Kerstboom in Den Haag?

10-12-2011 09:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi forum-lezers,

Ik ben net verhuisd naar Den Haag, en nu wil ik een grote mooie kerstboom kopen, maar ik heb geen idee waar! Ik woon midden in het centrum, en heb geen auto.. Weet een van jullie toevallig een pleintje met kerstbomen of een winkel of wat dan ook in de buurt?

Ik kan via google alleen kerstboomsites vinden waar je online een kerstboom kunt bestellen die ze thuis komen brengen. Heeft iemand dit wel eens geprobeerd? Ik durf dat namelijk niet zo goed, er zelf een uitkiezen neem ik altijd erg serieus hahaha!

Hopelijk heeft iemand tips,

groetjes !
Haii meestal staat er iemand op het plein en ook vaak op het spui...
Ben je de laatste dagen de deur niet uitgeweest, dat je nergens een verkoopstand hebt gezien? Als je in het centrum woont, hoef je maar een paar straten om

Een kerstboom kun je ook prima op de fiets vervoeren en anders haal je hem lopende, samen met een vriend(in).

De meeste mensen willen die ene mooie boom.

Dat als je een mooie wil moet je bij iemand zijn die ze verkoopt zonder dat er een net omheen zit, dan pas kun je zien of hij rondom mooi is. Heb zelf trouwens liever een mooie volle kleine, dan een rare kale grote.
AH verkoopt tegenwoordig ook kerstbomen, althans hier in het laakkwartier. Grote Marktstraat ( hartje centrum ) is ook een AH.
Waar in het centrum woon je? In de Theresiastraat staat een verkoper, en vroeger stond er ook eentje bij het Oranjeplein.
Weet niet of het nog zo is, maar vroeger stond er altijd eentje voor V & D met kerstbomen?
Op het malieveld staat een grote verkoper, daar fiets ik altijd langs. Maar ws. moet je gewoon een blokje om fietsen en vind je er vanzelf een!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven