Kerstavond.. wat doen jullie?
maandag 24 december 2018 om 18:04
Wat doen jullie deze avond?
Ik zit met Netflix voor de buis, bitterballen, nacho’s, en andere borrelhapjes. De familie is met zijn allen eten maar was voor mij te druk. Als iemand nog suggesties heeft voor leuke films, graag!
Ik moet zeggen dat ik me echt naar voel omdat ik het gevoel heb dat iedereen het leuk heeft en ik gewoon nergens echt van kan genieten.
Maar voor iedereen fijne dagen uiteraard!
Ik zit met Netflix voor de buis, bitterballen, nacho’s, en andere borrelhapjes. De familie is met zijn allen eten maar was voor mij te druk. Als iemand nog suggesties heeft voor leuke films, graag!
Ik moet zeggen dat ik me echt naar voel omdat ik het gevoel heb dat iedereen het leuk heeft en ik gewoon nergens echt van kan genieten.
Maar voor iedereen fijne dagen uiteraard!
maandag 24 december 2018 om 22:16
Vanavond bij mij thuis gourmet gedaan met mijn beste vriendin. Was superleuk en lekker. Ze had zelf de knoflooksaus gemaakt
Veel gelachen en gekletst en ik had alles gezellig gemaakt met kaarsen.
En daarna heeft ze me nog geholpen met mijn nieuwe clip in hair extensions, ik moet de handigheid nog een beetje krijgen zeg maar.
Nu op de bank met VI en straks even een huis vol terug kijken. Het is hier nu zelfs rustig met vuurwerk en all you need is love wordt me gelukkig ook bespaard
En daarna heeft ze me nog geholpen met mijn nieuwe clip in hair extensions, ik moet de handigheid nog een beetje krijgen zeg maar.
Nu op de bank met VI en straks even een huis vol terug kijken. Het is hier nu zelfs rustig met vuurwerk en all you need is love wordt me gelukkig ook bespaard
maandag 24 december 2018 om 22:16
Ja dat dacht ik ook... hoezo moet je tegenwoordig een avond van tevoren ineens ook van alles? Ik vind twee dagen meer dan genoeg.
Ik doe geen reet in ieder geval, vriend had iets anders (we wonen niet samen).
Ik lig zelfs al in bed, dan maar niet hip en modern, ik vind het allemaal wel best..
Fijne dagen allen!
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 24-12-2018 22:23
9.29% gewijzigd
maandag 24 december 2018 om 22:22
Ik heb de radio aan en daar komen gezellige kerstliedjes uit. De kat zit op schoot en ik zit aan de koffie. Vannacht ga ik naar de kerstshow van Bloemen kijken.
Ik heb nog wel een stuk André Rieu gekeken, maar dat begon me te vervelen.
Ik wens iedereen een fijne kerst toe en hoop dat een ieder die alleen is met kerst het gezellig voor zichzelf zal maken.
Ik wens iedereen een fijne kerst toe en hoop dat een ieder die alleen is met kerst het gezellig voor zichzelf zal maken.
maandag 24 december 2018 om 22:27
Dat had ik net even opstaan, gaat idd. snel vervelen, commerciële bullshit...Cateautje schreef: ↑24-12-2018 22:22Ik heb de radio aan en daar komen gezellige kerstliedjes uit. De kat zit op schoot en ik zit aan de koffie. Vannacht ga ik naar de kerstshow van Bloemen kijken.
Teau ik hoop en doe eigenlijk al een tijd pogingen om het goed met je te maken na ons meningsverschil een tijdje terug
Offtopic maar het is bijna kerst en ik wil geen ruzie om een stom meningsverschil.
Ik hoop dat je dit leest, fijne dagen!
maandag 24 december 2018 om 22:37
Ik dacht dat we dat allang goed gemaakt hadden.Phoebe-returns schreef: ↑24-12-2018 22:27Dat had ik net even opstaan, gaat idd. snel vervelen, commerciële bullshit...
Teau ik hoop en doe eigenlijk al een tijd pogingen om het goed met je te maken na ons meningsverschil een tijdje terug![]()
Offtopic maar het is bijna kerst en ik wil geen ruzie om een stom meningsverschil.
Ik hoop dat je dit leest, fijne dagen!
Fijne dagen meid. Zorg goed voor jezelf.
maandag 24 december 2018 om 22:40
Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. Manlief en ik hadden voor samen kleine steengrill op tafel gezet, groot bord met kip/varkenshaas/vleesjes en groenten, lekkere zelfgemaakts sausjes door man. Baby naar bed, wij uitgebreid gegeten. Heerlijk en gezellig was t. Dit jaar echt zin in de feestdagen, voorgaande jaren had ik er niet zoveel mee..
maandag 24 december 2018 om 22:44
Fijn dat je er weer zin in hebt!Babydonthurtme schreef: ↑24-12-2018 22:40Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. Manlief en ik hadden voor samen kleine steengrill op tafel gezet, groot bord met kip/varkenshaas/vleesjes en groenten, lekkere zelfgemaakts sausjes door man. Baby naar bed, wij uitgebreid gegeten. Heerlijk en gezellig was t. Dit jaar echt zin in de feestdagen, voorgaande jaren had ik er niet zoveel mee..
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 24 december 2018 om 22:44
maandag 24 december 2018 om 22:46
Ai das wel erg verdrietig, kerst zonder jullie trouwen viervoeter. Sterkte.JobEva schreef: ↑24-12-2018 22:44Ik woon in Zwitserland en daar is Heiligeabend de avond waar her christkindli geschenken brengt.... Dat hebben we ook gedaan met onze pubers.... Alleen hebben we vanochtend onze bijna 13 jarige labrador moeten laten inslapen......Dus ons kerstgevoel is een beetje weg.....
Maarre even over die heiligebend dat is in plaats van de kerstman zeg maar?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 24 december 2018 om 22:54
Ach wat verdrietig.. ook als ze al oud zijn, doet het je nog flink pijn heJobEva schreef: ↑24-12-2018 22:44Ik woon in Zwitserland en daar is Heiligeabend de avond waar her christkindli geschenken brengt.... Dat hebben we ook gedaan met onze pubers.... Alleen hebben we vanochtend onze bijna 13 jarige labrador moeten laten inslapen......Dus ons kerstgevoel is een beetje weg.....
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 24 december 2018 om 22:55
maandag 24 december 2018 om 23:00
Ja, zeker! In 2014 kreeg ik tussen kerst en oud en nieuw een late miskraam, dat was heel heftig. De jaren erna in de mmm voor een kindje. Kerst was altijd naar vond ik. Vorig jaar gelukkig zwanger, maar complete bedrust dus ook niet leuk.
Dit jaar voel ik me zo gelukkig nu de baby er gezond en wel is, het voelt anders!
Wens iedereen heel gelukkige dagen, hoop dat jij je ook beter gaat voelen To...!
maandag 24 december 2018 om 23:02
Ik heb heerlijk op de bank gezeten met milka biscuit terwijl ik forrest gump (Netflix) zat te kijken. Na de reep te hebben verorberd, ben ik in slaap gevallen en lig ik nu net in bed.
En ohja, in de vooravond heb ik voorbereiding voor het eten van morgen getroffen; noten-risottopasteitjes
Maartje, geniet van gewoon je ding doen! Echt! Het is goed zo.
Wat jij zegt herken ik met oud en nieuw. Enerzijds wil ik niet op stap, omdat me dat te laat is als ik pas tegen 1 uur weg ga, maar anderzijds voel ik me zielig en alleen als ik thuis blijf zitten en guess what; achteraf vind ik het helemaal niet erg om thuis te hebben gezeten.
Doe lekker rustig aan!
En ohja, in de vooravond heb ik voorbereiding voor het eten van morgen getroffen; noten-risottopasteitjes
Maartje, geniet van gewoon je ding doen! Echt! Het is goed zo.
Wat jij zegt herken ik met oud en nieuw. Enerzijds wil ik niet op stap, omdat me dat te laat is als ik pas tegen 1 uur weg ga, maar anderzijds voel ik me zielig en alleen als ik thuis blijf zitten en guess what; achteraf vind ik het helemaal niet erg om thuis te hebben gezeten.
Doe lekker rustig aan!
maandag 24 december 2018 om 23:07
Phoebe-returns schreef: ↑24-12-2018 22:16Ja dat dacht ik ook... hoezo moet je tegenwoordig een avond van tevoren ineens ook van alles? Ik vind twee dagen meer dan genoeg.
Ik doe geen reet in ieder geval, vriend had iets anders (we wonen niet samen).
Ik lig zelfs al in bed, dan maar niet hip en modern, ik vind het allemaal wel best..
Fijne dagen allen!
Gelijk heb je. Ik ben blij dat ik morgen gewoon werk. Alleen op 2e Kerstdag heb ik iets. Samen met de hele familie. Niks geen chique diner, maar gewoon soep en broodjes worst. (we zijn met een te grote familie om uitgebreid te koken/dineren.
Ik vind Kerst steeds meer een hype worden. Lekker eten is prima. Maar ik ga me niet 2 dagen een avond helemaal volstouwen met van alles. Genoeg is genoeg. Hetzelfde geldt voor cadeautjes. Dat bedoel ik dus met toppunt van het kapitalisme: het draait allsmaal om consumeren.
maandag 24 december 2018 om 23:20
En toch he zie ik hier weinig mensen schrijven die "overdreven" plannen hebben. Kan natuurlijk zijn dat die mensen bezig zijn met het uitvoeren van die overdreven plannen maar lees nog flink wat luchtigheid.mick87 schreef: ↑24-12-2018 23:07Gelijk heb je. Ik ben blij dat ik morgen gewoon werk. Alleen op 2e Kerstdag heb ik iets. Samen met de hele familie. Niks geen chique diner, maar gewoon soep en broodjes worst. (we zijn met een te grote familie om uitgebreid te koken/dineren.
Ik vind Kerst steeds meer een hype worden. Lekker eten is prima. Maar ik ga me niet 2 dagen een avond helemaal volstouwen met van alles. Genoeg is genoeg. Hetzelfde geldt voor cadeautjes. Dat bedoel ik dus met toppunt van het kapitalisme: het draait allsmaal om consumeren.
Wij doen met de kerst altijd een dobbelspel. 3 rondes met gekochte cadeaus en 1 ronde met iets wat je over hebt. Met de iets wat je over hebt ronde doen de kinderen ook mee. Neefje (16 jaar en 1.95 maar ach) doet dit jaar voor het eerst met de volwassenen mee. Leuk!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 24 december 2018 om 23:24
Wat fijn, gefeliciteerd met de geboorte van je gezonde baby!Babydonthurtme schreef: ↑24-12-2018 23:00Ja, zeker! In 2014 kreeg ik tussen kerst en oud en nieuw een late miskraam, dat was heel heftig. De jaren erna in de mmm voor een kindje. Kerst was altijd naar vond ik. Vorig jaar gelukkig zwanger, maar complete bedrust dus ook niet leuk.
Dit jaar voel ik me zo gelukkig nu de baby er gezond en wel is, het voelt anders!
Wens iedereen heel gelukkige dagen, hoop dat jij je ook beter gaat voelen To...!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 25 december 2018 om 01:24
Ik reageer super laat! Moet zeggen, dat het gevoel wel redelijk weg is. Heb lekker met me hondje op de bank all you need gekeken en ben nu wel moe. Ik vind het leuk om alle verschillende verhalen te lezen. Zo zie je dat voor ieder kerst totaal anders is.
Fijne dagen ook voor jou!
dinsdag 25 december 2018 om 06:29
dinsdag 25 december 2018 om 07:52
Ik ook maar ik wist het niet zeker
Dank je schat, jij ook!!
JobEva: he wat vervelend! Je huisdier verliezen is ontzettend pijnlijk, weet ik uit ervaring. Sterkte de komende dagen, ik hoop ondanks deze nare gebeurtenis dat het toch een beetje leuke dagen zijn!
Mick87: mee eens... dat vind ik ook al jaren vervelend aan kerst: dat het zo verplicht is om gezellig te doen met de familie.
En ook ik heb er moeite mee om mij 3 dagen vol te proppen terwijl er miljarden mensen honger lijden. Ik heb dus symbolisch vegetarisch gekookt gister haha..
Gelukkig is mijn familie relaxed en doe ik dit jaar iets minder hoe het hoort en meer hoe ik het wil dus ik heb er eigenlijk best wel zin in.
(Ik ben geen avondmens, en twee avonden achter mekaar is vrij zwaar dus ik doe lekker overdag van alles zodat ik s'avonds met de beentjes languit kan. Goed bedacht van mijzelf
Fijne dagen allen!