Kitten naam??
woensdag 26 maart 2014 om 16:26
Hoi,
Ik krijg half mei een kitten. Nu was ik alvast hard aan het nadenken over een naam.
Misschien dat jullie iets leuks weten?
Het is een creme kleurige kater zijn karakter weet ik nog niet maar wou alvast even idee op doen.
Vond zelf deze wel leuk.
Elvis
Dwarrel
Elmo
Frodo
Gizmo
Junior
Oliver
Playboy
Iemand nog een leuke toevoeging?
Ik krijg half mei een kitten. Nu was ik alvast hard aan het nadenken over een naam.
Misschien dat jullie iets leuks weten?
Het is een creme kleurige kater zijn karakter weet ik nog niet maar wou alvast even idee op doen.
Vond zelf deze wel leuk.
Elvis
Dwarrel
Elmo
Frodo
Gizmo
Junior
Oliver
Playboy
Iemand nog een leuke toevoeging?
woensdag 26 maart 2014 om 18:08
Niet moeilijk over doen, gewoon wachten tot je hem echt hebt, dan komt de naam wel. Bij mijn eerste kat wist ik toen ik met hem in de auto terug naar huis zat meteen de naam die bij hem paste, De kat die ik nou heb heeft een week op haar naam moeten wachten. En dat was eigenlijk nog te kort want die naam gebruik ik amper. De 2de naam is kuiken geworden, en soms kip
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 26 maart 2014 om 18:09
quote:sweetmadness schreef op 26 maart 2014 @ 18:05:
Monster
Mijn kitten heet Tommy, maar hij breekt het hele huis af, dus hij wordt nu vooral Monster genoemd.
Maar anders Tarzan?Waarom een moeilijke naam kiezen als je hem later toch "Krenggavandebankaf "noemt
Monster
Mijn kitten heet Tommy, maar hij breekt het hele huis af, dus hij wordt nu vooral Monster genoemd.
Maar anders Tarzan?Waarom een moeilijke naam kiezen als je hem later toch "Krenggavandebankaf "noemt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 26 maart 2014 om 18:42
woensdag 26 maart 2014 om 19:29
quote:himalaya schreef op 26 maart 2014 @ 18:18:
Gewoon 'hé!' Of welke naam je op dat moment maar in je hoofd hebt, want katten luisteren toch niet
Dan moet je echt een keer gezellig bij mij langs komen, hier reageren ze echt heel goed op hun naam! Op commando als ik ze bij de naam roep komen ze ook aangerend.
Ik heb nog wel wat leuke ideeën voor namen maar ben er pas weer eind van de avond.
Gewoon 'hé!' Of welke naam je op dat moment maar in je hoofd hebt, want katten luisteren toch niet
Dan moet je echt een keer gezellig bij mij langs komen, hier reageren ze echt heel goed op hun naam! Op commando als ik ze bij de naam roep komen ze ook aangerend.
Ik heb nog wel wat leuke ideeën voor namen maar ben er pas weer eind van de avond.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven