zo'n links

Zo zielig om dat arme katje daar zo te zien liggen
Bah wat zielig. Welke debiel kan dat nu doen?
Ik las het op een andere site, echt misselijk om van te worden, en dan bedoel ik letterlijk. Ik heb er geen woorden voor. Alle leed aan kinderen en mensen zijn erg maar waar komt die haat naar dieren toch vandaan? Ja het kan dat je er niet dol op bent, maar levend begraven? En dit is maar een voorbeeld wat toevallig is uitgekomen, helaas weet ik dat er veel meer van dat soort dingen gebeuren. Zo triest.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
:puke:
Goede vraag, haat naar dieren.... Een dier is puur en onschuldig. Wat kan een dier nou in godsnaam doen dat je het zo iets walgelijks aan doet? En als je zoiets kunt doen, dan moet je het wel haten. Maar wat kan het nou gedaan hebben dat je het zo haat?????

Dat kan alleen bij een ziek mens! En zulke figuren mogen ze van mij opruimen!!!
Ja vergeten te zeggen dat ze hem aan zijn ballen aan een boom mogen hangen. Of is dat te grof op het forum.

Van de week ook zo geschrokken dat een buurvrouw de kat van de buurman wilde opruimen, gelukkig was de kliko niet geleegd en daar was de kat dus wel gered. En de vrouw zal waarschijnlijk aangeklaagd worden.

vrouw wilde kat doden door in de kliko te gooien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
"het was maar een kat", zei dat lelijke achterlijke wijf. Nou, dat heeft ze geweten.....
Idd om misselijk van te worden.

Ik zit hier nu zelf met zo'n kleintje op schoot en ik aai 'm nog maar eens extra. Ik kan me echt niet indenken waarom iemand zoiets doet met zo'n jong beessie.

Bij de reacties op de site die TO geplaatst heeft, stond wel een goeie. Geef die lui een boete van 30.000 euro en laat ze die tot op de laatste cent ook echt betalen. Dan vergeten ze de komende jaren iig niet meer wat voor walgelijks ze geflikt hebben.
Echt ziek dit. Die mensen hebben geen hart als ze dit met levende dieren kunnen doen. Ik zeg als straf zelf onder de grond zandhappen.
quote:iones schreef op 26 augustus 2010 @ 12:18:

Goede vraag, haat naar dieren.... Een dier is puur en onschuldig. Wat kan een dier nou in godsnaam doen dat je het zo iets walgelijks aan doet? En als je zoiets kunt doen, dan moet je het wel haten. Maar wat kan het nou gedaan hebben dat je het zo haat?????

Dat kan alleen bij een ziek mens! En zulke figuren mogen ze van mij opruimen!!!Ik denk dat zo'n mensen eigenlijk psychopaten zijn, ze kunnen zich niet inleven in de pijn van een ander (dier of mens) en vinden het soms nog vermakelijk ook. Ik denk niet dat ze dieren haten, het is eerder dat dieren gemakkelijke slachtoffers zijn voor hun sadistische neigingen.
Dat gekke mens die die kat in de afvalcontainer dumpte verklaarde dat het een grapje was. Nou echt hilarisch (NOT)
quote:mylenevalerie schreef op 26 augustus 2010 @ 12:22:

Ja vergeten te zeggen dat ze hem aan zijn ballen aan een boom mogen hangen. Of is dat te grof op het forum.

Van de week ook zo geschrokken dat een buurvrouw de kat van de buurman wilde opruimen, gelukkig was de kliko niet geleegd en daar was de kat dus wel gered. En de vrouw zal waarschijnlijk aangeklaagd worden.

vrouw wilde kat doden door in de kliko te gooien.

"Het is toch maar een kat?"

Uitspraak van de vrouw
Oh sorry mosterd..
Wat een leipo zeg. Die gast mogen ze van mij ook levend begraven.
Ik durf niet op de link te klikken.....

was het poesje dood?????

(Zeg nee, zeg nee,)
Onee toch Waarom doen ze er nou een foto bij Hij lijkt net op één van die van mij toen ie nog pieperdepiep was. Ik moet er niet aan denken. De mensen die dit gedaan hebben gun ik écht een hele langzame pijnlijke dood. En dat gun ik over het algemeen vrijwel niemand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven