kerstsurprise ideeen?

23-12-2011 09:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend dacht ik er ineens aan *sh*it ik moet nog een surprise maken*. Iemand leuke ideeen? Het is een vrij groot/zwaar (en breekbaar) cadeau (bordenset).

Persoon houdt van lezen en is vrij creatief/knutselachtig (ik zelf niet, hahaha).

Ben totaal inspiratieloos :(
Stop het in een doos om te beginnen met veel papier voor d eveiligheid. Als je de doos potdicht hebt getaped de vorm gebruiken als basis voor je supercreatieve creatie. Plak er watten op, een paar ogen, een neus en een kerstmanmuts.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Verpakken als een toffee (Google op 'surprise toffee')? Niet origineel, wel goed te doen.

Van een grote doos kun je ook een huis maken, past ook wel bij het cadeau vind ik. Misschien kun je dan achter de ramen grappige foto's van diegene plakken. Bij Hema hadden ze rond Sinterklaas een pakket waar onder andere papier met een baksteen- dakpannenpatroon in zat, maar ik weet niet of dat er nu nog is.
Dat is een leuk idee
Ok, we beginnen dus met een doos!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ga zometeen ff naar de supermarkt om een doos op te halen, daarna gelijk ff langs de kruidvat voor een stapelwatten en een kerstman muts.
Ik zou een stapel plasticborden inpakken. Een grote stapel. En ergens tussen die borden een bordje met de lokatie waar het echte cadeau ligt. Kan het ook niet kapot gaat.
Maak je een groot boek. Niet moeilijk want je hebt de borden in een doos en daar maak je het boek van.
Suprise met kerst??? Gewoon mooi inpakken of anders weer met Sinterklaas cadeautjes geven.
quote:Ratteke schreef op 23 december 2011 @ 10:45:

Suprise met kerst??? Gewoon mooi inpakken of anders weer met Sinterklaas cadeautjes geven.Nee wij doen het met kerst, hebben daar verschillende redenen voor. Maar zelfs als we dat niet hadden, waarom zou je geen surprise mogen maken voor kerst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven