kl*te baas

09-09-2010 21:51 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
*sigh*
anoniem_95133 wijzigde dit bericht op 10-09-2010 13:53
Reden: I've had my fun ;-)
% gewijzigd
Luna duo post
een goeie grap kan ik ech wel waarderen, maar iemand ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend te kakken zetten gaat me te ver.
quote:Hermes schreef op 09 september 2010 @ 22:36:

Luna duo post en hij maakt het steeds erger..
quote:luna30v schreef op 09 september 2010 @ 22:41:

[...]

en hij maakt het steeds erger..omdat ik de discussie wel aan durf en jouw humor niet leuk vindt?
Gezellig hier!

Discussie?

Zoekt discussie op in woordenboek: goh daar staat toch echt wat anders Frankz.

Dat je iemands humor niet leuk vindt, tja, dat kan heel erg goed. Ik begrijp niet dat iemand op een forum zijn eerste post en topic begint met kl*te kat. Dat is totaal niet mijn gevoel voor humor. Oftewel wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet

Ramptoerist erg toepasselijk
euh, eerste post?

Dat TO het daar niet mee eens is, dat mag en is ook niets mis mee. Maar wees dan een grote meid en kom me dat in mijn topic gewoon even vertellen zonder me hier op deze manier te kakken te zetten.

by de weg, zoals ook in mijn topic al gemeld heb ik aan een angel gevraagd om de titel aan te passen
quote:Frankz schreef op 09 september 2010 @ 22:39:

een goeie grap kan ik ech wel waarderen, maar iemand ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend te kakken zetten gaat me te ver.

Huilie.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Twister2010 schreef op 09 september 2010 @ 22:56:

[...]

Huilie. heb ik dat
Tja Frankz, Luna houdt zich keurig aan de forumspelregels. Jij voelt je aangesproken...
quote:Hermes schreef op 09 september 2010 @ 22:58:

Tja Frankz, Luna houdt zich keurig aan de forumspelregels. Jij voelt je aangesproken...Ook daar is niets mis mee, maar als ik het niet netjes vind mag ik daar een reactie op geven, ook keurig volgens de forum regels toch?
Ik had dat andere topic nog helemaal niet gezien en dacht even dat je ernstig in de war was, luna.
quote:w00t schreef op 09 september 2010 @ 23:09:

Ik had dat andere topic nog helemaal niet gezien en dacht even dat je ernstig in de war was, luna.

daar zijn de meningen nog over verdeeld
quote:Frankz schreef op 09 september 2010 @ 23:05:

[...]

Ook daar is niets mis mee, maar als ik het niet netjes vind mag ik daar een reactie op geven, ook keurig volgens de forum regels toch?Tuurlijk mag jij dat....

There, there....beter nou?

Hier heb je een koekje

Nu weer braaf samen spelen.
Ja, dat vind ik echt.
pffff lache
Hahhahahah. Het had mijn kat Floyd kunnen zijn. Ik heb een keer een vriend gehad die niet zo van katten hield maar goed, zijn probleem. De problemen en ruzies over de katten werden wel erger. En Floyd hielp niet mee. Mijn ex wilde op de bank tegen elkaar zitten en Floyd accepteerde dat niet. Die ging net zolang wroeten dat hij tussen ons in kon liggen. En echt altijd. Terwijl ik een halve dag altijd met hem kroelde maar hij trok die ex echt niet.

We zouden gaan samenwonen maar door allerlei omstandigheden heb ik het afgeblazen. Ik weet wel dat mijn kat eerder door had dat ex niet eerlijk was. Daar ben ik van overtuigd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:luna30v schreef op 09 september 2010 @ 21:51:

*sigh*

luna30v wijzigde dit bericht op 10-09-2010 13:53 met 99%: I've had my fun

Niet alleen vind ik dat je geen humor hebt (of althans geen grappige/leuke/intelligente humor), ook vind ik het nogal kinderachtig om je post weg te halen. Geen humor en onvolwassen dus.

Maar goed. Dat is mijn mening.
tjee man ik snapte hem meteen

maar wees eens wat liever voor je baasje misschien krijg je dan wel wat lekkers van hem
Miwaf.. sollie splaakgeblek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven