Kennis pist in mijn bed

07-11-2010 21:04 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik weet niet zeker of dit topic onder het goede kopje staat. Maar het probleem is als volgt. Een tijdje terug bleef een dronken kennis bij mij crashen. Zij heeft helaas in mijn bed geplast. Ik heb het geprobeerd schoon te maken maar het blijft echt enorm stinken. Dus mijn vraag: kan een matras gestoomd worden? Of zal ik een nieuwe moeten kopen? Ik heb hier echt helemaal geen ervaring mee.

Groetjes Deurbel
Een matras stomen kan niet. Als iemand erop geplast heeft kun je hem wel weggooien dus. Los van het feit of ze wel of niet verzekerd is, is ze gewoon aansprakelijk dus kun je de schade op haar verhalen. Zij kan het dan evt. Op haar avp verz. melden. Houd er rekening mee dat deze wel op basis van dagwaarde betaald. Als je zelf een all risk dekking hebt op je inboedelpolis kun je het daar ook aanmelden.
Idd een nieuw matras eisen en je bepiste matras op marktplaats zetten. Er loopt vast wel iemand rond met een plasmatrasfetish
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 07 november 2010 @ 22:01:

Een matras stomen kan niet. Als iemand erop geplast heeft kun je hem wel weggooien dus. Los van het feit of ze wel of niet verzekerd is, is ze gewoon aansprakelijk dus kun je de schade op haar verhalen. Zij kan het dan evt. Op haar avp verz. melden. Houd er rekening mee dat deze wel op basis van dagwaarde betaald. Als je zelf een all risk dekking hebt op je inboedelpolis kun je het daar ook aanmelden.

Kennis moet gewoon schade vergoeden, en de schade die TO heeft is dat ze een nieuw matras moet kopen.

Wat haar verzekeraar vergoed zal TO toch worst wezen?
Heeft de kennis in kwestie zelf nog iets gemeld over dit voorval? Het lijkt mij op zijn minst fatsoenlijk om aan te bieden iets van de schade te vergoeden, en als zij dit niet heeft gedaan zou ik dubbel zo pissig zijn.
Wou net zeggen, heeft kennis zelf niks gezegd hierover? Oh ja, sorry heb in je bed gepist, bedank voor het croissaintje, laterssss....

En hoe dronken moet je zijn om in je bed te plassen, djeezzz...

Ik zou ook een nieuw matras eisen, mag ze hem zelf opgeven aan de verzekering, pfff moet niet gekker worden...
quote:bibaboe schreef op 07 november 2010 @ 21:58:

Raar dat ze niet uit zichzelf een nieuw matras aanbiedt..

Ja, dat vind ik ook echt raar. Ze heeft niet eens geholpen met schoonmaken (lakens in de wasmachine stoppen). Ze is zo snel mogelijk vertrokken. Ze heeft pas vandaag gesmst (incident was vrijdag): Hey leuk weekend gehad? Liggen mijn kleren nog bij jouw? Tot morgen

Dus tja...

Maar morgen spreek ik haar in persoon. Lijkt mij wat beter dan haar boos op te bellen.
.
deurbel wijzigde dit bericht op 07-11-2010 22:36
Reden: 2x
% gewijzigd
quote:voornu schreef op 07 november 2010 @ 22:31:

Heeft de kennis in kwestie zelf nog iets gemeld over dit voorval?Sorry, dit is mij nog nooit overkomen, als ik wist dat ik dat zou doen zou ik nooit bij iemand blijven slapen.

Ze schaamde zich wel echt! Kwam bijna geen woord meer uit.
Alleen ter info, ik zou absoluut gaan voor de nieuwe matras:

Matrassen kunnen wel degelijk chemisch gereinigd worden.

Wat een raarrrr sms'je na dezen.
Waar ken je haar van?

Ik zou haar gewoon bellen:

Ik snap dat je je heel erg schaamt, en ik wil het ook absoluut niet aan de grote klok hangen, maar je moet de schade wel vergoeden.
.
deurbel wijzigde dit bericht op 07-11-2010 22:51
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
hehe, jullie hebben haar dus eerst heel dronken gevoerd?
Wat een gezeik
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Wat een vreemde actie, idd zoals de rest zegt: schade verhalen op haar.
quote:Watchamacallit schreef op 07 november 2010 @ 22:50:

hehe, jullie hebben haar dus eerst heel dronken gevoerd?Nee hoor! heeft ze echt helemaal zelf gedaan.
quote:famke76 schreef op 07 november 2010 @ 21:15:

[...]

slaat nergens op, maar ik lig hierdoor compleet in een deuk.

Heerlijk droog. Dank je! ha ha ha.Heerlijk nat bedoel je.
Ik zou echt behoorlijk pissed off zijn!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik zou niet wachten tot morgen maar haar NU bellen.
Of, ik had haar al gebeld, gezien het tijdstip.
quote:Soulcats schreef op 07 november 2010 @ 23:01:

Ik zou echt behoorlijk pissed off zijn!Ook een leuke woordspeling in dezen
Toen pissen plassen werd , is het gezeik begonnen
quote:a_nick_is_born schreef op 07 november 2010 @ 23:02:

[...]

Ook een leuke woordspeling in dezen
quote:vrijeflierefluiter schreef op 07 november 2010 @ 23:03:

Toen pissen plassen werd , is het gezeik begonnen
quote:Soulcats schreef op 07 november 2010 @ 22:50:

Wat een gezeik Ja, maar ik vind het ook wel weer een klein beetje zielig voor haar. Maar ze moet het wel gaan vergoeden.
quote:deurbel schreef op 07 november 2010 @ 23:06:

[...]

Ja, maar ik vind het ook wel weer een klein beetje zielig voor haar. Maar ze moet het wel gaan vergoeden.

Natuurlijk moet ze het gaan vergoeden!

Ze zal misschien wel een beetje pissig reageren, maar dat is haar probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven