kattentherapeut in de zaal + goede kattenbakvulling

21-04-2011 14:19 28 berichten
ik had een tijdje nullodor kat litter via een website, maar die vind ik

nu te duur. weet iemand een andere goede site die niet zo duur is

en die ook goede/fijne kattenbak vulling verkoopt?

mijn 2e vraag; ik weet dat hier op het forum een of meerdere 'kattentherapeuten' zijn.

niks ernstigs, maar ik vraag mij over een van mijn katten iets af.

hij (jeweetwelkater + gehandicapte homo-kat ) apporteerd ongeveer alles wat los en vast zit. van knuffels tot sokken en van potjes vissenvoer tot boa-sjaals.

nu sleept hij bijna iedere avond als we in bed liggen 1 of meerder speeltjes de slaapkamer in. soms grote, soms kleine. dit doet hij nogmaals vrijwel iedere nacht.

ik denk dat het te maken heeft met aandacht of zoiets, maar weet dat niet zeker. mijn vraag is wat voor andere rede dit kan hebben.

het is overigens erg grappig, daar niet van.

wat denken jullie?

knuffels in slaapkamer

Totaal aantal stemmen: 10

-kat moet onmiddelijk richting psychiater (10%)
-aandacht (30%)
-komt zn prooi brengen/jachtinstinct (60%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 23 april 2011 @ 08:58:

[...]

ik wil mijn alles apporterende kat aanleren om de krant ff naar boven te apporteren. meneer vertikt het alleen....

ik zat trouwens te denken het lijkt op apporteren, maar vanuit het katteninstinct is dat natuurlijk helemaal niet zo. hun prooi nemen ze ook mee in hun bekkie. de sokken/speeltjes/dingendiemeneeruithuizenjat ziet hij dus ook als een soort van prooi...... (maw hij moet echt naar de psychiater....)

Ik heb een poes van 7 maanden en die leert ons apporteren.

Zij brengt hydrokorrels of speelmuizen, en wij móéten gooien zodat ze het kan halen en terug brengen. Gooien we niet, dan ligt in no time de bank vol korrels en muizen.

Ook leuk, sta je in de badkamer, komt ze van beneden een muis brengen, of je die even wil gooien. Lekker handig met een fohn in je haar
“Don’t look back – you’re not going that way.”
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2011 22:06
Reden: spam
% gewijzigd
Mijn kat brengt haar speeltouwtje 's nachts naar boven, doorgaans met een hartverscheurend gemiauw erbij. Dan wil ze spelen, het is vooral aandacht vragen dus. De oplossing: overdag spelen met de kat en 's nachts de deur dicht houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven