kl*te baas
donderdag 9 september 2010 om 22:49
Discussie?
Zoekt discussie op in woordenboek: goh daar staat toch echt wat anders Frankz.
Dat je iemands humor niet leuk vindt, tja, dat kan heel erg goed. Ik begrijp niet dat iemand op een forum zijn eerste post en topic begint met kl*te kat. Dat is totaal niet mijn gevoel voor humor. Oftewel wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet
Ramptoerist erg toepasselijk
Zoekt discussie op in woordenboek: goh daar staat toch echt wat anders Frankz.
Dat je iemands humor niet leuk vindt, tja, dat kan heel erg goed. Ik begrijp niet dat iemand op een forum zijn eerste post en topic begint met kl*te kat. Dat is totaal niet mijn gevoel voor humor. Oftewel wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet
Ramptoerist erg toepasselijk
donderdag 9 september 2010 om 22:53
euh, eerste post?
Dat TO het daar niet mee eens is, dat mag en is ook niets mis mee. Maar wees dan een grote meid en kom me dat in mijn topic gewoon even vertellen zonder me hier op deze manier te kakken te zetten.
by de weg, zoals ook in mijn topic al gemeld heb ik aan een angel gevraagd om de titel aan te passen
Dat TO het daar niet mee eens is, dat mag en is ook niets mis mee. Maar wees dan een grote meid en kom me dat in mijn topic gewoon even vertellen zonder me hier op deze manier te kakken te zetten.
by de weg, zoals ook in mijn topic al gemeld heb ik aan een angel gevraagd om de titel aan te passen
donderdag 9 september 2010 om 23:05
donderdag 9 september 2010 om 23:18
quote:Frankz schreef op 09 september 2010 @ 23:05:
[...]
Ook daar is niets mis mee, maar als ik het niet netjes vind mag ik daar een reactie op geven, ook keurig volgens de forum regels toch?Tuurlijk mag jij dat....
There, there....beter nou?
Hier heb je een koekje
Nu weer braaf samen spelen.
[...]
Ook daar is niets mis mee, maar als ik het niet netjes vind mag ik daar een reactie op geven, ook keurig volgens de forum regels toch?Tuurlijk mag jij dat....
There, there....beter nou?
Hier heb je een koekje
Nu weer braaf samen spelen.
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 9 september 2010 om 23:47
Hahhahahah. Het had mijn kat Floyd kunnen zijn. Ik heb een keer een vriend gehad die niet zo van katten hield maar goed, zijn probleem. De problemen en ruzies over de katten werden wel erger. En Floyd hielp niet mee. Mijn ex wilde op de bank tegen elkaar zitten en Floyd accepteerde dat niet. Die ging net zolang wroeten dat hij tussen ons in kon liggen. En echt altijd. Terwijl ik een halve dag altijd met hem kroelde maar hij trok die ex echt niet.
We zouden gaan samenwonen maar door allerlei omstandigheden heb ik het afgeblazen. Ik weet wel dat mijn kat eerder door had dat ex niet eerlijk was. Daar ben ik van overtuigd.
We zouden gaan samenwonen maar door allerlei omstandigheden heb ik het afgeblazen. Ik weet wel dat mijn kat eerder door had dat ex niet eerlijk was. Daar ben ik van overtuigd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 10 september 2010 om 17:14
quote:luna30v schreef op 09 september 2010 @ 21:51:
*sigh*
luna30v wijzigde dit bericht op 10-09-2010 13:53 met 99%: I've had my fun
Niet alleen vind ik dat je geen humor hebt (of althans geen grappige/leuke/intelligente humor), ook vind ik het nogal kinderachtig om je post weg te halen. Geen humor en onvolwassen dus.
Maar goed. Dat is mijn mening.
*sigh*
luna30v wijzigde dit bericht op 10-09-2010 13:53 met 99%: I've had my fun
Niet alleen vind ik dat je geen humor hebt (of althans geen grappige/leuke/intelligente humor), ook vind ik het nogal kinderachtig om je post weg te halen. Geen humor en onvolwassen dus.
Maar goed. Dat is mijn mening.